@ Lin: ik vind het echt super dat je weer op het paard hebt gezeten. Ik denk dat er weinig mensen zijn die je dat nadoen, na zo'n korte tijd. Sieb was inderdaad een schatje gisteren. Hopelijk kan hij je er ook een beetje doorheen slepen! Ik vind het fijn dat ik je gisteren een beetje afleiding kon geven. Nu lekker met je klasgenootjes op stap, probeer te genieten he!
Super Lin lees dat je op Sieb heb gereden! Kan niet anders zeggen dan petje af meis!! Denk net als Jolien dat er weinig mensen zijn ide je dat na kunnen doen!!
Ik heb gister een lesje gehad in de Klassieke rijkunst!! Wat is dat gaaf zeg! Piaffe en spaanse pas! Echt helemaal geweldig!
haha cil lekker he om weer te voelen dat je billen hebt. En wat gaaf de piaf in wille en het verkkerde knopje toen ging hij zomaar in de uitgestrekte draf toen de spaanse pas en even omhoog hahahaah. Maar uiteindelijk toch gelukt. Chantal geniet elke dag op de nieuwe stal en van haar nieuwe paardej erbij. Wat een enorme goede leerpaarden staan daar. Doe je het niet goed dan weet je het ook meteen.
ja hoor het gaat heel goed met rijden, ze heeft nu 2 uur les per dag en dat 4 dagen in de week. Wodka is nu ook heel anders onder het zadel daar, Valine gaat echt super en Paully is aan het vrij werken en longeren met chantal. Na de vakantie komt er een theorie avond bij en dan zijn het 5 dagen per week. Het is super leuk daar en het is ook nergens mee te vergelijken qua lessen ergens anders.
Vandaag weer bij mill geweest. De da zei dat er al wat minder vocht uit komt! Dus het gaat echt de goeie kant op! Vandaag had ze zwart verband om haha.
De Haerst heeft vaak wel officiele dressuurwedstrijden waar een speciale ponyklasse bij is. op www.rvsalland.nl kan je op de kalender zien wanneer er ook pony's mee kunnen doen. Dan staat er voor 'officiele dressuur pony's en paarden'...
Het rijden van Chantal schrok ik van! Zo heerlijk beheerst.. gewoon zo'n gruwelijk grote verandering! Maar ja wat wil je ook! Ze traint hard zat!
Zelf een lesje gehad en ja zoals ze al zeggen de tweede dag meer spierpijn nou ik kan dat zeker beamen!! Heb superfijn gereden en teer daar nu nog op en zelfs deze spierpijn neem ik voor lief... maar dat wil niet zeggen dat t geen zeer doet haha
Linda.. hoe is het nu bij jou? Hoe is het met jouw spieren? en met je hoofd?? Denk je wel aan jezelf? En besteed je wel uit meissie.. Liefs xx
Chantal doet dit al weer bijna 2 maanden dus is hier al aan gewend. Daarbij heeft chantal heel veel afwisseling in lessen, longeren, vrijwerken, de lange teugel en het rijden en dan natuurlijk de voltige waar ze erg lenig in worden of je moet een lekkere bo krijgen zoals chantal afgelopen woensdag, ze moest gaan staan in stap en porde perongeluk haar punt van de schoen in de bil van het paard die zat gelijk weer op haar billen tegen de singel aan hahahahahah.
1 ste foto lekker aan het vrijwerken met chantal. 2 de foto lekker evebn nagenieten in de bak, maar meneer hangt de hele tijd met zijn neus in de camera en is dus moeilijk te fotograveren. 3 de foto met chantal nog even nagenieten van elkaar.
Voor foto''s onder het zadel moeten jullie nog geduld hebben, dit duurt daar 4 maanden en als het goed is gaat chantal er in januari op.dan volgen er ook meer foto's en filmpjes.
Heey daar heb je het lekkere ding!! Hij is nu mooi maar in het echt veel mooier!! Chantal gaat hier een topper aan krijgen! En wat het zadelmak maken betreft is een heel diervriendelijke manier!! En echt waar meiden wou dat er meerdere mensen waren die zo met hun dieren om gingen!! Zo rustig.. de dieren in hun waarde laten..
@Jolanda.. Met Chantal en Pauly komt het helemaal goed!!
@ Lin: De knipbeurt van Rens gaat morgen niet door omdat zn fokker iets anders had ofzo. Anyway, ik ben er morgen dus gewoon gezellig bij. Hoe laat begint het feest? En hebben jullie vooraf nog extra hulp nodig ofzo? Dan kom ik wel wat eerder nl. Zeg maar wanneer ik welkom ben;)
@ Jo: vanaf 2-3 uur. maar jij bent ook altijd eerder welkom hoor
Amsterdam was echt super leuk!! Vet gezellig, heel leuk hotel lekker toeristje gespeeld In de Amsterdam Dungeon geweest, was echt super vet! Veel geshopt... Domm, is der echt zat van En veel rond gekeken, Wou ook nog naar Madame Tussaud maar echt een hele lange rij.. en bij het Anne Frankhuis hetzelfde.. Dus geen zin om eerst 2 uur in de rij te staan daarvoor
Aaah arme Domm! Zijn jullie lekker met zn tweetjes geweest? Mooi dat het zo leuk was. Amsterdam Dungeon schijnt echt cool te zijn, wil ik ook nog eens heen. Ik kom morgen met de bus dus jullie zien me wel verschijnen. Hoe laat ben jij er?