Myrtje_ schreef:bah..
Tot welk gewicht kun je dingen per envelop versturen dan
2 kilo zo ongeveer

Maar het moet ook door de brievenbus passen he

Muis, chaps zijn niet van lood hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Myrtje_ schreef:bah..
Tot welk gewicht kun je dingen per envelop versturen dan

Hoe heette je paardje ook alweer? Misschien heb ik morgen even tijd om langs te huppelen 
fluffyfox schreef:eerst in plastic goed strak verpakken en dan in grote envelope(bij postkantoor te krijgen)
kost alleen wle aardig wat
het ging ook heel snel.
Kan je eventueel op een donderdagmiddag?

Myrtje_ schreef:6,20 is toch voor pakketjes?
Sall schreef:hmmmm ik heb ook even op je site zitten snuffel... errug mooi, mijn complimenten!!
Lavandula schreef:Goeden avond allemaal!!
Alano: Nee vergeet steeds je paardje te bewonderen, maar ik ben er morgen weer vaanf 11 uur, moet vlechten, voorlezen enz.. dus wie weet zie je me wel, weet niet wie jij bent hihiHoe heette je paardje ook alweer? Misschien heb ik morgen even tijd om langs te huppelen
Mendi: Zo reageer ik ook op wespensteken.. best vervelend, maar er zijn goede medicijnen voor

). Ben nu druk bezig met vleugels maken en moet nog even experimenteren met papier machee en latex. Leuk, leuk, leuk.
Zijn moeder was haar oma (terwijl zij veel ouder is, maar goed). Ze zijn wel heel erg schattig samen. Mischien dat ik even een paar foto's maak en die naar de fokker stuur 
Joki schreef:Waarom ik niet van Anky houd, behalve dat het me gewoon te duur is wordt het in de stal in Arnhem waar ik altijd gereden heb in setjes tot en met de shirtjes enz aan toe gedragen door een groep ruiters waar ik in ieder geval nooit van mijn leven bij wil horen. Dus erg negatieve associatie daarbij vind ik die van pk ook nog eens mooier.
Is het ineens een stuk minder leuk..