Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgende week dinsdag gaan we weer lessen!
)
Past best! Iedereen in de gangpaden, en in de tussenruimtes. Stik knus! *nog een hoop mensen “Loop nou nog even door! Ruimte zat daar! Dan kunnen wij ook nog mee!” achter moeten laten op t perron.
(schijnen dus eerder wel intercity's gereden te hebben, die gewoon de mensen op de stoptrein stations gedumpt hebben om t minder vol op R'dam te hebben ofzo?) En dus half 9 thuis.
Ik had t zó koud toen! Begon ook pas in Dort weer wat op te warmen en was om 11 uur al op mn stage (slechts een reis van 3,5 uur)

een van de twee heeft net ff een verkeerde invloed op de NS 
haha. Nee gaat goed hoor. Nog mooi fel blauw, geen ribben te tellen en hij spint nog
Klinkt wel alsof t nog goed gaat toch?
Tis zonde arme Daniel. Wat heeft die toch? Misschien weer net zn oren die opspelen? (had toch oorontsteking eerst?) Sterkte er nog mee! Hopen dat hij weer snel zn vrolijke zelf is
Moet hij alleen niet zo al die virusjes van al die kids op gaan vangen
Zowiezo wel weer tijd voor foto's van Voice, of Nous, of Shaar of de katten of.. 
Was er ook wel weer voor: koud, maar wel droog! En logisch dat ze er happy van gaat kijken. Zo buiten de braamhof kan je een hoop meer “enge” dingen zoeken
haha, een vrolijk aanstellertje dus
Ik ben benieuwd hoe ze nu is! Of iig hoe haar echte ik is. De eerste (en enige keer) dat ik der zag was ze natuurlijk al een beetje ziekjes. Ben benieuwd! Volgens mij nog steeds echt een schatje, maar als ik t zo hoor toch ook wel een pony met een lekker eigen karakter! Haha.
Ach, je moet maar zo denken: nu verleer je t iig niet! En je houdt t eelt op je handen een beetje in stand
(arme Katie toen met die blaren van die tafel van jou)
én dan kom ik foto's maken! haha met jouw camera 
De NS wil niet echt meewerken! Ging het vandaag beter?
Voor mn ogen! Alles ging goed, moet nog wel blijven druppelen om littekenweefsel te voorkomen, dus dat zullen we dan maar doen he.
). Ze had 5 minuten door de tuin gerend en toen was ze echt spaansbenauwd. Ze piepte en ging echt heel slap liggen. Reden genoeg om naar de DA te gaan dus! Daar kreeg ik helaas niet echt leuk nieuws te horen
. Het was te verwachten maar toch...
Toen ik op stal was werd ik gebeld voor 2 bevallingen. De ene is ingestuurd, en de ander bevalt waarschijnlijk vannacht pas. Dus ben ik voor niks van stal weg gegaan! grmbl. 

Super om te horen, of uhm zien
*of hoe ging die reclame?* Hoe is je zicht nu? weet je dat?
Duurt ook ff! Lijkt me wel dat hij nu onderhand gemaakt is ja! Zo lang nodig om te ontdekken dat ie stuk is, lijkt me niet.. toch?
Tis zonde t Floortje.. Komt dat nu vanwege het doorfokken? Dat er genetisch allerlei zwakkigheden in zitten? Of is het gewoon een zwak poesje vanwege andere dingen?
Ik zou hem nl ook niet missen als ik hier voor de deur stage liep
De instelling is top, super gezellig team, leuke begeleidsters die me echt zo goed begrijpen en goed doorhebben en passen bij hoe ik ben
en natuurlijk super kids en een super beroep!
Vandaag de tussenbeoordeling gehad en die was ook postief
Dus we gaan vrolijk verder waar we mee bezig zijn! 
haha Zelfs de muziektherapeut was de hele dag vrolijk aan t sinter-neurien 
Knappe Shaar (leuke bak
)

Kan iedereen die dag?

(evt zelfs nog smorgens, maar das dan weer ff geregel
) Ben zwaar benieuwd naar jullie uitnodiging (met uitleg neem ik aan
) Enne thema Kerst? als ik t verhaal van Cis zo lees over een kerstfeestje? 
ik was heel lief, dus die krijg ik vast wel 

Heb je voor jezelf ook nog wat uitgenodigd Cis? Of ga je ook voor de 25 plus?

Volgende keer kom ik helpen ok? Doe ik je stalletje, poets jij je paard 

en dat terwijl ze zich ook opgegeven had voor de Kroo. Vind het echt sneu voor der.. Schijnt vorige week zaterdag gebeurd te zijn bij de parkeerplaats. Omgevallen met de rolstoel door een kuiltje in de weg en uiteindelijk nog geholpen door een paar mensen?
Weet nie precies hoe en wat. Resultaat is iig een gebroken been..
En Erwin was maar zenuwachtig: "Kom ik nog wel op tijd? Ik moet om 12 uur thuis zijn hoor!"
sinds zaterdag morgen is hij uit (12 uur snachts dus). Haha, weet Kim binnenkort ook eindelijk hoe t zit met die naam op die laatste bladzijde hè Kim
Hele speculaties in de trein over een mogelijk eind, en ik maar mn op mn tong bijten om niets te verklappen
) Kreeg echt een flashback van toen ik vroeger naar de intocht van de sint ging, met een tekening in mn handen.. Maar was dus leuk
's Avonds liedjes gezongen bij de schoenen, nu maar hopen dat ie langs is geweest, ga zo kijken!