manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:04

Mariekje, ik ga het dan nog een keer proberen, ik had je wel een pb gestuurd, maar das misschien niet gelukt dan...

Tja Daniël weer ziek, gister dacht ik dat het beter ging, dus was toch niet naar de dokter gegaan, want ik dacht, ieder kind heeft wel eens een verkoudheidje...
Maar gisteravond had ie weer superhoge koorts.
Dus heb vanmorgen maar de dokter weer gebeld, en heb zo om 10 over 10 weer een afspraak.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 12:21

Wat zei de dokter Nel?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:28

Nel ik heb je PB gehad hoor, zal nog ff een keer reageren....

Vanmiddag met Bianz met Jade/Yade een buitenritje gelopen, ze vond het echt helemaal geweldig....eerst was werkelijk alles eng....maar toen er gewoon auto's voorbij konden rijden zonder dat ze op of om keek hadden we wel door dat mevrouw zich gewoon aan het aanstellen was....Bianz heeft nog ff n drafje met dr gedaan, maar eigenlijk was dat te veel moeite, ze had er niet zoveel zin in.... Toen we weer terug waren bij dr stalletje zag je gewoon aan dr dat het r goed had gedaan, ze stond nieuwschierig om zich heen te kijken, brieste en hinnikte, ze was gewoon echt weer blij!!! heb dr stiekem een schep musli gegeven omdat ze het zo goed had gedaan....
Dusse Bianz, wanneer gaan we weer het is ons goed bevallen hahaha...
Ben nog steeds niet uit over dr naam Jade/Yade, of maar gewoon iets heel anders, kan nog steeds niet zeggen dat ik het een supergeweldige naam vind, al is Knackebrod, zoals ze op stal wordt genoemd ook niet geweldig!!
Heb een topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=859184&hilit=gemaakt over mn zweetdeken die ik kwijt wil, vind m toch net iets te klein en wil graag een deken met hals, heb er ook al 1 gezien die ik wil, maar wegens geldgebrek moet ik eerst deze ff verkopen voor ik een nieuwe kan aanschaffen.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:13

Nou Nel, t zit ook niet mee met Daniel! Hopen dat de puffer dan toch helpt! Les van Carolien ging gister echt heel goed, heel leerzaam Lachen Volgende week dinsdag gaan we weer lessen!
Fijn dat het wandelen met Yade zo goed ging Marieke! Nog een paar dagen en dan staat ze lekker op stal, hoef je s'ochtends niet meer zo vroeg je bedje uit!

Ik ga nog ff klussen bij mn moeder! (is mijn huis af, begint de volgende klus Clown )
Anne: hoe is het met Safary? Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:19

De dokter zei dat ie weer zn inhaler moet hebben, dus nou doen we weer 2 keer per dag puffen.
Dat vindt ie verschrikkelijk, maar tis voor t goede doel.
Voor de rest zijn het gewoon allemaal virusjes die hij opvangt, van de andere kindjes in het kinderdagverblijf.

Misschien heb ik zaterdag wel weer les van Carolien.
Ik had eigenlijk vorige week vrijdag les, maar als ik wil rijden heb ik de auto nodig en als ik de auto heb, moet ik ook wilco om half 5 ophalen van zn werk en lessen bij carolien kan pas om jhalf 5, dus ga ik maar op zaterdag lessen.

Vanmiddag heb ik heerlijk gereden op voice.
Gerlien heeft gister met de uitrijdeken gereden, want het regende toen ze ging rijden.
Toen waren we er erg blij mee!
Het staat haar goed dus binnenkort zal ik er een fotootje van maken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:03

Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Oke bij deze is de relatie tussen de NS en mij enkel nog puur een werkrelatie! Een zeer oppervlakkige werkrelatie en dus alleen nog omdat t moet!
1) Maandag wisselstoring bij Lage Zwaluwe (dat station moeten ze afschaffen!), dus heerlijk moeten overstappen (overproppen) in de internationale. De internationale van het uur ervoor reed niet, omdat die stuk was. De volgende trein (intercity) vanuit Vlissingen mocht niet verder door de wisselstoring, en de intercity daarna ook niet. Al die mensen mochten dus allemaal in die ene internationale Haha! Past best! Iedereen in de gangpaden, en in de tussenruimtes. Stik knus! *nog een hoop mensen “Loop nou nog even door! Ruimte zat daar! Dan kunnen wij ook nog mee!” achter moeten laten op t perron.
’s Avonds reed gelukkig de trein wel op tijd, en dus 8 uur thuis.
2) Gisteraaf troubles bij de Barendrecht tunnel, dus 1,5 uur moeten wachten op mijn trein. En die trein was tot Roosendaal ineens stoptrein? Verward (schijnen dus eerder wel intercity's gereden te hebben, die gewoon de mensen op de stoptrein stations gedumpt hebben om t minder vol op R'dam te hebben ofzo?) En dus half 9 thuis.
3) Vanmorgen wisselstoring tussen Bergen en Roosendaal en dus gedumpt in Kruiningen-Yerseke. Gelukkig maar voor een uur maar.. Scheve mond Ik had t zó koud toen! Begon ook pas in Dort weer wat op te warmen en was om 11 uur al op mn stage (slechts een reis van 3,5 uur)
4) en op de terug weg, overstap gemist in Roosendaal, de volgende intercity vertraging, dus ook 2,5 uur Haha! Boos!
Dus Kim, als je nog deze week naar school moet: ik zou een andere week kiezen, of niet met mij mee gaan Clown een van de twee heeft net ff een verkeerde invloed op de NS Vork

