Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:32

Arm kind....ze zit ook zo ver weg op school, helemaal in Den Haag, in de buurt bij Madurodam!
Je zou die ouders toch! Vork

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 07:47

Nou dat was even schrikken gisteren middag Ziek
Eerst lekker Katricht in het land gezet,boxje gedaan enzo,wil ik weer naar huis gaan denk ik ff Katricht gedag zeggen.
Die kon ik dus niet vinden in het land,en dan opeens zie ik een donker blauwe vlek in de brede sloot!!!

Oh neee he,maar helaas wel,ze lag met haar regendeken aan midden in de sloot Gestoord
Gelukkig was de deken een heel stuk naar voren geschoven naar haar borst,zo"n ding wordt toch loodzwaar als ie vol met water gezogen is.

De brandweer was er gelukkig heel snel bij zodat ze er niet al te lang in gelegen heeft.
Ze is er aan haar voorbeentjes uit getrokken.....en die doen het al niet zo best meer.....

Katricht staat tijdelijk even in de zwemmers stal bij Parretje,bezoek is toegestaan Ach gut

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 07:48

Kl*te roosters... weet er alles van... toen ik nog op school zat, had ik geloof ik als enige de van 8-17 uur roosters.. Stoom uit je oren
Maar ja, nu werk ik.. en werk ik net zo lang Schijnheilig Ach ja... je komt er wel overheen hoor Ja

Volgens mij willen alle paarden leren zwemmen... ze liggen om en om in de sloot..

Volgens mij is dit een hint van de paarden; Als het land zeiknat is, kunnen ze er gewoon opstaan... ze leren nu toch allemaal zwemmen Clown

Leuk is het niet

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 08:42

woewa schreef:
aagh egt leuke foto's met ons kleine zwarte fotomodel Pling Cool

nou op woensdag kan ik diddle iniedergeval niet meer doen
miss op donderdag dan ben ik om half 3 uit dan ben ik half 4 thuis en als ik dan puf heb wil ik m nog wel graag doen Clown
maar wwet nie of ik dat elke week kan doen Stoom uit je oren mar kan ik donderdag m dan gewoon pakken als ik puf Ziek en zin heb?

Is goed hoor Zaar!!

Gisteren waren Aniet en ik Ko ook ineens kwijt in het land..nope hij stond er echt niet.. en nee we zagen hem ook niet achterin staan (staat soms alleen achterin) Dus wij langs de slootkanten kijken en kijken en nog eens kijken tot we halverwege het land stonden.... Aniet keek ff terug naar de groep.. stond hij ineens weer in de groep Gestoord Ko had zich gewoon verstopt Bloos want we hadden hem beide niet zien staan Clown Gelukkig maar want 1x per dag brandweer is voldoende Knipoog En Ko staat toch al bovenaan de zwemdiploma-lijst, 4x in 2 jaar tijd Schijnheilig Gelukkig staat hij nu alweer een aantal jaar op het droge Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:04

Jeetje zeg.... al die paardjes die iedere keer in de sloot liggen. Gelukkig gaat het allemaal wel weer goed met ze.

Ik heb contact gehad met die site voor die graaskorven, blijkt deze beste man mij al twee keer eerder een mail te hebben gestuurd dat ze opnieuw besteld moesten worden. Ik heb natuurlijk geen mail ontvangen tot eergisteren. Of ik dan toch de gewone ponymaat wilde. Ik een boze mail terug gestuurd dat ik het geen steil vond enzo.....blablabla.....Ik wil toch op de luxe graaskorf wachten dus......het gaat nog wel ff duren. Tegen de tijd dat ik hem binnen heb staan de paarden alweer binnen ........Nou ja....tot die tijd mag Spetter alleen 's middags maar het land op dus voor iedereen die meehelpt om Spettertje binnen of buiten te zetten/halen alvast vele dankjes van mijn kant.........

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 16:08

Zaar, ik heb ook een rot rooster.
Donderdag als ik Pina moet doen zit ik tot half 4, en ben dan pas 4 uur kwart over 4 op stal.
En ga binnekort werken wss, en dan liefst doordeweeks maar dat gaat ook dan niet lukken omdat ik Pina moet doen.

Dus daar moet ik even wat op verzinnen. Verdrietig

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:22

http://www.horsebalance.centerall.com/classifieds.php

Hai Karin,hier kan je dezelfde graaskorf bestellen en er staat ook een telefoonnummer bij dus je zou kunnen informeren of ze op voorraad hebben.

Oeps was even vergeten dat je al vooraf had betaald bij die andere web winkel,jammer anders had je kunnen afzeggen met de mededeling dat ze de korf in hun .....konden stoppen!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:36

is ruim een tientje duurder

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:12

net lange zware dag achter de rug op school Frusty
maar t was wel leuk met de klas enzo heel gezellig we hebben de nieuwe duitse lerares nu al gek gemaakt volgens mij Tong uitsteken
heb wel 3 uur ardrijkskunde gehad vandaag egt kl*te Boos!
ben nu doodmoe en moet ook nog huiswerk maken Boos!
nouja verder was t wel grappig onwijz veel gelachen met de klas
Doei!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:35

oh mijn god, ik heb ook een raar vooral een heel raar rooster. Om 1 uur beginnen tot 5 uur, wat stom Verdrietig . En vandaag stage bij Sily achter de rug, ik ben kapot.
Hmpf ...

