stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 13:34

nienkietjuh schreef:
Hey allemaal!!!
Eindelijk heb ik genoeg berichten geplaatst om hier te kunnen reageren hahaha! Jeetje wat duurde dat lang!
Maarehm nu we het toch over land enzo hebben, even iets waar ik gelijk aan moet denken.
Hebben jullie allemaal al gestemd op http://www.a4metvaart.nl ?
Daar waar al die posters enzo van hangen. Ze willen zorgen dat de a4 ondergronds komt en dat
daar overheen de vaart komt te lopen. Dan blijft het buitenrijden een stuk leuker dan wanneer
je langs de snelweg moet rijden!
Groetjes,
Nienke

Ikke ook :D , inclusief de rest van de familie die het moest doen van mij }>

Ik heb vandaag trouwens ook echt heerlijk gereden! Ook de binnebak even weer geprobeerd, juist omdat hij zo braaf was, en na een paar rondjes daar weer naar buiten gegaan. Binnen was hij ook uitzonderlijk braaf! Buiten nog gesprongen, en van mijn buurvrouw wat tips gekregen om mijn springhouding te verbeteren! Hielp echt toen ik erop ging letten! Heb echt heerlijk gesprongen en het ging ook gewoon echt goed! Hij bleef zelfs rustig bij me, toen ik doorhad dat ik eigenlijk wat rechter moest gaan zitten voor de sprong <3

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 14:15

nienkietjuh schreef:
Hey allemaal!!!
Eindelijk heb ik genoeg berichten geplaatst om hier te kunnen reageren hahaha! Jeetje wat duurde dat lang!
Maarehm nu we het toch over land enzo hebben, even iets waar ik gelijk aan moet denken.
Hebben jullie allemaal al gestemd op http://www.a4metvaart.nl ?
Daar waar al die posters enzo van hangen. Ze willen zorgen dat de a4 ondergronds komt en dat
daar overheen de vaart komt te lopen. Dan blijft het buitenrijden een stuk leuker dan wanneer
je langs de snelweg moet rijden!
Groetjes,
Nienke

Er is hier al genoeg water en langs een vaart kun je meestal toch niet rijden (te smal kijk maar langs de Vliet)
tevens liggen de weilanden al zo laag en een vaart zorgt voor nog meer nattigheid dus je paard buiten zetten zou wel eens minder kunnen worden.

bfsunshine

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:18

Ja maar het wordt dan ook moeilijker de broekpolder te paard te bereiken, en ook veel minder leuk! Ik zie persoonlijk liever koetjes en schaapies.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 15:09

roxxxiejjj schreef:
Ja maar het wordt dan ook moeilijker de broekpolder te paard te bereiken, en ook veel minder leuk! Ik zie persoonlijk liever koetjes en schaapies.

ze zorgen voor viaducten of bruggen volgens het bestemmingsplan plan

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:34

Flurk, je bent lekker aan het azijnpissen... Dus jij hebt liever gewoon een snelweg?
Nienke, Ik heb gestemd!
Rox, Wie gaf je tips dan?

Vandaag een buitenritje gemaakt. Voor het eerst in het Abswoudse bos geweest.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:37

mo_van_dijk schreef:
Flurk, je bent lekker aan het azijnpissen... Dus jij hebt liever gewoon een snelweg?
Nienke, Ik heb gestemd!
Rox, Wie gaf je tips dan?

De eigenaresse van Lucca, dat paard naast mij! Heb er echt veel aangehad, merkte ook dat mijn pony beter ging dragen, en wat gecontroleerde op de sprong af liep, ik vond het zelf alleen nog wel spannend, omdat ik gewend ben met wat meer actie op een sprong af te gaan. Maar op deze manier spring ik wel veeel fijner! En Blazer uiteraard ook. :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:38

Trouwens nog een vraagje, ben je via stal onder de man naar het abswoudse bos gegaan? Want waar is dat als ik vragen mag. Ik ken bijna de hele streek namelijk al, en misschien heb ik er wel een andere naam voor, maar ik ben toch nieuwsgierig :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:52

Is dat die blonde met een bril?

Dat bosje bij Stal Midden delfland bedoel ik. Ik ben via de A4 ernaartoe gegaan (een heel rondje dus) maar je kan ook de straat uit, langs het fietspad ernaar toe.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:54

mo_van_dijk schreef:
Is dat die blonde met een bril?

