Je zou die ouders toch!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ach ja... je komt er wel overheen hoor 

woewa schreef:aagh egt leuke foto's met ons kleine zwarte fotomodel![]()
![]()
nou op woensdag kan ik diddle iniedergeval niet meer doen
miss op donderdag dan ben ik om half 3 uit dan ben ik half 4 thuis en als ik dan puf heb wil ik m nog wel graag doen![]()
maar wwet nie of ik dat elke week kan doenmar kan ik donderdag m dan gewoon pakken als ik puf
en zin heb?
Ko had zich gewoon verstopt
want we hadden hem beide niet zien staan
Gelukkig maar want 1x per dag brandweer is voldoende
En Ko staat toch al bovenaan de zwemdiploma-lijst, 4x in 2 jaar tijd
Gelukkig staat hij nu alweer een aantal jaar op het droge
. En vandaag stage bij Sily achter de rug, ik ben kapot.

Maandag van 11 tot 22 (ja echt). Dinsdag van 9 tot 17. Woensdag van 9 tot 11h30 en van 15 tot 17. Dan kan ik huiswerk maken wat ik donderdag moet inleveren
En donderdag van 9 tot 22.
Marieke_ schreef:Hoi hoi, ik heb mn rooster ook gekregen hoorMaandag van 11 tot 22 (ja echt). Dinsdag van 9 tot 17. Woensdag van 9 tot 11h30 en van 15 tot 17. Dan kan ik huiswerk maken wat ik donderdag moet inleveren
En donderdag van 9 tot 22.
En vrijdag de hele dag werken![]()
Wie wil met me ruilen
(zal ook eens niet
). Gelukkig heb ik niet zo heel veel school meer naast de stage.
)
maarja alles beter dan aardrijkskunde
,eerst even in mijn ritme komen hoor woewa schreef:nou anous diddle doen gaat vandaag niet lukken ben elke keer zo moe als ik terug kom van school,eerst even in mijn ritme komen hoor

haar fiets wordt elke 2 jaar gepikt...
Xeen schreef:OOOH MIJN GODDD,
IK HAAT FIETSENDIEVEN.
PFFFFFFFFFFFF MIJN FIETS IS GEPIKT.
Iemand nog een dames fiets over voor een leuke prijs ?
Ik had daar een paar jaar geleden een (batavus) fiets met 7 versnellingen gekocht voor 40 euries, ok niet moeders mooiste maar hij doet het verder wel goed