@ Jet: Ga je zo ook nog naar zee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vond de muziek alleen nogal uhhh stom

Ik weet ook zeker dat als je zo door gaat dat je er zeker komt! Gewoon blijven proberen, en niet opgeven! Dan krijg je echt je oude gevoel wel weer terug
Het rijden gaat dus wel lekker de laatste tijd?

Maar dat vonden alle paarden geloof ik wel weer interessant. Prins natuurlijk weer hinneken (Of misschien was het Fox
, in elk geval kwam er een geluid uit hun richting!) en een paar bokjes vonden de meeste ook wel op zijn plaats 

antoinetje schreef:zinnige post Sas

Lekker gepoetst ed. Ze was weer in een goed humeur vandaag
Hele hele buik maar uitgeplozen want ik geloof dat daar troep van weken zat.... Vond ze iets minder, maar ze is nu weer redelijk schoon! Daarna gezadeld en wil heeft het hoofdstel uit elkaar gehaald want mevrouw had een open plekje op haar neus. Dus dan maar zonder neusriem....
) alleen was het erg warm, waar zowel Manda als ik veel last van hadden. Dus echt tempo was ver te zoeken... De figuren waren ook niet allemaal even netjes, want met bochten heb ik altijd nogal veel moeite.
Ik vrees het ergste voor haar!
ik ben vandaag om 15.30 van mijn werk vertrokken omdat het heel hard regende en oveal wegen afgesloten waren omdat ze overstroomd waren. Ik was om 19.30 thuis.. normaliter doe ik over dat stukje 20 minuten, om jullie maar een idee te geven..