Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Emmaa_ schreef:Ben ik weer.
DIE TELEFOON IS DE BESTE HE NOORTJE

Pebbs schreef:Emmaa_ schreef:Ben ik weer.
DIE TELEFOON IS DE BESTE HE NOORTJE
JAAAA WEET JE WAT IK ZO GEWELDIG VIND
DAT ALS JE EEN KNOPJE IN TOETST DAT IE STEEDS EEN TRILLING GEEFT
HAHAHA VIND IK HELEMAAL GEWELDIG
.
Melanie_B schreef:Victor is (naar mijn idee) niet gevoeliger geworden.
Gewoon stug. In het begin was hij nog wel zo soepel en mee werkend dat hij lekker wou zakken en minder tegen de hand in wou komen maar nu rijden er ook minder gevorderde op die hem met zijn hoofd in de lucht láten lopen dat hij ook denkt van, 'Ja, doei..'.
Pebbs schreef:dan kan het ook aan z'n rug liggen kirs
dat ie daar pijn heeft
Pebbs schreef:wat wel poedersuiker is, is dat als ik veel aan het smsen ben achter mekaar, of bellen ofzo, dan gaat ineens me batterij zoooo hard leeg

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Victor is (naar mijn idee) niet gevoeliger geworden.
Gewoon stug. In het begin was hij nog wel zo soepel en mee werkend dat hij lekker wou zakken en minder tegen de hand in wou komen maar nu rijden er ook minder gevorderde op die hem met zijn hoofd in de lucht láten lopen dat hij ook denkt van, 'Ja, doei..'.
nou ik vind het niet ´stug` als hij bij 1 klein rukje meteen eronder uit wilt komen en zijn rug gigantisch wegdrukt. dan brand er bij mij een lichtje van , dit hoort niet.
en als hij stug zou zijn lijkt het mij dat hij dan aan een kant heel sterk is, maar zo erg ze rug wegdrukken gaat er bij mij niet in als stug
(Rechts)
Dj69 schreef:Meiden heeeeeeeel veel succes morgen. Zet hem op he
Jullie kunnen het allemaal super![]()
![]()
Melanie_B schreef:Hij is ook sterker op 1 kant(Rechts)
Maargoed ik stop wel even met reageren anders gaat het misschien weer zo verlopen als vorige keer, en daar heb ik geen zin in.
. maar ik vind het toch wel een serieus probleem wat niet zomaar door de vingers kan. Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:wat wel poedersuiker is, is dat als ik veel aan het smsen ben achter mekaar, of bellen ofzo, dan gaat ineens me batterij zoooo hard leeg
Weetjewatleukis?.
Ik mag 20 hele euros per maand opmaken
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:wat wel poedersuiker is, is dat als ik veel aan het smsen ben achter mekaar, of bellen ofzo, dan gaat ineens me batterij zoooo hard leeg
Weetjewatleukis?.
Ik mag 20 hele euros per maand opmaken

.
Emmaa_ schreef:Als ik er overheen ga moet ik het zelf betalen.
Abbo ja
Emmaa_ schreef:Dj69 schreef:Meiden heeeeeeeel veel succes morgen. Zet hem op he
Jullie kunnen het allemaal super![]()
![]()
Kom jij ook kijken?
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Als ik er overheen ga moet ik het zelf betalen.
Abbo ja
Mmmm, niet meer dan 10 smsjes per week he
.
.
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:ik denk dat dat wel meevalt, want je moet toch best wat kracht zetten om hem naar beneden te krijgen
huh?
ik bedoel zeg maar dat als je druk zet, dat hij dat ontwijkt. en dat zijn toch een beetje de kenmerken dat hij ergens pijn heeft?!
ik heb hem bijv. woensdag heel erg van achteren naar voren gereden (veeel overgangen en tempowisselingen) , omdat ik geen eens contact kon maken met de teugels. en daarbij veel voltes gereden en langzamerhand zocht die dan aanleining. maar zodra je wat wil oprichten of de teugels wat meer wilt oppakken, protesteert hij ongelofelijk veel. dat is toch niet normaal?
Emmaa_ schreef:Nee hoor.
Bij mij is het gewoon dat ik voor 20 euro kan sms'en of bellen
En wat overblijft gaat mee naar volgende maand
(spreek uit ervaring..
) Kirsten_D schreef:Vergeet niet dat hij ook nog niet de spieren ervoor heeft.
!