daar wordt ze een bikkel van Sas, geen medelijkden mee hebben!!
Ik heb vandaag weer een heldendaad vericht! Wij waren met de les begonnen in de binnenbak maar het was zo vies warm en stoffig dat we maar naar buiten gingen. Mijn paard vond de andere paarden die in het landje ernaast aan het springen waren wel heel erg spannend en werd een beetje spookie. De eerste keer dat hij opzij sprong lag ik bijna tussen zijn oren. De tweede en de derde keer ging het goed maar ik was het wel zat. Mijn instructeur erop om hem even een paar rondjes flink te laten galoperen en daarna ik er weer op. Hier komt dus de heldendaad. Ik ben gewoon doorgereden en heb ook heerlijk gegalopeerd, er was niets meer aan de hand!
Wouw superstoer hoor Anoinet! We zijn trots op je Ik weet ook zeker dat als je zo door gaat dat je er zeker komt! Gewoon blijven proberen, en niet opgeven! Dan krijg je echt je oude gevoel wel weer terug
Hoi Ik weet niet of ik 9 augustus kan, dat moet ik je thuis melden als ik een agenda bij de hand heb. En ik vind Artis wel een leuk idee! In de beekse bergen ben ik dit voorjaar nog geweest. Ik heb ook bewezen kaart te kunnen lezen wij zijn makkelijk op de camping gekomen. dit toetsensenbord is zwaar irri knoppen zitten op een andere plek. Ik ga lekker zwemmen nu doeiiii
Ons topic stroomt echt over van de posts de laatst paar dagen
Maar gisteren heb ik toch maar weer mooi even op een paard gereden, en niet zomaar eentje, maar eentje met de niet zo prachtige naam Koos Ben 's avonds geweest en heb echt heerlijk gereden. Toen we het strand op reden zagen we aan de ene kant een helemaal doorlopende regenboog en aan de andere kant een ondergaande zon. Koos had het ook allemaal wel weer naar zijn zin geloof ik, vooral een bochtje omgalopperen was natuurlijk ge-wel-dig Maar dat vonden alle paarden geloof ik wel weer interessant. Prins natuurlijk weer hinneken (Of misschien was het Fox , in elk geval kwam er een geluid uit hun richting!) en een paar bokjes vonden de meeste ook wel op zijn plaats Maar het was wel weer heel leuk
Altijd! En posts plaatsen met : "Zinnige post " is ook niet zinnig
Nu heb ik nog wel iets zinnigers te vertellen, want natuurlijk ging ik vanochtend weer naar de manege en vandaag mocht ik op Manda Lekker gepoetst ed. Ze was weer in een goed humeur vandaag Hele hele buik maar uitgeplozen want ik geloof dat daar troep van weken zat.... Vond ze iets minder, maar ze is nu weer redelijk schoon! Daarna gezadeld en wil heeft het hoofdstel uit elkaar gehaald want mevrouw had een open plekje op haar neus. Dus dan maar zonder neusriem.... Rijden ging opzich wel aardig, ze hield niet zo erg vast (En ik ook niet ) alleen was het erg warm, waar zowel Manda als ik veel last van hadden. Dus echt tempo was ver te zoeken... De figuren waren ook niet allemaal even netjes, want met bochten heb ik altijd nogal veel moeite. Maarja het was wel weer gezellig met mutsje
En het weer hier... VRESELIJK ik ben vandaag om 15.30 van mijn werk vertrokken omdat het heel hard regende en oveal wegen afgesloten waren omdat ze overstroomd waren. Ik was om 19.30 thuis.. normaliter doe ik over dat stukje 20 minuten, om jullie maar een idee te geven..
Wendy en Piet, ik hoop dat bij jullie de zon schijnt, in ieder geval bedankt voor de kaart en niet tot op msn maar tot ziens