Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:36

Nou wat ik hier eigenlijk mee bedoel is dat er aan alles wel tijdverlies zit in'"andere" dingen doen dan je werkzaamheden. Uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen werk(houding). De boog kan niet altijd gespannen staan, je bent de meeste uren van je toch dag op je werk. Als er een goede balans in zit, hoeft het voor niemand een probleem te zijn

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:18

Nou bij ons hebben ze het slim bekeken, de pc's die in de recepties staan kunnen we helemaal niet meer op internetten!! En terecht, het staat niet zo netjes als je een minister 5 minuten voor een deur laat wachten omdat je zit te chatten op msn, en dat nog wel op je werk!!!!!!!!

Dus was mijn baas zo slim om alleen op de pc in onze eigen ruimte internet te zetten, met als gevolg iedereen elkaar de hersens inslaat omdat ze op internet willen

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:10

hallo allemaal,

daar ben ik dan eindelijke weer!!
ik had het een beetje te druk met van alles en nog wat

met Fardos gaat het goed
de reis is inderdaad goed gegaan beetje verkeerd gereden maar goed we zijn er gekomen
het was alleen een beetje zielig far kwam helemaal hyper uit de trailer gewoon alles leuk en nieuw je weet wel
alleen door het lange stil staan wilde zijn lijf niet mee
dus hij wilde gaan dribbelen en snel lopen maar zijn benen wilde niet mee dus hij viel elke keer bijna
echt super zielig
maar goed verder alles goed gegaan hij staat nog wel apart snachts omdat hij het allemaal nog een beetje eng vind zei Hans nou ja ff laten wennen he rustig aan

nou jullie zijn weer helemaal up-to-date

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 00:57

Die Fardos, gaat het overdag wel goed met de anderen? We gaan zondag nog steeds bij de mannen kijken he, zullen we afspreken dat ik jou om half 10 ergens oppik want we hoeven natuurlijk niet naar stal te rijden

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 13:27

hallo hallo is er iemand

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:10

Wat een stilte hier hé

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:26

het is hier ook heeeeeeel stil maar ja. Ik ben aan die arbeid en kom vanmiddag naar stal met mijn nieuwe tweedehandstuig. Mag spetter hem passen en ik hoop maar dat ie past met zijn super slanke lijfje??????????

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:37

Nou het is zeker stil vandaag! Hier in de klas niet trouwens

Leuk Kaar een nieuw tuigje! Ik ben benieuwd hoe het Spetter staat, het zal vast heel leuk en stoer staan

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:59

Lin, heb jij niks dat je met ons wil delen?

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 00:00

NOG 2 dagen!!!!

BLIJ

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 08:27

Ja gaaf Loes! Spanned hoor!

Ik heb wel iets met jullie te delen, maar ik denk dat het ondertussen al algemeen bekend is!!
Voor degene die het nog niet wisten; Wij gaan verhuizen naar een andere stal.
We hebben de kans gekregen om naar Prometheus te komen. En we gaan die kans wagen. Of het een goede beslissing is weet ik natuurlijk niet, maar we gaan het gewoon proberen!
Natuurlijk blijf ik jullie wel lastigvallen Ik heb John beloofd om af en toe wat mee te nemen als ik kom buurten en dat gaat helemaal goed komen

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 08:40

Hé Mir.

jammer hoor dat je weggaat maar ja als het iets is wat je graag wilt dan moet je dat gewoon doen hoor. Wanneer ga je weg dan?

Loes ik zal Epiaff ook wel missen hoor maar ze krijgen het super bij je in hun nieuwe luxe villa. Menig paardje zal daar jaloers op zijn. Ik hoop dat ik Epiaff nog even zie zaterdag kan ik hem nog een knuffel geven

Het tuig heb ik nog niet gepast op Spetter omdat de auto niet wilde starten gisteren Dus dat ligt nog in de kofferbak en doe het dan zaterdag maar even.

Wat een ongelooflijk takkeweer is het gewoon vandag

Nou voor iedereen die maar weer moet werken vandaag (zoals ik ) werk ze en alvast voor degene die ik dit weekend niet zie. Een heel goed en rustig weertype weekend

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 08:42

Mooie boel....iedereen gaat zeker weg omdat het zonder mij niet meer gezellig is. Oja, Yus is een stukje van zijn manen kwijt. Hekuras en Yus waren lekker aan het stoeien. Hij kan wel bewegen die Yus!!! Stond H opeens met een stukje Yus in zijn mond....gelukkig heeft hij veel manen...Heel plezier op je nieuwe stal Mir.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 09:54

Iedereen weg?? nee hoor ik blijf gewoon

Mir, jammer dat je weggaat, maar als het daar niet bevalt dan mag je natuurlijk gewoon terugkomen

