vroegah gingik altijd huilen met onweer, nu niet meer goed van mij he!
kim345
Geplaatst: 10-09-11 22:06
_Linn_ schreef:
Nou hier barst het nu los! Gelukkig hoef ik de honden niet uit te laten, daar ben ik te moe voor
En dan zeggen mensen dat paardrijden niet inetnsief is Ik ben kapot, me benen zijn echt flubberig en ik ga zo slapen denk ik. Was vanochtend vroeg en heb me doodgezweet op de heide ( geloof me dat is echt TE warm in de zon op zo'n groot open veld... je moest hele grote stukken over de heide ) heb me lekker gedouched voelde me zooo vies! Gelukkig had ik nog een schoon shirt mee
oooh ben serieus echt bang nu! En ik ben alleen thuis....en me mams en kees zijn op een verjaardag en ik hoop toch echt niet dat ze nu in de auto zitten! En me zusje is ook weg en moet nog thuis komen.....bah bah bah vind dit echt 100x niks!
Oe bah dat klinkt naar me ouders zijn weg en me broertje en ik zijn alleen thuis. Als dat hier zo word moet me broertje bij mij op de kamer slapen want ik heb een hekel aanm onweer
lin met onweer mag je niet douchen he nis vet gevaarlijk!
het zat net recht hierboven trekt nu de weilanden in, flitsen echt om de 2 seconden en ook echt fel! heb een filmpje gemaakt maar internet op me tel doet het niet dus upload wel een andere x
En Ferro staat dus buiten... Hopelijk heeft de staleigenaar ze binnen gezet aangezien alles nog buiten stond, niemand had dit verwacht! Gelukkig is het nu iets minder maar wij zaten net op de snelweg toen het zo hard ging echt erg!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-09-11 22:42
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt
ja maar water komt uit leidingen en er is grote kans dat het in slaat in zon leiding, je kan beter helemaal niet douchen als het onweert, ookal is het verweg!