Nog even langs Vesra geweest , lekker even wat dingen met Longeren geoefend.
Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:56

Oeeh en Femke gaat Vesra er op Woensdag bij doen.
Dus die doet nu Woensdag en Donderdag.
Pling
Ben blij met haaaar ! Lovers

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:36

Hoi hoi, ik heb mn rooster ook gekregen hoor Ziek Maandag van 11 tot 22 (ja echt). Dinsdag van 9 tot 17. Woensdag van 9 tot 11h30 en van 15 tot 17. Dan kan ik huiswerk maken wat ik donderdag moet inleveren Knipoog En donderdag van 9 tot 22.

En vrijdag de hele dag werken Go jij! Go jij!

Wie wil met me ruilen Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:43

haha zo dan Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:41

Marieke_ schreef:
Hoi hoi, ik heb mn rooster ook gekregen hoor Ziek Maandag van 11 tot 22 (ja echt). Dinsdag van 9 tot 17. Woensdag van 9 tot 11h30 en van 15 tot 17. Dan kan ik huiswerk maken wat ik donderdag moet inleveren Knipoog En donderdag van 9 tot 22.

En vrijdag de hele dag werken Go jij! Go jij!

Wie wil met me ruilen Clown

Haha nou ik wil echt niet ruilen hoor, wat een k*trooster!! Gelukkig heb je nu een kamer in A'dam want anders zou je ook nog eens superlaat thuis zijn!! Tot 22u les, dat zijn toch geen tijden meer Ach gut

Jeetje Kaar, dat is ook balen zeg!! Maar als je hem idd ergens anders zou kunnen vinden dan zou je altijd kunnen proberen om de bestelling te annuleren en je geld terug te vragen. Volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor!! Ik heb het toen ook gehad met die westernvliegendeken!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 20:12

Pff lekker rooster Marieke Rolleyes
Ik heb wel eens colleges tot 20.00, maar 22.00 is echt idioot!

Bij mij.... is er weer eens wat fout gegaan bij het roosterbureau, dus ik weet het pas eind volgende week *LOL* (zal ook eens niet Knipoog ). Gelukkig heb ik niet zo heel veel school meer naast de stage.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:16

`woepsie! dan heb ik het nog getroffen met mijn rooster! en naast de woensdag en vrijdag vrij (waar ik waarschijnlijk wel dingen voor school moet doen) ga ik ergens in februari ook naar zwitserland. Ik heb er nu al zin in!

Alleen heb ik sieb nu al een tijdje gemist en hoop ik dat ze er morgenochtend nog gewoon staat Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 23:25

Vanavond stond ze er nog Soof, dus dat scheelt al toch?

Par is helemaal blij dat ze nu zemeltjes krijgt, ze voelt zich heel erg zielig met der plak oud hooi Haha!
Maar ja, willen toch dat ze gewoon beter wordt dus voorlopig heeft ze straf, stilstaan en alleen hooi eten (yeahh en zemeltjes Haha! )
Ze was alleen vanavond behoorlijk druk, herkende Lay natuurlijk ook dus dan heb je hem helemaal dubbelop, dus heb haar maar gemeld dat ze niet gek mag doen maar ze heeft er een beetje maling aan.
Als je haar ziet lopen en doen zou je ook helemaal niet zeggen dat ze spierbevangen is, maar zolang de waardes niet gedaald zijn (ergste was ipv 350 boven de 2000, best heavy dus) houden we het maar zo.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 07:45

Jeetje Sil.... Ik blijf voor jullie duimen hoor....

Tot 22 uur school Gestoord
Ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta... pfff

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:26

ben dus niet de enige met een k*t rooster Ach gut
heb nu de eerste 2 uur vrij wekker ging om 6:20u en hoef nu pas om half 10 weg van huis om om half elf op school te zijn leuk!!! had wel iets langer kunnen blijven liggen Tong uitsteken maarja alles beter dan aardrijkskunde Boos!

nou anous diddle doen gaat vandaag niet lukken ben elke keer zo moe als ik terug kom van school Slapen ,eerst even in mijn ritme komen hoor

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:11

woewa schreef:
nou anous diddle doen gaat vandaag niet lukken ben elke keer zo moe als ik terug kom van school Slapen ,eerst even in mijn ritme komen hoor

Is goed Zaar Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:01

Hallo Haha!

Mijn eerste dag op school, jaja gelijk tot 16:15. Rolleyes
Maaarjah ... Vanavond naar Vesratje Bloos

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:01

ben lekker naar school geweest maar 4 uurtjes
nog morgen naar school en dan eindelijk weekend Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:48

OOOH MIJN GODDD,
IK HAAT FIETSENDIEVEN.
PFFFFFFFFFFFF MIJN FIETS IS GEPIKT.

Iemand nog een dames fiets over voor een leuke prijs ? Bloos

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:16

Jeetje xeen, dat is niet leuk
Mijn collega koopt al geen dure fietsen meer haar fiets wordt elke 2 jaar gepikt... Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:32

Xeen schreef:
OOOH MIJN GODDD,
IK HAAT FIETSENDIEVEN.
PFFFFFFFFFFFF MIJN FIETS IS GEPIKT.

Iemand nog een dames fiets over voor een leuke prijs ? Bloos

Is je fiets thuis gepikt??

In tanthof oost zat een vrouwtje (vlakbij dat houten bruggetje bij abtswoude) die goedkoop fietsen verkoopt, ik weet alleen niet of ze dat nog steeds doet Bloos Ik had daar een paar jaar geleden een (batavus) fiets met 7 versnellingen gekocht voor 40 euries, ok niet moeders mooiste maar hij doet het verder wel goed Clown
En anders ff op internet speuren??