Het is idd takkeweer Ik werd zowat met scooter en al de sloot ingeblazen en ben dus maar elke keer als er een auto voorbij moest stil gaan staan..heb het gelukkig overleefd maar hoop wel dat het vanavond weer wat rustiger weer is

Werkse allemaal

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:12

Nou het is zeker takkeweer he? Ik ben heel sportief met de tuut gegaan vandaag! het hagelde zo hard toen ik de deur uit ging, dus ik hem mijn fiets maar even een dagje vrij gegeven.

kaar wanneer weet iknog niet precies. het ligt een beetje aan wanneer Kim tijd heeft. Ik ben gister even op de manege geweest om te vragen wanneer Yus mag komen, maar dat maakte niet uit, dus even kijken wanneer Kim kan.

Hihihi ja Loes het komt allemaal door jou!!Jij weg ik ook weg hihihi nee hoor, maar die Yus zal H en E wel gaan missen denk ik!

Bedankt Anous, ik zal het zeker in gedachten houden! Het is altijd zo moeilijk om zo'n beslissing te nemen. Ik vind het wel heel gaaf dat ik nu eens de luxe van een binnenbak krijg!
maar ik kom zeker buurten hoor. Ik heb al stiekem met Lidia afgesproken dat ik Challenge af en toe kom rijden!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:18

het is inderdaad effe helemaal naadje dit weer : D:D :

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:24

Ik ga ook niet weg!!! ben veel te blij met de uitloopstal voor Eviet

jammer dat je weg gaat Mir! Ik ken prometheus wel een beetje, heb er gereden en ook op de wachtlijst gestaan met Eviet een aantal jaar geleden, maar ik denk dat het voor mij niks zou zijn om daar met een eigen paard te staan Wel fijn dat je straks een binnenbak ter beschikking hebt, zeker met dit weer!!

Loes ook veel plezier natuurlijk met je paardjes aan huis.. dat wil ik ook wel, ooit...

Jet, jij ook heel erg bedankt voor het verzorgen van Evita gisteren!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:59

Zoo ik ben ook net op mijn werk aangekomen, wat een kl.oterit zeg. Het is superglad geworden met al die hagelbuien en op een gegeven moment was er toch een blikseminslag, volgens mij heeft heel Den Haag en Delft dat gehoord Auto's voor mij gleden behoorlijk weg, ben ik even blij met mijn goede, nieuwe regenbanden

Gelukkig zijn mijn kinderen op de plek van bestemming, dus hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Binar schreef:
Ik werd zowat met scooter en al de sloot ingeblazen en ben dus maar elke keer als er een auto voorbij moest stil gaan staan..heb het gelukkig overleefd maar hoop wel dat het vanavond weer wat rustiger weer is

Ik heb inderdaad ook gestrande fietsers en scooterrijders gezien, compleet doorweekt. Echt niet leuk meer...

Mir, veel plezier op Prometheus want je komt in een leuke club terecht. Ik kom gauw bij jou en Yus kijken

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:00

ik denk dat ik het ophalen van de nieuwe schapen maar even uitstel

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:41

Mir veel succes bij Prometeus, denk dat dat wel gaat lukken.

Loes heel veel succes met je nieuwe stekkie, alleen niet in je nachtponnetje naar buiten gaan met slecht weer , om te voeren

De weersveranderingen zien er de komende dagen heel erg somber uit.

Woensdag zou ik over gaan naar mijn nieuwe onderkomen, doordat mijn trailer niet helemaal in orde is, (banden) heb ik besloten hem zaterdag over te laten brengen door mijn verzorgster. Ik had eigenlijk gehoopt dat het allemaal anders kon, maar helaas.
Dus bij deze neem ik afscheid van jullie, bedankt voor de gezellige tijd.

Het is nooit makkelijk om ergens te vertrekken.
Ik heb al een aantal maanden gezocht, en heb nu gevonden.
Allemaal heel veel succes met de paardjes en de komende wedstrijdjes.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:57

Heb geloof ik wat gemist, jammer dat jullie weggaan ladies en ik hoop dat jullie het op de nieuwe stekkies erg naar de zin zullen krijgen!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:33

Ik ben trouwens de aankomende 3 weken even bijrijderloos. Dees heeft afgelopen dinsdag de sleutel gekregen van haar nieuwe huis en is nu druk aan het klussen.
Nog een paar uurtjes en dan WEEKEND!!!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:03

jaaaaaaah !! Lekker een wijntje drinken zo!! whiiii

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:12

moossie schreef:

tsss wijntje tijdens het werk?? Moet ook niet gekker worden

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:30

Binar schreef:
moossie schreef:

tsss wijntje tijdens het werk?? Moet ook niet gekker worden

hahaha ja erg he!! Moet kunnen toch

Weet je toevallig of Dennis al iets verder is?