Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:09

Hij moest nog 1.5 jaar en is al van de ene school naar de andere gegaan omdat meneer het niet leuk vond,is maar goed dat hij bij zijn moeder woont en niet bij ons wantik wil dat Lars met diploma van school gaat en dan zijn eigen weg zoekt maar met papiertje op zak.Gaat daar heel anders aan toe dan bij ons in huis,hij heeft zich in geschreven bij uitzendburo`s maar heeft nergens een flauwe notie van.Echt zo slappe hap allemaal.Zit nou relaxt lay back op de bank met zak chips ongelooflijk.En denkt dat het allemaal vanzelf wel naar hem toe komt.Heb me er vanmiddag voor af gesloten ben er heel erg klaar mee.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:46

Nicole1995 schreef:
Hij moest nog 1.5 jaar en is al van de ene school naar de andere gegaan omdat meneer het niet leuk vond,is maar goed dat hij bij zijn moeder woont en niet bij ons wantik wil dat Lars met diploma van school gaat en dan zijn eigen weg zoekt maar met papiertje op zak.Gaat daar heel anders aan toe dan bij ons in huis,hij heeft zich in geschreven bij uitzendburo`s maar heeft nergens een flauwe notie van.Echt zo slappe hap allemaal.Zit nou relaxt lay back op de bank met zak chips ongelooflijk.En denkt dat het allemaal vanzelf wel naar hem toe komt.Heb me er vanmiddag voor af gesloten ben er heel erg klaar mee.

Zonde hoor.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:30

Sanniiy16 schreef:
ik heb ook weer een nieuwtje..
ja jullie zullen wel denken wat nou weer hahah

maar ik blijf toch lekker op veldt met nado..
puur omdat ik t gewoon niet prettig vond om weg te gaan.
ik kom nu al zolang op veldt
en mijn scooter is ook niet meer voor de 100% te vertrouwen nou ik zag het al helemaal voor me dat ik dan lekker in de beemster stil stond en lopend naar huis kon gaan.

ik weet t ik snap ook niet waarom ik dit niet eerder bedacht heb (haha)
maar ik ben blij dat ik er optijd achter ben gekomen dat dit niet is wat ik wil!

Sandra nogmaals heel veel sterkte!
en ook de rest natuurlijk!

je zorgt er in iedergeval voor dat we weer wat te kletsen hebben.
Kan je keuze wel begrijpen....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:33

Nicole1995, sterkte met je schoonvader en met Bert zijn zoon. zonde hoor om het bijltje er bij neer te gooien, gooit voor de toekomst zoveel weg, maar ja zijn lange termijn denken is nog niet ontwikkeld

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:52

Sanniiy16 schreef:
ik heb ook weer een nieuwtje..
ja jullie zullen wel denken wat nou weer hahah

maar ik blijf toch lekker op veldt met nado..
puur omdat ik t gewoon niet prettig vond om weg te gaan.
ik kom nu al zolang op veldt
en mijn scooter is ook niet meer voor de 100% te vertrouwen nou ik zag het al helemaal voor me dat ik dan lekker in de beemster stil stond en lopend naar huis kon gaan.

ik weet t ik snap ook niet waarom ik dit niet eerder bedacht heb (haha)
maar ik ben blij dat ik er optijd achter ben gekomen dat dit niet is wat ik wil!

Sandra nogmaals heel veel sterkte!
en ook de rest natuurlijk!

