** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:56

DenK4ever schreef:
Kirsten_S schreef:
Had eigenlijk ook zin om te springen gisteren Tong uitsteken! Wie zat er op Rox ?! En hoe deed sabrina het ?!

Gerard zat op Rox en ik op Nicky Haha!

Oh leuk Haha! ! Ging het goed op Nick ?! Was het druk in de les omdat het toch samengevoegd was ?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:57

Jane_ schreef:
Astor schreef:
Ik ga me maar even klaarmaken!
En wachten totdat tries uit school is want dan ga ik naar stal Ayla mooi poetsen etc en dan Tries op halen bij de bushalte ( als alles door gaat )

Jane: Ik haal wel grotendeels te plassen uit de bak! beetje een gootje maken zodat het een beetje weg kan lopen!
Hoe laat ben jij er?

Ik ga zo naar stal.. Knipoog
Hoelaat ben jij er?

oh oke dan zie ik je niet denk ik. Ik ga pas rond een uur of 1, want patries zit nu nog op school.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:58

We waren met zijn achten dus dat viel alles mee!
Ging lekker op Nick!! maar ook bij haar moest ik eerst weer even het vertrouwen krijgen, maar heb wel lekker gesprongen!
Ik vond het erg fijn om op een paardje te zitten wat wel wil lopen Haha!
Is heul wat anders als Parade natuurlijk! en spring ook heel anders!! Parade springt wat vlakker en Nick echt in een boog zegmaar Tong uitsteken

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:59

Melanieetjuh schreef:
Nou.. Ik heb écht nieuwe kleding nodig. Ik heb maar 2 paar spijkerbroeken. En mijn paardrijkleding slaat ook nergens op. Die broeken zijn ook al 100 jaar oud, en zitten niet mooi. Daarnaast is mijn cap ook al 100 jaar oud, en met zo'n paard als Don lijkt mij een goede cap sowieso wel beter, aangezien je het daarmee nooit weet. Dus ik MOET gewoon nieuwe spullen. Ook die jas die ik nu naar de manege draag, is geen staljas. Die zou ik aan moeten hebben naar school! Een lekkere dikke jas. Maar dat kan niet, wánt ik moet ook iets voor stal hebben, en die jas die ik nu heb voor naar school is veeeuls te koud voor op de manege.
Dus we zijn vandaag naar het zadeltje geweest (wat overigens niets voorstelt) maar ik had toch nog een paar leuke dingen gezien. Die cap die ik wou/wil was er niet want anders had ik die wel gekregen omdat dat echt noodzakelijk is. Maar er hing een leuk jasje, een echte leuke.. €60,- Maar dat kan me moeder niet betalen.. Ze kan eigenlijk helemaal géén geld kwijt.. Omdat me vader niet optijd betaald.. Dus nu zitten wij echt HEEEEL krap.
Alleen ik heb het echt zoooo nodig hé. Die kleren die ik nu heb stellen echt niets voor. Huilen
Dan kennen jullie wel denken misschien, Goh kleding.. maak je niet zo druk. Maar IEDEREEEN wil er leuk uit zien. En daarnaast ben ik er niet 1 die zeikt om iets, ik vraag nooit om iets, ik krijg geen zakgeld, ik wacht gewoon af.. En dan WIL ik eens iets.. kan me moeder het niet betalen omdat me vader haar niet optijd betaald!!! Ik ben echt zo Boos! en Huilen tegelijk.
Dit speelt al een geduurende tijd, het sloopt me echt. Ga elke avond heel vroeg naar bed, zo moe wordt ik ervan.. heb dikke wallen onder me ogen, heb kont en nu hoofdpijn, en wordt steeds chagerijniger.. En daarnaast vond ik het helemaal niet leuk om in de paardenwinkel te staan, en vervolgens NIETS te kunnen krijgen..
Nu ook nog ruzie met me moeder. Zei denkt dat ik haar verdenk van dit probleem.. maar dat is NIET zo.. ze moest net ook huilen.. Zij vind het ook niet leuk voor mij, en zeker omdat ik nooit om iets vraag.. en dan nu echt iets wil.. ik het niet kan krijgen.. Dus het is hier weer echt heel gezellig..