En Safary? Daar heb jij toch voor gezorgd? Knipoog haha. Nee gaat goed hoor. Nog mooi fel blauw, geen ribben te tellen en hij spint nog Lachen Klinkt wel alsof t nog goed gaat toch?
Hoe is t met jouw Siepie? Nog lekkr aan de kwekker?

Wat zei de dokter Nel? Ach gut Tis zonde arme Daniel. Wat heeft die toch? Misschien weer net zn oren die opspelen? (had toch oorontsteking eerst?) Sterkte er nog mee! Hopen dat hij weer snel zn vrolijke zelf is Ja
*lees nu dat hij weer een puffertje moet. Hopen dat dat dan helpt! Heb je snel weer je happy, lekker in zn vel zittende Daantje Lachen Moet hij alleen niet zo al die virusjes van al die kids op gaan vangen Scheve mond
ben benieuwd naar de uitrij deken, maak maar snel een foto idd Knipoog Zowiezo wel weer tijd voor foto's van Voice, of Nous, of Shaar of de katten of.. Haha!

En lekker gewandeld met Jade Haha! Was er ook wel weer voor: koud, maar wel droog! En logisch dat ze er happy van gaat kijken. Zo buiten de braamhof kan je een hoop meer “enge” dingen zoeken Tong uitsteken haha, een vrolijk aanstellertje dus Knipoog Ik ben benieuwd hoe ze nu is! Of iig hoe haar echte ik is. De eerste (en enige keer) dat ik der zag was ze natuurlijk al een beetje ziekjes. Ben benieuwd! Volgens mij nog steeds echt een schatje, maar als ik t zo hoor toch ook wel een pony met een lekker eigen karakter! Haha.

En Thirz weer drukjes aan de klus Lachen Ach, je moet maar zo denken: nu verleer je t iig niet! En je houdt t eelt op je handen een beetje in stand Tong uitsteken (arme Katie toen met die blaren van die tafel van jou)
En lekker gelest! Leuk! Worden jullie nog een écht super top dressuur team Thirz Haha! én dan kom ik foto's maken! haha met jouw camera Tong uitsteken

Zo.. even mn tas in pakken en dan lekkr voor de tv hangen en érg vroeg mn bed in. Beetje gehad nu… Dromen
Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:19

Aah Anne Ach gut De NS wil niet echt meewerken! Ging het vandaag beter?
Ik heb vanmorgen weer een trip naar Oostburg gemaakt Clown Voor mn ogen! Alles ging goed, moet nog wel blijven druppelen om littekenweefsel te voorkomen, dus dat zullen we dan maar doen he.
En verder is mn telefoon EINDELIJK klaar Go jij! Go jij!
Kan m dinsdag ophalen (en ga dr eigenlijk wel vanuit dat ie t weer doet!) Dus dan kan Bianz de hare ook weer terugkrijgen, vond t super dat ik m mocht lenen Lachen

En nu ga ik naar mn werk!
Owja, als ik je niet meer spreek Marieke: veel plezier bij Bert, doe je m de groetjes Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:42

@ Nel: gaat t nu beter met Daniël met de puffer? Heb je zo'n heel apparaat ervoor gekregen of een handstomertje? Veel kindjes vinden zo'n apparaat echt verschrikkelijk. Het geluid is natuurlijk ook erg naar!
@ Marieke: Zijn je brains al getraind? Haha!
@ Anne: wat een gedoe! Moet zeggen dat ik de trein ook echt niet mis! Nagelbijten / Gniffelen

