Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole1995 schreef:Hij moest nog 1.5 jaar en is al van de ene school naar de andere gegaan omdat meneer het niet leuk vond,is maar goed dat hij bij zijn moeder woont en niet bij ons wantik wil dat Lars met diploma van school gaat en dan zijn eigen weg zoekt maar met papiertje op zak.Gaat daar heel anders aan toe dan bij ons in huis,hij heeft zich in geschreven bij uitzendburo`s maar heeft nergens een flauwe notie van.Echt zo slappe hap allemaal.Zit nou relaxt lay back op de bank met zak chips ongelooflijk.En denkt dat het allemaal vanzelf wel naar hem toe komt.Heb me er vanmiddag voor af gesloten ben er heel erg klaar mee.
Sanniiy16 schreef:ik heb ook weer een nieuwtje..
ja jullie zullen wel denken wat nou weer hahah
maar ik blijf toch lekker op veldt met nado..
puur omdat ik t gewoon niet prettig vond om weg te gaan.
ik kom nu al zolang op veldt
en mijn scooter is ook niet meer voor de 100% te vertrouwen nou ik zag het al helemaal voor me dat ik dan lekker in de beemster stil stond en lopend naar huis kon gaan.
ik weet t ik snap ook niet waarom ik dit niet eerder bedacht heb (haha)
maar ik ben blij dat ik er optijd achter ben gekomen dat dit niet is wat ik wil!
Sandra nogmaals heel veel sterkte!
en ook de rest natuurlijk!
Sanniiy16 schreef:ik heb ook weer een nieuwtje..
ja jullie zullen wel denken wat nou weer hahah
maar ik blijf toch lekker op veldt met nado..
puur omdat ik t gewoon niet prettig vond om weg te gaan.
ik kom nu al zolang op veldt
en mijn scooter is ook niet meer voor de 100% te vertrouwen nou ik zag het al helemaal voor me dat ik dan lekker in de beemster stil stond en lopend naar huis kon gaan.
ik weet t ik snap ook niet waarom ik dit niet eerder bedacht heb (haha)
maar ik ben blij dat ik er optijd achter ben gekomen dat dit niet is wat ik wil!
Sandra nogmaals heel veel sterkte!
en ook de rest natuurlijk!

Nicole1995 schreef:Hij moest nog 1.5 jaar en is al van de ene school naar de andere gegaan omdat meneer het niet leuk vond,is maar goed dat hij bij zijn moeder woont en niet bij ons wantik wil dat Lars met diploma van school gaat en dan zijn eigen weg zoekt maar met papiertje op zak.Gaat daar heel anders aan toe dan bij ons in huis,hij heeft zich in geschreven bij uitzendburo`s maar heeft nergens een flauwe notie van.Echt zo slappe hap allemaal.Zit nou relaxt lay back op de bank met zak chips ongelooflijk.En denkt dat het allemaal vanzelf wel naar hem toe komt.Heb me er vanmiddag voor af gesloten ben er heel erg klaar mee.

Nicole1995 schreef:Kregen net telefoontje van Bert zijn broer,schoonvader ligt op de hartbewaking met hartritmestoornissen komen er net vandaan.Ze beginnen met medicijnen zo,lijkt mee te vallen.Hij werd niet lekker tussen de middag end e huisarts heeft hem op laten halen hij had last van druk op de borst en benauwd.
Shenavallie schreef:@ Winnitou: De rijbroek die je gaf, paste overal behalve bij m'n buik. Het is nogal een strakke band en dat voelde heel onprettig, dus die geef ik je weer terug samen met de voetbalplaatjes. Het zijn er inmiddels nog meer geworden, want een collega van Dennis had ook nog een paar pakjes.
Sanniiy16 schreef:T maakt me niet zoveel uit wat iedereen er van vind!
Ik ben blij dat ik op tijd deze beslissing heb gemaakt
Voorlopig zijn jullie dus nog niet van mij af
Haha
xan schreef:Nicole1995 schreef:Hij moest nog 1.5 jaar en is al van de ene school naar de andere gegaan omdat meneer het niet leuk vond,is maar goed dat hij bij zijn moeder woont en niet bij ons wantik wil dat Lars met diploma van school gaat en dan zijn eigen weg zoekt maar met papiertje op zak.Gaat daar heel anders aan toe dan bij ons in huis,hij heeft zich in geschreven bij uitzendburo`s maar heeft nergens een flauwe notie van.Echt zo slappe hap allemaal.Zit nou relaxt lay back op de bank met zak chips ongelooflijk.En denkt dat het allemaal vanzelf wel naar hem toe komt.Heb me er vanmiddag voor af gesloten ben er heel erg klaar mee.
Niet al te hard oordelen, eerst wachten tot jouw zoon die leeftijd heeft.
Mijn zus, (net zo'n type als ik) heeft haar oudste zoon ook zo thuis zitten.
(omdat hij ook diverse opleidingen "niet leuk" vind)
En denk maar niet dat ze dat leuk vindt. Hij werkt nu wel met enige regelmaat via een uitzendburo.
Heeft zijn Havo diploma.
Maar ze kan er niets aan doen (tot haar grote verdriet).
Wat wij (als ouders willen) kan ook wel eens anders gaan.
Maar ik snap je reactie wel hoor.
Het is alleen dat ik dit nu van heel dichtbij meemaak,
met een verdrietige zus, want dit was niet de bedoeling.
winnitou schreef:Sanniiy16 schreef:T maakt me niet zoveel uit wat iedereen er van vind!
Ik ben blij dat ik op tijd deze beslissing heb gemaakt
Voorlopig zijn jullie dus nog niet van mij af
Haha
gelukkig maar!
Ach en iedereen kan wel eens wat willen en dan toch besluiten om het niet te doen.
(ik was bijna miljonair maar had toch besloten om geen staatslot te kopen omdat het geld op was)
En ik heb al verschillende keren het besluit genomen om naar Italië te verhuizen en om in Afrika te gaan werken (niet in één besluit hoor want logistiek is dit niet echt handig nl) maar zit nog steeds in dit koude kikkerlandje.
LIQUITA schreef:ATE schreef:nic sterkte met je schoonvader en de zoon van bert
Ook namens mij! Hoe gaat het nu met je schoonvader?
LIQUITA schreef:Ik heb eindelijk eens een nacht goed geslapen. Ik was dan gisteravond ook doodop. Carrousel-les ging voor mij niet zo lekker, maar ben toch blij dat ik ben gegaan. Stom he, maar ik had helemaal een beetje rare buik om naar de manege te gaan.
Nicole1995 schreef:ATE schreef:nic sterkte met je schoonvader en de zoon van bert
Ook namens mij! Hoe gaat het nu met je schoonvader?
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ik heb eindelijk eens een nacht goed geslapen. Ik was dan gisteravond ook doodop. Carrousel-les ging voor mij niet zo lekker, maar ben toch blij dat ik ben gegaan. Stom he, maar ik had helemaal een beetje rare buik om naar de manege te gaan.
fijn peet, ik heb zelf gelukkig ook lekker geslapen. rare dag vandaag, iedereen vraagt hoe het nu met mijn paardje gaat. tja, en dan moet je zeggen dat het niet goed is gekomen.
gelukkig druk dagje, houdt je gedachten beetje op andere dingen.