Elja schreef:En die springfoto van Phil is echt tof :p
Hihi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Elja schreef:En die springfoto van Phil is echt tof :p

Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:![]()
!
Mijn knollie is mooi he

Jane_ schreef:
!
fryskhynders schreef:wat een poepie is het ook hé

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:
aaaah hij word gewurgd!
Hij zit in de houtgreep

[/quote]
Jane_ schreef:fryskhynders schreef:wat een poepie is het ook hé
Hij is zoo lief
Ik ging laatst met hem in de wei rennen nou opa en oma zaten te lachen wat een etterbak haah
Heel hard naast me rennen oren in zijn nek * hij maakt er ghewoon een spel van* en bokken hahah
! Kan je nagaaan als we die op de manege hadden
!
! 

Kirsten_S schreef:
Mijn mannetje
[/quote]
Manon_S schreef:Damn.
Ik dacht ik ga gewoon lekker in bad rustig liggen..
Heb ik daar steeds zitten janken.
Ik krop mijn gevoels enz nu ook op een beetje omdat ik nu geen maatje meer heb waar ik alles aan kwijt kan..
Sabine en ik zijn geen vrienden meer (lang verhaal) en dat merk je echt het meeste wanneer je iemand nodig hebt..
Ik kon altijd alles aan haar kwijt en nu heb ik gewoon geen beste vriendin meer.
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:![]()
!
Mijn knollie is mooi he
Jane_ schreef:Moet je weer banketstaaf doen..
Sorry Janeerd
! Zag er echt grappig uit ! Elja schreef:Je straalt echt trotsheid uit melis
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Damn.
Ik krop mijn gevoels enz nu ook op een beetje omdat ik nu geen maatje meer heb waar ik alles aan kwijt kan..
Sabine en ik zijn geen vrienden meer (lang verhaal) en dat merk je echt het meeste wanneer je iemand nodig hebt..
Ik kon altijd alles aan haar kwijt en nu heb ik gewoon geen beste vriendin meer.
Ohh dat is niet leuk![]()
Kan je een beetje in het kort uitleggen wat er is gebeurd? Had ik echt niet verwacht!
Manon_S schreef:Damn.