Gisteravond ben ik nog met Floortje naar de dierenarts gegaan(alweer Rolleyes ). Ze had 5 minuten door de tuin gerend en toen was ze echt spaansbenauwd. Ze piepte en ging echt heel slap liggen. Reden genoeg om naar de DA te gaan dus! Daar kreeg ik helaas niet echt leuk nieuws te horen Verdrietig . Het was te verwachten maar toch...
Het is de optelsom van vele dingen (dat ze zo vaak ziek is enzo). maar nu heeft ze dus ook chronische bronchitus erbij. Normaal zou een kat hier prima mee kunnen leven, maar Floortje is een pers met een vernauwde neusgang. Bij een aanval kan zij er dus echt in blijven hangen en uiteindelijk stikken... Ze klinkt erg vol, had ook wat verhoging en het gaat dus ook echt niet goed. Ze kreeg een antibiotica prik en bronchiënverwijdend spul. Helaas is dit middel nog niet in pilvorm oid verschenen, dus iedere keer als ze last heeft, moet ik om zo'n prik. De DA vertelde mij dus ook dat dat een onmogelijke optie is (geld & zonde voor Floor). Wat ik wel zelf kan doen is haar iedere keer als we gaan douchen in de douche zetten, zodat ze mee kan stomen. En ik mag ook menselijke medicijnen (ventolin, salbutamol) in stoomvorm gebruiken. Maar dat spul heb ik niet en ik kan het ook niet zomaar bij de apotheek halen!
Ze is nog in de groei, en het kan 2 kanten uit: óf ze wordt beter, óf ze wordt slechter en dan is de enige goede beslissing een spuitje.
Haar neusje kan verbreed worden. Maar dit neemt de bronchitus niet weg, t verlicht alleen wat. En daarbij is het een zware operatie. Ik vroeg ook nog info over steriliseren, maar dat kan ik dus ook niet laten doen. Floortje is zó zwak op het moment dat ze hoogstwaarschijnlijk in de narcose zou blijven. Ik moet t dus allemaal maar afwachten, arm dier Ach gut

Ik heb Nous weer verwaarloosd vandaag Bloos! Toen ik op stal was werd ik gebeld voor 2 bevallingen. De ene is ingestuurd, en de ander bevalt waarschijnlijk vannacht pas. Dus ben ik voor niks van stal weg gegaan! grmbl.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:00

Ahh arme Floortje! Het zit dr echt niet mee he? Arm moppie!

Gaat het alweer beter met Daan Neline???

Stomme NS, niet te geloven... de herfst is niet hun favorite seizoen Knipoog

Even nog wat foto's van mn wedstrijd van afgelopen zaterdag:

Afbeelding

Bewogen Boos!
Afbeelding

Ze moet echt op dieet!!!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 21:10

Jeej, super dat alles goed gaat met je ogen! Haha! Super om te horen, of uhm zien Knipoog *of hoe ging die reclame?* Hoe is je zicht nu? weet je dat?
En éindelijk je tel terug Bloos! Duurt ook ff! Lijkt me wel dat hij nu onderhand gemaakt is ja! Zo lang nodig om te ontdekken dat ie stuk is, lijkt me niet.. toch?
Hè bah.. Wat een rot nieuws zeg Kim.. Hopen dat t dan wat beterder gaat als ze ouder wordt. En mee douchen? Vindt ze dat zelf niet erg? Anders zou ik dat zowiezo proberen denk ik. Wie weet lucht het al wat op? En kan je het in de homeopatische kruiden zoeken? Misschien dat dat ook wel in Floortje der geval werkt? (echt geen idee hoor, maar miss wel een kruid wat werkt?) *even gegoogled: hier staan iig wel wat dingen op geloof ik: http://dieren-ehbo.nl/index.php?keyword ... hop.browse
Suc6 er mee iig Kim! Ach gut Tis zonde t Floortje.. Komt dat nu vanwege het doorfokken? Dat er genetisch allerlei zwakkigheden in zitten? Of is het gewoon een zwak poesje vanwege andere dingen?

Nee ik zou de trein ook nie missen als ik jou was Kim Tong uitsteken Ik zou hem nl ook niet missen als ik hier voor de deur stage liep Knipoog
Al moet ik wel eerlijk zeggen: ik ben zó verschrikkelijk enorm blij met mn stage plek! Hyper! De instelling is top, super gezellig team, leuke begeleidsters die me echt zo goed begrijpen en goed doorhebben en passen bij hoe ik ben Ja en natuurlijk super kids en een super beroep! Haha! Vandaag de tussenbeoordeling gehad en die was ook postief Lachen Dus we gaan vrolijk verder waar we mee bezig zijn! Haha!
*heeft vandaag ook al der eerste mijter geknutseld Clown haha Zelfs de muziektherapeut was de hele dag vrolijk aan t sinter-neurien Vork

leuke foto's Bar Haha! Knappe Shaar (leuke bak Tong uitsteken)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:16

