Het is jammer want zijn springtechniek is super, dat was het probleem niet ,maar daarvoor en daarna. Lijkt wel rodeo.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Romana01 schreef:echtdie was nooit een dikkerd, maar om vermagerd te zeggen
wow
je hebt in iedergeval veel geleerd, niet bezeert?
nee niet van een bokker, update: merrie wordt gemolken, veulen mag niet bij moeders drinken
Broccoli schreef:Ai Kirs. Geen pijn gedaan?
Nee, Claerens wordt er niet beter op.

Broccoli schreef:'t Lijkt me ook ontzettend moeilijk om ineens met een ander paard te springen als je je 'eigen' paard gewend bent.
Astor schreef:Haha kan me precies vinden in de dingen die je zegt Kirsten. Weet precies hoe meneertje is
En ik zou hem ook graag willen longeren en vaker willen rijden. Om te kijken of het helpt of iets uitmaakt!
Ik kan hem gelukkig met een lang teugeltje rijden en hij blijft dan heel mooi lang en laag met zijn hals naar beneden lopen op een normaal tempo.
Maar dat lukt ook jammer genoeg ook niet altijd. Gisteren lukte dat dan niet, maar kon ik hem wel mooi rustig houden met iets wat kortere teugel.
Toen hij net op de manege was, ging hij zo fijn en toen gingen het springen ook echt heel goed. Maar hij is gewoon op de verkeerde manier gereden.
Want heb me laten vertellen dat het een springpaard was bij zijn vorige eigenaar.
Astor schreef:Kirsten, Zoals je als zegt. Hij verbrand al zijn energie die hij heeft in het rijden.....
En vind dat ze op de manege prima met de paarden om gaan hoor. Ze komen elke dag met ze alle in het land.
En niet veel manege's zetten hun paarden op het weiland. Vind dat wel een groot pluspunt.
En als paarden kreupel zijn zie ik ze gewoon in de paddock staan en Victor liep laatst ook gewoon in de stapmolen.
voor de rest is het ook wel goed hoor. Astor schreef:En vind dat ze op de manege prima met de paarden om gaan hoor. Ze komen elke dag met ze alle in het land.
En niet veel manege's zetten hun paarden op het weiland. Vind dat wel een groot pluspunt.
En als paarden kreupel zijn zie ik ze gewoon in de paddock staan en Victor liep laatst ook gewoon in de stapmolen.

. Ben wel benieuwd of mensen met ruinen dit ook wel eens doen

Astor schreef:Nee het is zeker niet normaal gedrag... Maja wat kunnen we er aan doen?
Haha moest je zijn koker schoonmaken?
,bleef doekjes aansmeren. Bijna erger dan die hoeven nu haha
Ja hij kan het niet zelf schoonmaken daar dus de mens moet hem daarbij helpen haha
?