@ Ella: super dat het zo goed gaat met Ferro!!! Als ik terug ben kom ik een keer kijken oke!? @ Simoon: tof dat je zo lekker gereden hebt en ook een nieuw paard mag rijden! @ Danielle: fijn hea als mensen je vertrouwen! Heel veel plezier met de paardjes! @ Lous: cool dat je de orun gaat doen! Ook ik vind het stom dat je nu perse wedstrijden gereden moet hebben! Sommige mensen kunnen super goed les geven maar iets minder goed zelf rijden en die kunnen dan de orun niet halen. Wanneer begin je met de orun?
Ik zit vandaag precies op de helft! Ik ben hier nu 6 weken en 1 dag en ik heb nog 6 weken en 1 dag te gaan. De dagen vliegen hier nu echt heel snel voorbij, ik verbaas me elke avond dat de dag alweer voorbij is. Vanavond ben ik vrij, als 'cadeautje' voor me goede werk. Deze week ben ik het hele weekend vrij ipv woensdag en zondag. Wordt dus een lekkere chill weekend!
Linn, fijn dat het nou goed gaat zeg! Met deze instelling red je het wel
_Linn_
Geplaatst: 13-09-12 16:03
miejmoon schreef:
Linn, fijn dat het nou goed gaat zeg! Met deze instelling red je het wel
Ja ik voel het nu ook dat ik het ga redden! En ik heb weer iets enorm leuks om naar uit te kijken, ik heb net kaartjes besteld voor LA The Voices in Utrecht op 9 februari samen met Steph!!! Ik mis de mannen echt dus heb er echt ONWIJS zin in!!! Ben echt zoooooo benieuwd naar hun nieuwe cd die eind januari uit komt!!!!
Ah tof linn! Goed dat je heb doorgezet op de momenten dat je het moeilijk had.
Vandaag les met Twister gehad. Ze ging zo ontzettend. Ook wijken en contragalop mee gepakt. Zit de grote baas van stal te kijken( had les van zijn dochter hun runnen samen de stal) he Simone je rijd in verkeerde galop. Echt zo droog die man af en toe
Haha ik rijd ook af en toe in de verkeerde galop maar dat is dan nou weer niet de bedoeling Duurt soms meerdere pogingen om het paard dan in de goede galop te krijgen.
ik moest in verkeerd. Moest zeg maar linksom in linkergalop, dan van handveranderen en in de linkergalop houden, dus echt contra, alleen liep hij een beetje te ouwehoeren
Eeeuhm jongen hier uit het dorp ^^! Ben ik al eigenlijk een half jaar steeds closer mee.. ken ik al een tijdje, is chefkok geweest op mn work.. enneee.. is 27, de allerliefste van allemaal en gewoon heeeeeul gezellig
Haha ik heb nu ook een vriendje en nu gaat mijn broertje met zijn zusje Dat heb ik donderdag gehoord en donderdag was het echt een gekkenhuis thuis haha en gisteren ook want toen waren ze gister allebei hier even, best apart!
Allemaal aan de vriendjes leuk! Nu ook voor mij nog!
Alba heeft de foto's nog niet gestuurd dus ik kan ze helaas nog niet showen. We wilde ze gister via een kabel op me laptop zetten maar dat werkte helaas niet. Verder gaan we vandaag EINDELIJK naar Ronda. Gaan we daar eten en dan eindelijk boodschappen doen, ik wilde dat echt al 2 weken doen dus ben blij dat we eindelijk gaan! Vanavond gaan we (Alba, Imri en ik) naar de Chiringuito, Mike weer zien jeej!!!
Haha dat lijkt me wel apart ja Kim.. XD Ik ken wel iemand die dat heeft met haar ouders. Dat hun broer en zus ook samen zijn
Leuk dat je wat leuke dingen gaat doen Linda! Het klinkt allemaal al een stuk positiever
Net even gereden met Faron. Ze had veel te veel energie. We waren toch wel heel erg gewend 4x per week te rijden. En nu had ik maandag voor het laatst gereden.. We hebben even een stukje flinke rengallop mee gepakt :p Ik had het al een paar keer met haar geprobeerd. Maar nu snapte ze het ook, en ging het lekker hard en gecontroleerd
Vanmiddag naar abcoude voor de verjaardag van mn nicht en daar blijven slapen..
JustSmile
Geplaatst: 15-09-12 14:12
Zo mijn eerste weekje stage zit er op. Had woensdag lekker vrij en daarvoor vanmorgen gelopen. Heb echt een euke srage!! Maandag zat ik al meteen opt peerd haha een 19-jarige Z2 merrie die nog echr in training is echt super vit en snel heet. Heel leerzaam! Dinsdag ook een 4-jarige gereden, die had al een half jaartje alleen aan de longe wat gedaan en verder niet. Maandag had de dochter van de eigenaresse dr eerst ff uitgeprobeerd oft geen bommetje was hahaha. Maar ze is heel lief. Nog wel beetje wiebelig soms en opstappen wil ze niet echt stilstaan, dus dat gaat helaas niet met krukje hahaha. Nouja woensdag lekker een dagje vrij gehad, daarvoor kom ok dan op zaterdagochtend en dan wat daagjes in de herfstvakantie. Donderdag weer beide gereden, maar toen was de 4-jarige een beetje stout hahaha met aangaloperen ging ze beetje raar springen maar gewoon blijven zittengelukkig! Donderdag was wel een drukke dag want nadat ik thuis gegeten had ook weer doorgegaan naar Phantom(bijrijdpaard). 3 paarden op een dag is best wel veel hahaha maar waa wel super leuk!!
Vrijdag geen een gereden, ook wel fijn om even bij te komen! Haha kreg ok nog een wassapje van vriendinnetje waarvpor ik phan rij; wauw aat heb jij gister gedaan hij was vandaag zooooook fijn!! Haha toch leuk om te horen, had ik het mooi goed gedaan (helemaal omdat t bij haar woensdag dus echt kak was gegaan)
Eb vandaag dan weer een dagje stage, vanmorgen ff snel stalletjes gedaan, en vanmiddag weer alle 2 op stage gereden. Ging vandaag echt heel fijn
Zo even boodschapjes doen, bed verschonen, was doen en me kamer achoonmaken. En dan morgen met riebdinnetje mee die met phan n tripalon gaat riden(dus dressuur, springen en crossen) dus lekker drukdrukdruk