Sja 't is gewoon weer even wennen, door het jaar heen zitten we erg weinig door en voor de dressuurwedstrijd(en) dan wel. Dusja Maar Satino zit best lekker, als hij een beetje rustig is. Alleen middendraf zit echt vreselijk
Ik ging net rijden, op Satino. Hij was best lief, sb, op X aangaloperen, volte 10 meter in galop, middendraf enz geoefend. en nog even gesprongen, oxer van 80 uiteindelijk. Die sprong hij echt superhoog en groot, want ik kwam niet helemaal uit (Mijn fout... whoeps) en meisje dat stond te kijken: woooooooooooooooooooow... hahaha gelukkig kan ponylief zich dan prima redden haha.
en muts is t ook die pony hoor, dr klom iemand op de tribune, was aan het galopperen. gaat ie vol in de ankers en draait om, terug sturen, weer, en weer en weer duurde even tot ie er langs ging haha.
Yeaah 212 punten, dus m'n eerste winstpunt in de F14! Eindelijk! Dacht eerst 208 te hebben en iedereen die het had gezien was het er niet mee eens. Verhaal bij de jury gehaald, bleek er een fout in te zitten (stond een 3 bij voorwaarts in arbeidsdraf, C rechterhand, was onderdeel 3 maar had gewoon een 6 moeten zijn) en verkeerd opgeteld Zowel m'n voorlezer, de baas, m'n instructrice en de toeschouwers snapten er al helemaal niks van
Het programma vind ik juist superleuk gedaan! Helaas kan een deel van onze groep niet dus ik ga denk ik ook niet. Ik weet zelf niet eens of ik ka. Hha.
Een TREC-programma zaterdag "hindernissen" oefenen die in een TREC wedstrijd voorkomen en zondag een wedstrijd met de drie onderdelen die bij TREC voorkomen: de POR (vaardigheid), de PTA(geloof ik) (behendigheid) en een stuk buitenrijden.