Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:Ik zie helaas een kruisje...?Zo heb de mooie sneeuwavatar die Ellen had gemaakt er weer af hoor, de kerst is voorbij mijn boom eindelijk opgeruimd. Dus ..... En nu staat mijn kleine Travertje er.
Het rijden ging wel aardig, en sjah, wanneer ben je echt klaar voor de wedstrijd? We zullen wel zien hoe het gaat hahaha
(hoef ik daar niemand voor te vragen..
)

Azzaro schreef:allowa! Niemand die meer post niemand vind het meer leuk hier....
Ik snap het wel een beetje als ik eerlijk mag zijn. Dit topic was geopend om over stal en de paarden enzo te praten en dat er af en toe iets anders gemeld wordt geen probleem! Maar misschien is het leuker om gewoon meer over de paarden te hebben en dingen op stal en dat als er iets anders gemeld wordt wel op reageren maar niet alleen maar daar op doorgaan! Ik denk (weet wel zeker) dat het ook de reden is van die andere mensen dat ze bijna niet meer posten

(knap paard uiteraard ! )
spacy foto

)Azzaro schreef:allowa! Niemand die meer post niemand vind het meer leuk hier....
Ik snap het wel een beetje als ik eerlijk mag zijn. Dit topic was geopend om over stal en de paarden enzo te praten en dat er af en toe iets anders gemeld wordt geen probleem! Maar misschien is het leuker om gewoon meer over de paarden te hebben en dingen op stal en dat als er iets anders gemeld wordt wel op reageren maar niet alleen maar daar op doorgaan! Ik denk (weet wel zeker) dat het ook de reden is van die andere mensen dat ze bijna niet meer posten
Zirano schreef:Weet iedereen al wanneer en hoe laat ze moetn rijden volgende week??
Wie gaan er allemaal?
En inderdaad Willemijn het moet weer eens ouderwets gezellig worden hier op deze site.
Even een kleine mededeling nog 3 maanden en dan zitten we al in april en gaan we nadenken wie er allemaal het land op gaan.
Annemieke al iets bekend van vd Marel??
Heb hem vandaag lekker rondgeslingerd en hij heeft lekker lopen bokken en gek doen
ik vindt het zielig voor pascha dat bo zo hop in 1 keer weg is