Dat bosje bij Stal Midden delfland bedoel ik. Ik ben via de A4 ernaartoe gegaan (een heel rondje dus) maar je kan ook de straat uit, langs het fietspad ernaar toe.

Nee, dat is diegene van die hengst, diegene naast mij is bruin, margot heet ze geloof ik. :o Dat paardje is vos. ;)

Oo dat ken ik, door de schapenweide? ik ben op die manier richting dat stukje waar chardon rijdt geloof ik gereden samen met emilie, ik noem het altijd maar de zandvlakte, en dat stukje bos delft :+ .

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 19:58

mo_van_dijk schreef:
Dus jij hebt liever gewoon een snelweg?

YEP des te sneller kunnen we erover heen scheuren met de auto

Mooi dat je buitenritje goed ging

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:01

Lida, ik heb je vandaag gezien bij verboon! (Misschien ken je me nog wel uit het Chardon topic?)

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:40

Mo het is de natuur he? ;-)

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:21

Naja ik heb liever een vaart, maar zo iedereen zijn ding...

Lekker buitenritje gemaakt vandaag op Joe, samen met Louise op Rio! Erg gezellig
En Nike is vandaag voor het eerst in de stapmolen geweest jeeeeeeeh! Ging hardstikke goed! Boeiende week voor hem, voor het eerst een zadel op en dan ook nog in die draaimolen :roll: hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:34

Heb vandaag eens even bij m'n babypeerd gekeken op de wei.. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat mijn babypeerd, al een heeeel stuk minder baby is geworden :o
Afbeelding
Afbeelding
Kleine ventjes worden groot :)

En toen heeft dezelfde vriendin die de foto's van mij en Equador heeft gemaakt, ook nog wat foto's gemaakt van mij en Vincent op het land :)
Afbeelding
Nog een paar jaar, dan is die uk misschien net zo groot als Vincent (of juist niet, misschien blijft ie klein :p)

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:35

Leuke foto's!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:46

Dankjewel :)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 07:47

nienkietjuh schreef:
Naja ik heb liever een vaart, maar zo iedereen zijn ding...

Lekker buitenritje gemaakt vandaag op Joe, samen met Louise op Rio! Erg gezellig
En Nike is vandaag voor het eerst in de stapmolen geweest jeeeeeeeh! Ging hardstikke goed! Boeiende week voor hem, voor het eerst een zadel op en dan ook nog in die draaimolen :roll: hihi

Nienkie!!

Was idd een gezellig ritje gister! :)
En Nike was heeeeel stoer in de molen!!

@chellee... leuke foto's!!! Groeit als kool die kleine

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 07:54

en ik heb ook gestemd voor de vaart!!

lijkt me net ietsje beter passen in een natuur gebied :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 08:02

Chelle echt geweldige foto´s maar dat heb ik je gistermiddag al medegedeeld :D ! Ach misschien wordt het net zo´n babypony als blazer :+ , of het tegenovergestelde, maatje vincent :+ , afwachten he ;)

Leuk dat jullie buitenrit leuk was!! :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:01

Ladies en gentleman,

Ik hoorde net dat de man van Anita en de vader van Chantal morgen begraven wordt. Ik wil zowiezo vanuit mijzelf bloemen laten brengen maar ik kan begrijpen dat sommige mensen eventueel zouden willen mee doen. Als dat zo is stuur mij dan zo snel mogelijk een berichtje.

Ik wil de bloemen laten bestellen bij flowerfriends.nl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:24

CB; hihi dankje :] Ja ik vond het ook al hard gaan, meen me te herinneren dat ik vorig jaar nog over z'n oren heen kon kijken, en dat hoef ik nu dus niet meer te proberen :p

Rox; ik zie het al voor me, Blazer in het zwart :']

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:37

Shar, je hebt een sms!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:44

Ik zag trouwens gisteren op de kalender dat Karin tegenwoordig 3 avonden in de week lesgeeft.... Ook op woensdag ;( Dat snap ik echt niet!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:45

pfff.. wordt idd wel druk met al die lessen... en dan ook nog extra stallen..

Wordt tijd voor een extra bak. Ik zeg: EEN SPRINGTUIN!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 11:47

Het was de afgelopen 2 weken en de komende twee weken van 20.30 tot 22.00. Ik heb voor de weken erna neergezet dat wij tot 22.00 les hebben :P