Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zie hieronder.SuusKiss schreef:d0nnaa_dan schreef:We willen ze gaan scheeren want ze hebben schuur plekken en dat ziet er niet uit en daar willen we dekentjes voor hebben dan! Anders is het zo koud!Wat voor dekentjes, en waar hebben jullie die voor nodig?
.
Sorry hoor

hestejente schreef:Ik wilde zonder zadel rijden en moest er dus op de een of andere manier op zien te komen. In de bak is een opstapje, opstapje vindt hij eng. Toen ik het de eerste keer probeerde knalde hij opzij toen mijn voet een geluidje maakte op het krukje en ik nog niet goed zat. Tweede keer ging het wel, later heb ik er nog vlak langs gereden. Ik heb niks hoor, het is gelukkig niet zo hoog (Lotta is een stuk hoger) en het zand in de bak is zacht![]()
Ga naar les, doei!
Mooie actie Pauline!

d0nnaa_dan schreef:Hoezo willen ze geen honden hebben Annemiek?
en wil dan steeds achter iedereen aanlopen. Vandaar dat ik hem mee moet nemen

xandra88 schreef:De zwellingingen zijn waarschijnlijk nog niet minder in haar mond, maar wel die in haar slokdarm, dat is in eerste instantie ook de belangrijkste!
. Dat van je huis snapte ik
en ik miss vanavond weer de hele gesprekken want ik ga paardrijden zoo
.

d0nnaa_dan schreef:Ooh haha, je hebt 'm gewist!
Anders ziet het er zo blont uit..
xandra88 schreef:De zwellingingen zijn waarschijnlijk nog niet minder in haar mond, maar wel die in haar slokdarm, dat is in eerste instantie ook de belangrijkste!

d0nnaa_dan schreef:Eventjes niet praten aub. Ga eventjes teennagels lakken