Ik ook werkende, maar erg druk hier! Mijn op 1 na laatste dagje, wat kijk ik uit naar mijn nieuwe baantje hihi!
@ all: schoenen is altijd een issue, maybe idd gewoon iedereen cowboylaarzen aan! Doet iedereen een jurkje aan, staat wel het leukst he? Vooral met van die laarzen
@Kim: Veel plezier bij Pinkpop!! @IJp: kunnen wij Silver niet gewoon een tijdje niet poetsen, krijgt ie dezelfde kleur als zijn halfbroer hihi
Anoniem
Geplaatst: 27-05-10 14:34
Jeej toch nog mensen
@Nita: Begin jij nou ook dinsdag 1 juni bij je nieuwe werkgever? Morgen om 17u kunnen we dan allebei een vreugdedansje doen haha! Voor het feest is een jurkje inderdaad vaak wel het leukst, ik kijk het alleen even aan met het weer. Vind het best fris de laatste dagen!
@rhea: ik ga gewoon in jurkje met mijn gewone hakjes laarzen, maar je moet lekker aan doen wat je leuk vind toch!
Anoniem
Geplaatst: 27-05-10 15:03
RheaNisan schreef:
Hmmm gaat het serieus door dat idee jurkje met stoere laarzen? Dan moet ik ook maar eens even goed gaan nadenken over een outfit
Jaaa we doen onze Antwerpen Pumps aan!!!
RheaNisan
Geplaatst: 27-05-10 15:06
Jaaaah antwerpen pumps! K wil ze voor de grap best een uurtje aan, maar k neem dan toch echt reserve schoenen mee! K weet nog heeeeel goed hoe ik met Rieneke even de lift inging om onze voetjes even rust te geven, om ze daarna weer met een bigsmile aan te trekken!
GESLAAGD!!!! Ik heb er een hele dag over gedaan. Liep in de 3e schoenenzaak al tegen leuke schoenen op maar ja 39 te groot en 38 iets te klein. Maar ja ze lopen nog uit dus na alle winkels gehad te hebben en ze nog 80x gezien te hebben en bij andere winkels gepast te hebben, heb ik ze uiteindelijk toch gekocht!!
Mensen mijn naaimachine doet het weer, loopt als een zonnetje en heb er ook al mee gewerkt.
Voor diegene die eventueel zaterdag in Nistelrode de NQHA wedstrijd willen kijken: rond 15.00 uur hadden ze de reining gepland en zoals het ervoor staat is die rond een uur of 7 ( 19.00) afgelopen.
Stormchaser
Geplaatst: 27-05-10 22:42
Even gauw nog een postje en dan moet ik echt gaan slapen want er moet morgen getrouwd worden .
Voor diegene die nog twijfelen. Wat dachten jullie van deze? Dan hebben we dat hele 'hij is te jong' probleem ook opgelost:
San alvast van harte en een onwijs leuke dag toegewenst, geniet ervan als het goed is doe je het maar 1 x
Ik ben al 28 jaar verder en heb het ook bij die ene keer gehouden (het moet vreemd lopen als het nog een tweede keer mag) maar serieus geniet ervan het is echt heel leuk en anderen regelen alles wel voor jullie. Laat het gewoon gebeuren en geniet!