Leuke foto's bar!
Anne: wat vervelend die NS, ben blij dat ik het zelf niet meer nodig heb...
Kims: wat een vervelend verhaal, ik denk dat ik zelf voor een spuitje zou gaan, omdat het voor het beestje ook niet super leven is.
Bianz: ik denk dat we de les toch maar even woensdag doen, want kan niet zeker zeggen of ik om 17.00 uur al thuis ben.
Met Daniël gaat het gelukkig wel goed, geen koorts meer gehad.
Wel verschrikkelijk hoestbuien af en toe.
Maar dat komt wel goed.
Kims: ik heb zo'n buisje met mond/neus kapje erop.
Hij vindt het niet leuk, maar als hij dan een beetje gaat huilen, ademt ie wel beter in, dus het moet maar even.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:26

Is goed Nel, dan ga ik gewoon meteen om 16 uur aan de slag. Heb wel weer zin in woensdag weer een echte les Knipoog
Ff geen tijd om verder te reageren; drukdruk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:47

Hoi!
Wat een leuke foto's allemaal, leuk dat de anky dag zo leuk was bianz! En bar jouw proef ziet er ook netjes uit, als ik weer in het land ben ga ik weer eens mee hoor!
Hopelijk groeit Daniel een beetje over zn kwalen heen in de toekomst, het is inderdaad niet leuk als kind om te moeten puffen, maar het is voor het goede doel...gaat verder met jou alles goed Nel?
Fijn dat jullie in zijn voor een kerstfeestje de 22ste! Ik heb er nu al zin in, maar eerst komen Thirz en Bianz natuurlijk deze kant op! Ik heb alle 25+ toffe types uitgenodigd (kon er niet zo heel veel vinden...) dus dat moet helemaal goed komen volgend weekend. Anne die treinen klinken verschrikkelijk! Misschien moet je toch maar overwegen om een helikopter aan te schaffen.Clown
Marieke hoe gaat het met je paardje? Ze klinkt ontzettend leuk dus ben heel benieuwd.
Hier gaat nog steeds alles prima, het begint nu wel wat koud te worden dus ik ben erg blij met mijn winterkleren. Verder ga ik dit weekend weer bij mijn collega logeren dus dat wordt vast ook heel gezellig.
Bianz het was geen probleem om zaterdag even de routebeschrijving op te halen. Mijn ouders zijn gewoon thuis als het goed is.
Nou volgend weekend kan ik niet bijlezen op bokt (Kims als je me nodig hebt om even te overleggen kun je me dan mailen?)
want dan heb ik het natuurlijk veel te druk. Maar over 4 weekjes kom ik al naar huis en kan ik jullie in levende lijve weer zien (en alle paarden, huizen, katten etc.)

Veel liefs Cis

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:31

Heeej cis, leuk om weer wat van je te horen!
Met mij ook alles goed hoor!
Moeten we de 22ste (december neem ik aan?) al vast zetten of krijgen we nog een aparte uitnodiging? van hoe/wat/waar...?

Zo ik heb vanmiddag heerlijk gereden, ben lekker met voice op buitenrit geweest, helaas miezerde het.
Maar gelukkig hadden wij een hele mooie uitrijdeken gekregen, dus hebben we weer gebruik van gemaakt.

He mariekje, had je nog een pbtje van mij terug ontvangen?
Want anders stuur ik hem gewoon nog een keer.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:53

ff snel berichtje van mij, heb ff geen tijd om te lezen & uitgebreid te reageren:

De 22e moeten jullie vrijhouden! Ik kan de tijd nog niet zeggen, die horen jullie binnenkort. 'T is allemaal nog een verrassing namelijk Knipoog Kan iedereen die dag?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:14

Bedoel je dan de hele dag of alleen de avond? Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 20:40

gewoon de hele dag thirz Tong uitsteken
maar die dag kan ik eind van de middag & s avonds wel hoor Knipoog (evt zelfs nog smorgens, maar das dan weer ff geregel Clown ) Ben zwaar benieuwd naar jullie uitnodiging (met uitleg neem ik aan Schijnheilig ) Enne thema Kerst? als ik t verhaal van Cis zo lees over een kerstfeestje? Knipoog

En Cis, ik hoef geen prive jet aan te schaffen. Ik heb aan sinterklaas een prive jet gevraagd Ja ik was heel lief, dus die krijg ik vast wel Haha!
*en anders mag ik die van thirz lenen toch? met chauffeur? Schijnheilig

haha, en meteen een heel stel toffe 25 plussers uitgenodigd Vork Heb je voor jezelf ook nog wat uitgenodigd Cis? Of ga je ook voor de 25 plus? Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:50

Maar is het nou november of december?????

