Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_yvonne schreef:erg herkenbaar!

ik ben vanmiddag door een auto van mn fiets gereden
ik was bij het kruispunt bij de liddle en wilde gewoon rechtdoor. ik had behoorlijk voorrang van alle kanten... ik kon nog net op tijd remmen voor een auto die van links kwam en me even net voor mn neus voorbij reed. maar achter die auto (van de rechterkant) was nog een idioot die nooit had gehoord van haaientanden en voorrang geven. die had mij dus vol geraakt en zo rolde caroline met enkele koprollen de kruising over...
) en mn rechterknie en scheenbeen zijn dik en mega pijnlijk... nu voel ik ook mijn elleboog en schouders en vingers enz enz... het was dus weer een leuke dag voor mij!!! 
Wou de buitenbak nog n keertje uitproberen, omdat hij er gisteren vrij fijn plat uitzag, maar vond t weer drie keer niks
Hij was vrij ongelijk, en Nice Boy liep er niet lekker. Ben maar naar de dressuurbaan verhuist, en die was super! Heb drie kwartier heerlijk kunnen rijden, had m op t laatst ook fijn ontspannen
en chris kan het dus zaterdag ook wel schudden.. stom stom stom
mijn oppaskinderen gaan in de zomer ook verhuizen
naar zutphen.. echt stom! die man gaat daar in een paardenkliniek werken, volgens mij wordt hij daar de big boss ofzo, maarja wel weer lekker ver weg...
hahaha
naja ik kan jullie in ieder geval vertellen dat ik niet zwanger ben en dus ook nog even geen eigen kids zal hebben
(minstens 9 maanden nog niet hahaha ) dreamer1987 schreef:
nieuwe kindjes op mn pad? die vat ik even niet meer helemaal...
maar niet voor kids haha