Ik weet precies wat je bedoeld, mijn ouders zijn ook pas 2 jaar gescheiden.
Ik betaal heel veel van mijn paarden(bijna alles). Toen ik nicky huurde betaalde ik ook bijna alles.
Werken, is mijn tip. Dan kan je doen en laten wat je wilt en met je eigen geld.
Sterkte..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:59

DenK4ever schreef:
We waren met zijn achten dus dat viel alles mee!
Ging lekker op Nick!! maar ook bij haar moest ik eerst weer even het vertrouwen krijgen, maar heb wel lekker gesprongen!
Ik vond het erg fijn om op een paardje te zitten wat wel wil lopen Haha!
Is heul wat anders als Parade natuurlijk! en spring ook heel anders!! Parade springt wat vlakker en Nick echt in een boog zegmaar Tong uitsteken

Jaaaa die springt echt grappig Tong uitsteken! Gelukkig ging het goed!
En hoe deed Roxxi het Haha!?!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:00

Astor schreef:
oh oke dan zie ik je niet denk ik. Ik ga pas rond een uur of 1, want patries zit nu nog op school.

Ik blijf wel even hoor.. Tong uitsteken
Ik ben er dan nog wel..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:02

Okeee Lachen

Jane heeft het al gelezen Haha!
Laatst bijgewerkt door Astor op 20-03-08 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:03

Goed zo meid Knipoog
Je hebt je best gedaan toch voor school en Ayla is ook belangrijk.
Laatst bijgewerkt door Jane_ op 20-03-08 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:04

Ja precie, en ze weet niet hoe belangrijk Ayla voor me is. Bij haar heb ik het tenminste naar me zin!

Ik verander dat berichie ff want straks leest ze het.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:06

Ik heb ook weggehaald..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:06

ik heb het ff via pb gestuurd
Laatst bijgewerkt door Astor op 20-03-08 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:08

Pfff... tja.. ik zou ook zo reageren want je werkt hard en je doet veel aan school. Dus Ayla is gewoon ook belangrijk.. Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:10

Ja, ze ziet gewoon niet dat ik zoveel om dat beesie geef. En het liefst elke dag bij haar wil zijn.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:10

Je schoolwerk lijdt er toch niet onder??

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:12

Nee daarom! Grr ze verpest echt alles..
Kan der echt wel om janken, heb gewoon echt geen goede band met haar.
Zit nu ook weer bijna te janken omdat ik me ouders mis Boos! helemaal op dit soort momenten...

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:13

Astor schreef:
Zit nu ook weer bijna te janken omdat ik me ouders mis Boos! helemaal op dit soort momenten...

Lieverd rustig aan Ach gut
Straks lekker naar Ayla toe. Even rustig worden Knipoog

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:13

Je hebt weer pb!
Laatst bijgewerkt door Astor op 20-03-08 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:14

Wats er Bloos!?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:15

Ga nu ff omkleden en opmaken enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:15

Ik wou net zeggen Bloos.

Hallo trouwens Lovers

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:16

Melis, misschien wil je het mij ook sturen? Ik denk namelijk dat ik het ongeveer wel weet..
Maar misschien kan ik je ook ff helpen? Lachen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:17

Astor schreef:

Ach gut Dat is logisch mop dat je juist op zulke momenten je ouders enorm mist Ach gut

Straks even lekker naar Ayla toe!! effe de boel de boel laten!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:17

Noortje, ik mag wel komen.. alleen ik mag niet alleen terug met de bus! En me vader kan me niet ophalen omdat hij ziek is! Boos!
Dus weet niet of ik iemand anders ken regelen..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:18

Ik moet naar de les! Doei!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:23