Vanmorgen ben ik naar mn moeders winkel geweest, moest leren lopen...
Klinkt gek, maar t was toch echt zo.
A.s maandagavond mag ik mee lopen met de modeshow van mn moeders bruidswinkel, in nieuwdorp (landlust)
nou kregen we (alle modellen) looples.
T was nog best moeilijk, want ik liep als een boerin, te grote stappen en te bewegelijk...
Naja moest dus heel goed oefenen.
Komt vast goed maandag....?!

Gelukkig heb ik een goeie oppas, die voor Daniël komt zorgen....hé mariekje...!!!
Heb je maandag wel vervoer naar ons (mariekje) want anders kunnen wij je ook wel halen en thuisbrengen..

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:06

ANNEMIJN WAAR WAS JE VANDAAG???????????????? Stoom uit je oren Hamer Stoom uit je oren Hamer Stoom uit je oren Hamer Stoom uit je oren Hamer Stoom uit je oren

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 19:29

Schijnheilig
Op paardoes? Hoezo?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:30

Je zou me toch komen helpen vandaag weet je nog???? We hadden een deal........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 20:53

deal? Bloos

Nee, sorry dus niet meer komen helpen. Gewoon naar pdoes geweest en smiddags met Marcelle naar de les. Maar is t nog wel gelukt? moest je echt al die stallen alleen doen? Sorry Ach gut Volgende keer kom ik helpen ok? Doe ik je stalletje, poets jij je paard Knipoog
*Joyce vroeg trouwens nog hoe t nu met Jade was. Erwin miste je, en die vroeg wanneer je weer kwam. Hij vond dat hij je al lang niet gezien had nl. (hij dacht dat je ziek was)
En nu je weer op stal staat, kom je volgende week toch weer gezellie naar pdoes? Beetje saai zo nl.. Toch? Haha!

Was nog iets... Owja. C heeft der been gebroken Scheve mond en dat terwijl ze zich ook opgegeven had voor de Kroo. Vind het echt sneu voor der.. Schijnt vorige week zaterdag gebeurd te zijn bij de parkeerplaats. Omgevallen met de rolstoel door een kuiltje in de weg en uiteindelijk nog geholpen door een paar mensen? Verward Weet nie precies hoe en wat. Resultaat is iig een gebroken been..

En Thirz? hoe ging t vandaag bij jou met de intocht van de Sint en zn Pieten? Alle kinderen bij elkaar kunnen houden en iedereen heel en veilig thuis? Jij bent nu zeker ook wel verschrikkelijk moe?
Vroeg nog enthousiast aan Niels (die ging op tv de sint kijken) of hij nu ook al zn schoen ging zetten. "Nee, tuurlijk niet! Hij is nog niet in Goes! Dan pas kan ik mn schoen zetten!" Dom van mij natuurlijk Vork En Erwin was maar zenuwachtig: "Kom ik nog wel op tijd? Ik moet om 12 uur thuis zijn hoor!" Lachen

Is er trouwens iemand al heel enthousiast om HP geraced? Tong uitsteken sinds zaterdag morgen is hij uit (12 uur snachts dus). Haha, weet Kim binnenkort ook eindelijk hoe t zit met die naam op die laatste bladzijde hè Kim Vork Hele speculaties in de trein over een mogelijk eind, en ik maar mn op mn tong bijten om niets te verklappen Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 09:47

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:26

Je mag altijd mn privejet lenen hoor Anne, maar mn chaffeur doet wel altijd de sight-seeing route he Clown
Hier heeft Americo zich goed gedragen (pieten hadden m ook goed bij het bit vast Nagelbijten / Gniffelen ) Kreeg echt een flashback van toen ik vroeger naar de intocht van de sint ging, met een tekening in mn handen.. Maar was dus leuk Lachen 's Avonds liedjes gezongen bij de schoenen, nu maar hopen dat ie langs is geweest, ga zo kijken!

Heb HP nog niet, wacht tot mn moeder m koopt Vork
Nel: Succes bij de modeshow, het lopen gaat vast goed! Zien we je woensdag nog?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:54

Ja t komt vast goed!
Ja woensdagochtend had ik al afgeproken met bianz, dus dan zie je me wel verschijnen!
Laat nog maar weten hoelaat jullie gaan rijden!

Kims: wanneer is jullie feestje nou?
22 nov/december????