Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 12:54

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:36

taverno schreef:
Hier nog foto`s van het ongeluk van gisteren
http://www.bonsang.nl/?p=incidenten/20090731

:oo zo wat een klap zeg, mijn god, sterkte aan de nabestaanden van de motorrijder en ook sterkte aan de vrachtwagenchauffeur, dit gaat je niet in de koude kleren zitten :(:)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 17:37

gatsie.. ik had niet verwacht dat je ook het lijk met een doek erover zou zien. brrr.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:07

Toen ik naar stal reed was er net op die plek een zwart busje op het fietspad.2 mensen hadden daar bloemen neergelegd en ging op klapstoeltjes bij de plek zitten.
Later toen ik op de baan aan het rijden was kwam er ook politie die met die mensen naar de overkant gingen en het leek of ze ook met een speurhond iets aan het zoeken waren.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:16

Klopt, er was weer een sporenonderzoek. Ik heb de hond ook gezien. Waar ze naar op zoek zijn?
Snap alleen niet waarom ze niet iets aan de weg veranderen? Zoveel ongelukken!
Zelf wordt ik ook tegelmatig op deze weg ingehaald en dan is mijn snelheid al sneller dan 80 km p/u
Ik houd altijd mijn hart vast als ik dan het tegemoet komend verkeer snel zie naderen. brrrrrrrrrrrrr!
De rozen langs kant van de weg, de remsporen, de getrokken lijnen op de weg. Ik krijg er weer rillingen van.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:08

schokkend die foto van die motor, en die deuk in die vrachtwagen, triest hoor..
Ja die weg is echt link, vooral als je erop wilt komen is het moeilijk te zien als er bv een busje aan de andere kant staat of er geen verkeer aankomt. En inhalen is ook echt link, vooral omdat de 1 veel te langzaam rijdt en de ander te hard. Misschien flitspalen op de weg plaatsen en lagere max. snelheid.

Jarrah& ruitje, jullie zijn een leuk kaboutersetje, vooral de broek match mooi: broek IN de laars is zo 2009!
Geniaal dat iedereen zo maf meedoet :=

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:14

Ik kreeg ook de rillingen toen ik er gisteravond over heen reed naar stal.
Ik haal echt niet in, ook niet als ik achter een tractor zit, liever wat later op stal of thuis aankomen dan helemaal nooit meer.

Flitspalen zou inderdaad een goede oplossing zijn, of iets van drempels neer leggen, zodat ze wel af moeten remmen.

Nog wat gebeurt op stal ? Of een dood normale zaterdag geweest ?
Heb me meisjes wel gemist vandaag, wij waren naar een paardenmelkerij in Luttenberg met een stel haflingergekken onder elkaar. Was erg gezellig , een zeer geslaagde dag.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 10:47

Nog last gehad van de Rock en roll muziek gisteravond Freya?

Wat een takkeherrie zeg.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:00

Uh nee, niks gehoord. Was er weer ergens een feestje ?

Mijn woonkamer zit aan de achterkant ( tegen het spoor aan ) En wij horen echt niks als er iets aan de andere kant gehoord ( straatkant ) gebeurt.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 17:13

Ik weet niet wie wat hoe of waar, maar er schijnt een roddel over mij rond te gaan. Hierbij wil ik de roddel ontkrachten:

IK GA NIET NAAR HET NOORD Aa, STERKER NOG IK GA HELEMAAL NIET WEG VAN DE GROENE MEER.

moest het even kwijt. :o

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:27

dus je stal komt niet vrij :Y) :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:23

Nou Kim,meestal hoor ik roddels redelijk snel maar hier had ik niets over gehoord hoor.

Vandaag weer een lekker buitenritje gemaakt met een paar obstakels maar in ieder geval geen regen. :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:47

Afbeelding

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:14

Kimbaie schreef:
Ik weet niet wie wat hoe of waar, maar er schijnt een roddel over mij rond te gaan. Hierbij wil ik de roddel ontkrachten:

IK GA NIET NAAR HET NOORD Aa, STERKER NOG IK GA HELEMAAL NIET WEG VAN DE GROENE MEER.

Goed dat ik het weet! :D :D :D

Lekker, die modderige paarden! Daar had je nog wel even poetsen aan, Marion!

ik ben vandaag met Venga naar een clinic geweest. Een houding en zit-clinic van Barbara van den Broek. De clinic was in Naaldwijk, op de Hoeve. Venga was echt superbraaf! Hij heeft wel eens beter gelopen (was een beetje kort en niet echt ontspannen) Maar voor de houding en zit werd niet echt gekeken naar hoe het paard loopt. Voor mij geldt: schouders meer ontspannen, rug recht door rugspieren aan te spannen en rechtop zitten.

even een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:17

Ik vind dat je best netjes zit Coby.Op de laatste foto loopt Venga ook niet verkeerd toch?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:21

Ik ken de Hoeve in Naalwijk niet,zit daar niet Patrick vd Meer?

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:26

Ik heb natuurlijk wel de beste foto's geplaatst :D Hij liep ook stukjes wel lekker, maar over het algemeen kan hij beter lopen dan hij vandaag deed. Het was in ieder geval leerzaam!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:00

Kimbaie schreef:

Roddel? Hoor het nu voor het eerst.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:01

Ik heb er ook niks over gehoord.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:09

taverno schreef:
Ik ken de Hoeve in Naalwijk niet,zit daar niet Patrick vd Meer?

Klopt. Dat is de stal van Patrick van der Meer. Vrij grote stal/manege met 2 binnenbakken en 2 buitenbakken.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 07:53

ziet er leuk uit, leuke foto's! Mooie laarzen ook :))

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:30

Oooh dus daar ging Venga heen... Voor t zelfde geldt wastie naar het Noord Aa verhuist ineens! (moet ie dan geen snorkel of iets? Bij mijn weten is dat alleen maar een meer :D)
Ziet er goed uit toch?

Maar inderdaad, roddels komen vaak wel binnen, maar deze is nieuw. Wel leuk dat je het even meldt hier, hebben we tenminste weer een goeie roddel, ookal istie niet waar :D :D

K zag net dat het tegen het einde van de week 30 graden wordt.. ;(

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:59

Splinter: thanks!

Cer: Venga ging alleen maar op uitje! Wie weet nemen we volgende keer snorkel etc mee!

Heerlijk, 30 graden!! Ik kijk er nu al naar uit! (zeg ik nu vanuit een lekker koel gebouw...:)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:26

Wat leuk zo'n clinic Coby, ziet er leuk uit jullie twee! Id mooie laarzen, nieuw? :D
Ik dacht ook dat de noord Aa ook alleen een meertje is, zwem ze iig Kim en Venga :P
Van het weekend heerlijk weer, vliegentijd is wel begonnen, de paarden hadden er flink last van.
Uit de ruinenwei heb ik overigens 3 halsters en 1 vliegenmasker gevist, ze liggen voor het hek als ze kwijt zijn.. ;)
Taverno; paard heeft zo te zien een nieuwe modderspa ondekt op de de groene meer?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:32

Och, mocht iemand toevallig ergens in een weiland een licht, klein voorijzer tegenkomen.... :P

Dusty is er 1 verloren precies tussen het verweiden in, dus die kan in 2 weilanden, op de baan of op het tussenstuk liggen.. %)