Ik weet het nog wel, dat was Hunter! Jij moest toen achterin de groep rijden met Kim op Jamy, Kim werkte toen net 1 dag bij Bruin. Stoere Brien was de hekkensluiter! Ik zat toen volgens mij op Boomy ofzo, heb nog wat foto's:
Is dat Henk Sandkuijl naast jou 4EverHobbes? Die ziet er nog steeds precies hetzelfde uit! Ook met kleding enzo En Monique schnellenberg... en Neeltje op Luc? of ben ik kippig. Allemaal voor mijn tijd enzo.
DenK4ever, daar hadden wij het ook toevallig op de manege over, dat het hoogste punt van de duinen heel bijzonder is. En toen zei juf Esther dat iemand volgende keer van onderaan de duinen een foto moet maken, allemaal van die lichtjes boven in de duinen..
Ja dat is Henk ten voeten uit. En niet Monique S. maar Nathalie... En nog een stukje Larola met Emmy. Op de ponyfoto staan Anna, Nikki en Elody (die toen nog echt een klein meisje was).
Heb net weer gelesd in de warmte pfffff... wel flink aanpoten maar volgens de juf gaan we snel vooruit. Hoera! Dus misschien dat ik volgend jaar wel weer een keertje wedstrijd durf te starten
Ik was vandaag eindelijk weer een keertje vrij, heb de afgelopen week echt veel te hard gewerkt. Zo'n dag gaat dan veel te snel voorbij! Maar vrijdagmiddag ben ik vrij, dan gaan we naar de bruiloft en tevens afscheidsfeest van mijn broertje en het hele weekend ben ik ook zowaar vrij... heerlijk. Werken is stom.
Nu reclame Werken is zeker stom! Maar het is eigelijk nog stommer om werkeloos te zijn.. (Arme ik ben dus werkeloos na 31/10/2006.. willen jullie mij dan steunen?? Abn amro: 544300270)
Ik heb gvd alles gemist omdat ik echt een waardeloos familiedag / avondje had op het werk. Natuurlijk alles weer ruk georganiseerd door onze even oncapabele teammanager. Niks was duidelijk, de jongens over de zeik... Blegh! Kortom ik en 2 collega's bleven maar op de groep bij de jongens, niks gehad aan die familie avond en ook nog eens McDreamy gemist! * boehoehoehoe snik snik *
Ik heb het ook gemist!!! Ik dacht even snel met mijn mannetje de vrachtwagen naar Amsterdam te brengen en dan snel op de motor weer terug... wist ik veel dat ie gelijk op de koffie wou gaan bij zijn maatje in Amsterdam... heb dus net de laatste 10 minuten van de Girlmore girls meegekregen
Ja klopt ilzas.. helaas heb ik ook gesolliciteerd bij het duurste korps van nederland (wees er maar trots op :/) en mag dus in April 2007 beginnen.. (dat staat dus wel vast, maar duurt errug lang!)