Kirsten_D schreef:
Melanieetjuh schreef:
Nou.. Ik heb écht nieuwe kleding nodig. Ik heb maar 2 paar spijkerbroeken. En mijn paardrijkleding slaat ook nergens op. Die broeken zijn ook al 100 jaar oud, en zitten niet mooi. Daarnaast is mijn cap ook al 100 jaar oud, en met zo'n paard als Don lijkt mij een goede cap sowieso wel beter, aangezien je het daarmee nooit weet. Dus ik MOET gewoon nieuwe spullen. Ook die jas die ik nu naar de manege draag, is geen staljas. Die zou ik aan moeten hebben naar school! Een lekkere dikke jas. Maar dat kan niet, wánt ik moet ook iets voor stal hebben, en die jas die ik nu heb voor naar school is veeeuls te koud voor op de manege.
Dus we zijn vandaag naar het zadeltje geweest (wat overigens niets voorstelt) maar ik had toch nog een paar leuke dingen gezien. Die cap die ik wou/wil was er niet want anders had ik die wel gekregen omdat dat echt noodzakelijk is. Maar er hing een leuk jasje, een echte leuke.. €60,- Maar dat kan me moeder niet betalen.. Ze kan eigenlijk helemaal géén geld kwijt.. Omdat me vader niet optijd betaald.. Dus nu zitten wij echt HEEEEL krap.
Alleen ik heb het echt zoooo nodig hé. Die kleren die ik nu heb stellen echt niets voor. Huilen
Dan kennen jullie wel denken misschien, Goh kleding.. maak je niet zo druk. Maar IEDEREEEN wil er leuk uit zien. En daarnaast ben ik er niet 1 die zeikt om iets, ik vraag nooit om iets, ik krijg geen zakgeld, ik wacht gewoon af.. En dan WIL ik eens iets.. kan me moeder het niet betalen omdat me vader haar niet optijd betaald!!! Ik ben echt zo Boos! en Huilen tegelijk.
Dit speelt al een geduurende tijd, het sloopt me echt. Ga elke avond heel vroeg naar bed, zo moe wordt ik ervan.. heb dikke wallen onder me ogen, heb kont en nu hoofdpijn, en wordt steeds chagerijniger.. En daarnaast vond ik het helemaal niet leuk om in de paardenwinkel te staan, en vervolgens NIETS te kunnen krijgen..
Nu ook nog ruzie met me moeder. Zei denkt dat ik haar verdenk van dit probleem.. maar dat is NIET zo.. ze moest net ook huilen.. Zij vind het ook niet leuk voor mij, en zeker omdat ik nooit om iets vraag.. en dan nu echt iets wil.. ik het niet kan krijgen.. Dus het is hier weer echt heel gezellig..

Ik weet precies wat je bedoeld, mijn ouders zijn ook pas 2 jaar gescheiden.
Ik betaal heel veel van mijn paarden(bijna alles). Toen ik nicky huurde betaalde ik ook bijna alles.
Werken, is mijn tip. Dan kan je doen en laten wat je wilt en met je eigen geld.
Sterkte..

Hier nog een kind van gescheiden ouders(ohwjeej dat klinkt wel heel zielig Duivel ) maare nee ons inkomen thuis is ook niet royaal en als ik iets wil moet ik vaak zelf voor de kosten opdraaien omdat gewoon simpelweg het geld er niet voor is. Toen ik besloot dat ik een paard wilde moest is daar dus ook zelf voor gaan werken en dat doe ik nu nogsteeds. Inmiddels ben ik 19 en en heb nog geen rooie rotcent om mijn rijbewijs te kunnen halen maar dat zijn keuzes die je maakt.. Er is nooit genoeg geld om al je wensen te "vervullen" moet je maar denken en vaak is het een kwestie van kiezen of delen, vrienden van mij zijn bezig met hun rijbewijs... Ik heb een paard... de ene koopt een only broek van 95 euro, en ik loop in een spijkerbroek van de Axieschoen voor 16.95 het is dus maar net waar je je geld aan uit wilt geven. Dus idd ik zou zeggen ga zoeken naar een leuk baantje, dat maakt je waarscheinlijk ook gelukkiger omdat je zelf het gevoel krijgt dat je ook zelf wat verdient en je hebt wat meer te besteden Ach gut