ik ben vanmiddag door een auto van mn fiets gereden ik was bij het kruispunt bij de liddle en wilde gewoon rechtdoor. ik had behoorlijk voorrang van alle kanten... ik kon nog net op tijd remmen voor een auto die van links kwam en me even net voor mn neus voorbij reed. maar achter die auto (van de rechterkant) was nog een idioot die nooit had gehoord van haaientanden en voorrang geven. die had mij dus vol geraakt en zo rolde caroline met enkele koprollen de kruising over... een jongen die het zag gebeuren rende gelukkig meteen naar me toe om me te helpen en om de aardige turk even duidelijk te maken dat ik toch echt niet verder kon fietsen zoals ik eraan toe was en met mn kapotte fietsje... maar nee meneer turk moest werken, hij had haast en moest helemaal naar reuver... Bullshit, je moet dat meisje naar huis brengen... ik bij die vieze man in de auto en toen heeft hij me thuis gebracht. mn mam heeft zn gegevens overgeschreven van zn rijbewijs en hij was weer weg.. ik ben toen maar even naar de eerste hulp gegaan om foto's te laten maken, mn rechterbeen was inmiddels al lekker dik aan het worden. Op de foto's was niets te zien van breuken, dus alles is alleen behoorlijk gekneusd (gelukkig?!) op mn linkerheup zit een mega schaafwond, op mn linkerknie een schaafwondje (in de vorm van een hartje ) en mn rechterknie en scheenbeen zijn dik en mega pijnlijk... nu voel ik ook mijn elleboog en schouders en vingers enz enz... het was dus weer een leuke dag voor mij!!!
Heb net heeeerlijk gereden Wou de buitenbak nog n keertje uitproberen, omdat hij er gisteren vrij fijn plat uitzag, maar vond t weer drie keer niks Hij was vrij ongelijk, en Nice Boy liep er niet lekker. Ben maar naar de dressuurbaan verhuist, en die was super! Heb drie kwartier heerlijk kunnen rijden, had m op t laatst ook fijn ontspannen
ik mag al zeker 2 weken niet rijden nu en chris kan het dus zaterdag ook wel schudden.. stom stom stom het zit me deze week niet echt mee nee.... vorige week ook al niet... mijn oppaskinderen gaan in de zomer ook verhuizen naar zutphen.. echt stom! die man gaat daar in een paardenkliniek werken, volgens mij wordt hij daar de big boss ofzo, maarja wel weer lekker ver weg... ik zei ook al tegen hem: schelto, gefeliciteerd met je nieuwe baan, en bedankt dat ik die van mij dadelijk kwijt ben haha
He vervelend CLIEN! Maarre... ook al kon je niet meer fietsen, ik had nóóit bij die vent in de auto gaan zitten! Kon je niet iemand bellen om je te halen ofzo?
ik had meteen de politie gebeld en was daar lekker blijven liggen. En ik was zeker niet bij die man in de auto gestapt. Bah caroline dat je dat gedaan hebt.
Ik hoop dat je, je snel wat beter (minder pijnlijk) gaat voelen
Er komen toch ook wel weer nieuwe kindjes op je pad
ja dat hoop ik ook naja ik kan jullie in ieder geval vertellen dat ik niet zwanger ben en dus ook nog even geen eigen kids zal hebben (minstens 9 maanden nog niet hahaha )