Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HatsikiDildo schreef:@ _PassoaJus, moest jij ook rijden dan?

magda_90 schreef:PJ, je moest toch voorlezen?
_PassoaJus schreef:HatsikiDildo schreef:@ _PassoaJus, moest jij ook rijden dan?
Haha nee! Ik was opper-groom van één van de deelnemers!magda_90 schreef:PJ, je moest toch voorlezen?
Ja klopt, én groomen natuurlijk!
! 

.
, ik lease een paard van Wilfred.
?
. HatsikiDildo schreef:Ja? wat leuk zeg welke zijn dat dan?
Ik lease Dironja, foto's staan in mn profiel.

magda_90 schreef:Het is idd Lyste Geast
Bij de paarse pijl staan de Friezen en bij de gele pijl rij ik in de bak.

_PassoaJus schreef:HatsikiDildo schreef:Ja? wat leuk zeg welke zijn dat dan?
Ik lease Dironja, foto's staan in mn profiel.
Oja!
Ja! Nouska heeft er gestaan (Is nu weer terug bij ons) en nu staan Wilano, Nicky en Rhona er nog. Rhona heb ik zelf nog een jaar bij ons op stal bijgereden. Ken je haar eigenaresse? En op de kant waar al die Friezen staan werkt iemand die ik ken, die heeft haar paard bij ons op stal staan.
wist je trouwens dat Nicky te koop staat?.. nooit gedacht.
. HatsikiDildo schreef:Ja Nouska ken ik nog wel!
Kwam de eigenaressa laatst nog tegen in de Super de boer.
En die andere ken ik ook wel jawist je trouwens dat Nicky te koop staat?.. nooit gedacht.
Hoe heet ze die bij ons werkt? heeft ze een kleine pony.. want er is nu ook weer een meisje die er volgens mij ook al eerder is geweest en die heeft haar pony nu bij ons staan.
_PassoaJus schreef:HatsikiDildo schreef:Ja Nouska ken ik nog wel!
Kwam de eigenaressa laatst nog tegen in de Super de boer.
En die andere ken ik ook wel jawist je trouwens dat Nicky te koop staat?.. nooit gedacht.
Hoe heet ze die bij ons werkt? heeft ze een kleine pony.. want er is nu ook weer een meisje die er volgens mij ook al eerder is geweest en die heeft haar pony nu bij ons staan.
Ja, dat wist ik 'al'. Ik had het gezien op MP! Ken je de eigenaresse van Rhona, en toevallig die bijrijder die erop rijdt?
Sandra bedoel ik, die heeft een Fries en die staat bij ons op sta gestalt!
? haha ik begin een beetje achter te lopen met alle weetjes
.
allemaal Sandra's dus
. 
.
.
magda_90 schreef:Laura, je hebt me niet eens herkendIk stond bij Nynke te prutsen met mijn camera die weer keuren heeft
Sence schreef:Sandra, ik denk dat ze Sandra bedoelt die nu bij de Friezen werkt?
En die heeft volgensmij ook zelf een eigen Fries
Sandra, jij had geloof ik toen bij de Friezen ook met haar stage gelopen?
_PassoaJus schreef:@ HatsikiDilo; Het schijnt dat hier op Bokt eens foto's zijn geplaatst van Rhona met iemand. Maar ik heb ze niet kunnen vinden.
.
? 
.
!