stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:15

Karin, Willemijn en ik hebben Sinton samen met Abel in de paddock los gelaten en ze waren meteen beste maatjes alsof ze altijd samen los staan dus dan weet je dat die ook prima samen gaan net als Abel en Amigo, sterkte nog even met Kevin.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:19

ShirleyA schreef:
Zo heb de mooie sneeuwavatar die Ellen had gemaakt er weer af hoor, de kerst is voorbij mijn boom eindelijk opgeruimd. Dus ..... En nu staat mijn kleine Travertje er.
Ik zie helaas een kruisje...?

Ja, ik zag je in de kantine, Cindy Haha! Het rijden ging wel aardig, en sjah, wanneer ben je echt klaar voor de wedstrijd? We zullen wel zien hoe het gaat hahaha
Ik heb vanmiddag 2 proefjes gereden, die Brenda voorgelezen heeft (thnx Bren) en die gingen wel aardig, alleen in galop was ze wat onstuimig. Maar beter onstuimig dan een knol die niet vooruit te branden is hahaha. Patricia was foto's aan het maken, en Bella vond dat niet echt leuk dacht ik. Ton (mijn man) hoeft volgende week met de wedstrijd dan ook GEEN foto's van mijn proef te maken! Haha!
Buiten heeft ze ook nog 2 foto's gemaakt, als ik ze vanavond heb, zal ik wel ff eentje plaatsen.
Bella was wel mooi met die vlechtjes he? ik moest ff oefenen met invlechten, nu weet ik dat ik het zelf wel kan! Haha! (hoef ik daar niemand voor te vragen.. Haha! Haha! )

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:23

aha daar kwamen de flitsen vandaan, ik zag de flitsen wel maar niet waar het vandaan kwam, ze zag er idd strak uit zo met die knotjes Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:03

geweldig cindy ! met hoe meer paarden ze samen kunnen hoe beter heh Haha!

kevin's infuus was er helaas uitgegaan en het moest dus opnieuw.
deed echt heel zeer hij verkrampte helemaal, ging raar ademhalen en daardoor overgeven.

gelukkig kwam oma (mijn moeder) toen het net allemaal achter de rug was en was hij het snel weer vergeten.

ik heb de hele dag in het ziekenhuis gezeten, ben helemaal gaar nu!

ga dus lekker douchen en zo naar bed Lachen

ellen doe een seven showen die foto's !
ik wil bella natuurlijk wel even zien, helemaal opgedirkt Haha!

*edit:typfoutje*
Laatst bijgewerkt door kekaro op 13-01-07 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:05

allowa! Niemand die meer post niemand vind het meer leuk hier....
Ik snap het wel een beetje als ik eerlijk mag zijn. Dit topic was geopend om over stal en de paarden enzo te praten en dat er af en toe iets anders gemeld wordt geen probleem! Maar misschien is het leuker om gewoon meer over de paarden te hebben en dingen op stal en dat als er iets anders gemeld wordt wel op reageren maar niet alleen maar daar op doorgaan! Ik denk (weet wel zeker) dat het ook de reden is van die andere mensen dat ze bijna niet meer posten

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:15

het paarden nieuws staat er toch ook wel ? althans van diegen die hier posten...
bo die naar de opfok gaat, pascha die dan weer moet opbouwen, bella met dr nieuwe spulletjes op chique, sinton en abel die samen hebben gestaan....

tja ik heb even geen paardennieuws meer en vind het persoonlijk ook wel leuk om te weten wat de mensen van stal doen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:16

jaa ik heb er op zich ook niet heel veel problemen mee maar misschien is dat de reden dat die anderen niet posten

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:17

Azzaro schreef:
Ik snap het wel een beetje als ik eerlijk mag zijn. Dit topic was geopend om over stal en de paarden enzo te praten en dat er af en toe iets anders gemeld wordt geen probleem! Maar misschien is het leuker om gewoon meer over de paarden te hebben en dingen op stal en dat als er iets anders gemeld wordt wel op reageren maar niet alleen maar daar op doorgaan! Ik denk (weet wel zeker) dat het ook de reden is van die andere mensen dat ze bijna niet meer posten

Ik denk (weet) dat dat niet de kern v t probleem is Willie.....

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:20

hoe was jou dag wil ? volgens mij moet jij toch paardennieuws hebben voor ons Tong uitsteken

zijn er nog wedstrijden in aantocht trouwens?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:24

Ja, ik mis ze ook.... komop meiden, nog wat leuks met de paarden gedaan vandaag? Haha!

