Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fenn schreef:Het was een conversatie![]()
![]()
en zonder positiviteit kom je nergens Sas. Sommige dingen moet je zelf ook leuk maken(Met een kleurtje bijvoorbeeld
)
Stiekem ben ik nu wel erg benieuwd naar Leonie d'r conversatie
Hoezo?
)
Ik had geen zin om weer 1,5 uur te wachten hoor!
en zonder zadel op Fox vind ik best te doen
Dus dat je niet kan ruilen.
En Bo, Lando, Tsjimme, Calipso.... enz 
We zijn weer begonnen hoor 

Maar als jij nou het lamaspel aanschaft dan gaan we die een keer spelen
Horsefreak schreef:Ik had vandaag van 8.30 - 17.30, nou ja, was ingeroosterd, ik was denk ik om 16.45 wel klaar met het practicum 'hond in bedwang houden, zodat iemand oogonderzoek kan doen'. Practicum van vanochtend was leuker, bloedprikken bij duiven, fretten en konijnen, valkparkieten hanteren en blaas katheteriseren bij een rammelaar, ik was de laatste van de 4, bij 1e kwam nog best wat urine, 2 en 3e al minder en bij mij eerst ook weinig en daarna dat de katheter eruit ging halen spoot de urine er werkelijk uit, mijn hele labjas vies. Gelukkig mocht ik labjas van daar gebruiken de rest van de dag en inmiddels hangt ie weer schoon aan de lijn.
?
. Ik moest op bezoek bij het Europees Parlement, de Europese Commissie en de Raad van ministers. Het was allemaal zeer saai... Ik zal even een mooi verslag ervan maken
.
.
. Toch maar niet op de kamer gebleven want we moesten nog eten
. We ontdekten naast ons hotel een chineens dus daar gingen we maar eten we waren erg lui! Daarna weer terug naar de kamer even omgekleed en heerlijk de sauna ingedoken en daarna het zwembad ingeplonst. En dat was wel heerlijk na een hele dag met een koffer gezuild te hebben. Weer terug in de kamer even lekker gedoucht en toen geslapen. 's ochtends weer fris en fruitig opgestaan en heerlijk ontbeten bij het ontbijtbuffet in ons hotel (hier hebben we natuurlijk niet over opgeschept bij de andere die driftig opzoek waren naar een eetbaar broodje aangezien het hostel geen ontbijt had, in tegenstelling tot wat floor had gezegt). Daarna gingen we verzamelen op de grote markt om gezamelijk naar de Erasmus Hogeschool te gaan.
. Toen moesten we gaan discusseren om een oplossing te verzinnen, maar dat hebben we gewoon niet gedaan
. Om half 12 mochten we al gaan luchen, keuze uit steak of pasta of nou ja veel troep.
. Daarna zijn we met de metro naar het Europees parlement gegaan. In de metro kwamen we ook de rest van de school nog tegen. Voor het Europees Parlment gingen we verzamelen en uiteindelijk mochten we ook naar binnen
.
.
.
. Hoe was jullie les? 
Zadels aan de kant gegooid en gaan zitten. Draf van Manda was wel iets anders dan Lune, maar het went toch vrij snel. In galop heb ik stuiterles gehad, want Manda vond het niet zo fijn met al die paarden om haar heen, wat zorgde voor een zeer aparte galop
Verder uiteraard Manda ook weer een cursus inlopen gegeven. Het blijft toch wel een bitch
Maar goed, ze is wel leuk! 
. Ik had de vorige keer ook een stuiterles met Manda
.
. Alleen frans sprekende belgen zijn heeeeeeel asociaal en Brussel is een beetje een bouwput. Owwwww en je hoord politiesirenes om de 5 min en er zijn ook mensen bestolen
.