De binnengemaakte foto's zijn nogal mislukt, blijft toch moeilijk he, in die binnenbak... Deze is wel leuk, hier 'vlieg' ik:
Afbeelding

Maar deze is echt mooi!
Afbeelding
Patricia bedankt voor de foto's! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:27

mooi !! mooi hoofdstel en mooi dekje Lachen (knap paard uiteraard ! )

jammer van de binnenbakfoto's, ja dat schijnt inderdaad erg moeilijk te zijn, bewegingsfoto's binnen....
deze is wel leuk met al die bewegingslijntjes erbij Haha! spacy foto

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:34

Shirley Pm mij even want ik snap niet waarom er niet meer gepost wordt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:47

Ja Karin, vooral die 'spacy' neusriem he hahaha Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:49

Weet iedereen al wanneer en hoe laat ze moetn rijden volgende week??
Wie gaan er allemaal?
En inderdaad Willemijn het moet weer eens ouderwets gezellig worden hier op deze site.
Even een kleine mededeling nog 3 maanden en dan zitten we al in april en gaan we nadenken wie er allemaal het land op gaan.
Annemieke al iets bekend van vd Marel??

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:56

idd ellen erg mooi Tong uitsteken
dat zijn goeie berichten marjan !
3 maanden klinkt als "niets" en weiland klinkt als "muziek" Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:00

Met daarbij de lekkere temperaturen.heel veel ZOMER

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:03

Startlijsten staan volgens mij pas vanaf woensdag op de site van de RV..? En de lijsten hangen volgens mij pas vanaf donderdag bij Taams...

Ik verlang ook alweer naar het weide-seizoen, en Bella ook! Haha! Haha!
Ik hoop dat ze weer lekker met het zelfde groepje de wei op gaat, dag en nacht. We hebben een leuk merrie-ploegje, en dat gaat heel goed samen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:04

Zet dan wel even een duikplanje voor Bella neer zodat ze bij extrem warm weer even een duik kan nemen.Trapje naar boven en ze is weer lekker op het land.Wel met Speedo in het land zetten hoor.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:13

klinkt helemaal goed ! ben gek op de zomer (hoewel we nog geen winter gehad hebben Knipoog )

mensen en paarden slaap lekker !
ik ga er vantussen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:19

Welterusten Karin en sterkte morgen weer.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:46

Azzaro schreef:

Ik vind dat je gelijk hebt Wil, ik heb precies hetzelfde en daarom post ik hier sinds een paar dagen niet meer. Ik vind dat de sfeer een beetje weg is en ik ben daarin niet de enige. Ik vind het heel erg voor je kekaro van je zoontje en hoop dat hij snel weer opknapt! Ik denk dat het beter is dat je een eigen topic over je zoontje opent hier op bokt en ons dan af en toe hier kort op de hoogte houdt over hoe het met hem gaat. Ik heb destijds ook een eigen topic over mijn broer geopend en dat geldt ook voor Shirley over Ilion en Brenda over Bo en Marjan over Zirano. No hard feelings maar ik vind het gewoon leuker om het in het Taams topic over dingen te hebben die ons op stal bezighouden en uiteraard over onze paarden!

Oh en goeienavond allemaal Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:55

Zirano schreef:
Weet iedereen al wanneer en hoe laat ze moetn rijden volgende week??
Wie gaan er allemaal?
En inderdaad Willemijn het moet weer eens ouderwets gezellig worden hier op deze site.
Even een kleine mededeling nog 3 maanden en dan zitten we al in april en gaan we nadenken wie er allemaal het land op gaan.
Annemieke al iets bekend van vd Marel??

Joehoe nog 3 maanden Go jij! Go jij!

Vd Marel is langs geweest en Omar had last van zijn dunnen darm en beetje maag. Hij heeft een azijn, digesti ofzo gekregen en dat moet ik langzaam opbouwen. Dat is om zijn darmflora te herstellen omat hij dus idd erg gevoelig op zijn spijsvertering is. Verder was hij wel tevreden Lachen Heb hem vandaag lekker rondgeslingerd en hij heeft lekker lopen bokken en gek doen Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:00

Beetje prive dingetje zo nu en dan is best leuk maar de hoofdzaak hier is idd paarden en stal.
Nou komt ie mijn paarden nieuws: Ilion was weer braaf! saai eigenlijk Haha!
Edita was aan t rijden en kwam een paar x tegen de beschotting aan en ik weet dat Ilion daar nu echt v kan ontploffen dus ik ging lekker buiten aan de wandel. Zei Edita later dat dat niet had gehoeven dat ze best rekening met Il had willen houden. Wat n schatje is dat toch, ze had nog les ook! Dus ik zei dat ik haar les zeker niet in de weg wil zitten en dat t buiten ook prima gaat, en t mijn probleem is. Maar zoet he dat ze altijd rekeing met anderen wil houden....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 22:03

ja het is een schat editha

ik heb nu wel een beetje kriebels in me buik hoor voor morgen Verdrietig ik vindt het zielig voor pascha dat bo zo hop in 1 keer weg is Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 22:06

Afbeelding
kijk is hoe lief ik ben tegen andere Duivel