Jij bent ook lekker wispelturig, he! :P ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:58

Jeetje Nicole, dat zijn twee minder leuke berichten! Ik hoop dat je schoonvader zich weer snel beter voelt en voor de zoon van Bert dat hij maar snel gaat inzien dat dit een heel domme actie is. Ik hoop ook dat het je lukt om zijn gedrag te negeren, want hoe meer je er aandacht aan besteed hoe meer hij gestimuleerd wordt om dit gedrag voort te zetten (met alle narigheid tot gevolg).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:59

@ Winnitou: De rijbroek die je gaf, paste overal behalve bij m'n buik. Het is nogal een strakke band en dat voelde heel onprettig, dus die geef ik je weer terug samen met de voetbalplaatjes. Het zijn er inmiddels nog meer geworden, want een collega van Dennis had ook nog een paar pakjes.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:38

Ach ja Shena, zo zijn meiden van die leeftijd. (volgens mij was ik zelf volwassener op 21 jarige leeftijd hahaha)
Ik ben blij dat ze er nu achter is gekomen als dat ze er al stond. (jullie doen alles met de auto, Sanne moet op de scooter)
Ze kan beter een ander plekje zoeken wat wat dichterbij huis is, en zich niet meer het hoofd op hol laten brengen door andere meiden. (hihi op hol laten brengen.......toepasselijk op deze site)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:19

Nicole1995 schreef:

Niet al te hard oordelen, eerst wachten tot jouw zoon die leeftijd heeft.
Mijn zus, (net zo'n type als ik) heeft haar oudste zoon ook zo thuis zitten.
(omdat hij ook diverse opleidingen "niet leuk" vind)
En denk maar niet dat ze dat leuk vindt. Hij werkt nu wel met enige regelmaat via een uitzendburo.
Heeft zijn Havo diploma.
Maar ze kan er niets aan doen (tot haar grote verdriet).
Wat wij (als ouders willen) kan ook wel eens anders gaan.

Maar ik snap je reactie wel hoor.
Het is alleen dat ik dit nu van heel dichtbij meemaak,
met een verdrietige zus, want dit was niet de bedoeling.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:23

Nicole1995 schreef:
Kregen net telefoontje van Bert zijn broer,schoonvader ligt op de hartbewaking met hartritmestoornissen komen er net vandaan.Ze beginnen met medicijnen zo,lijkt mee te vallen.Hij werd niet lekker tussen de middag end e huisarts heeft hem op laten halen hij had last van druk op de borst en benauwd.

Join the club (helaas).
Lijkt wel of zo'n beetje iedereen in mijn omgeving zijn ouders/schoonouders kampen met
hartritme stoornissen. Ik hoor het echt heel veel.
Sterkte ermee.

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:39

T maakt me niet zoveel uit wat iedereen er van vind!
Ik ben blij dat ik op tijd deze beslissing heb gemaakt
Voorlopig zijn jullie dus nog niet van mij af
Haha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:42

Sanniiy16 schreef:
Haha

gezellie dat je toch blijft ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:43

nic sterkte met je schoonvader en de zoon van bert

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:46

ATE schreef:
Sanniiy16 schreef:
Haha

gezellie dat je toch blijft ;)

Ja dat dacht ik dus ook :p haha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 01:40

Shenavallie schreef:
@ Winnitou: De rijbroek die je gaf, paste overal behalve bij m'n buik. Het is nogal een strakke band en dat voelde heel onprettig, dus die geef ik je weer terug samen met de voetbalplaatjes. Het zijn er inmiddels nog meer geworden, want een collega van Dennis had ook nog een paar pakjes.

jammer van de broek (of de buik) en fantastisch van de voetbalplaatjes

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 01:51

Sanniiy16 schreef:
Haha

gelukkig maar!
Ach en iedereen kan wel eens wat willen en dan toch besluiten om het niet te doen.
(ik was bijna miljonair maar had toch besloten om geen staatslot te kopen omdat het geld op was)
En ik heb al verschillende keren het besluit genomen om naar Italië te verhuizen en om in Afrika te gaan werken (niet in één besluit hoor want logistiek is dit niet echt handig nl) maar zit nog steeds in dit koude kikkerlandje.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 08:16

xan schreef:
Nicole1995 schreef:

Niet al te hard oordelen, eerst wachten tot jouw zoon die leeftijd heeft.
Mijn zus, (net zo'n type als ik) heeft haar oudste zoon ook zo thuis zitten.
(omdat hij ook diverse opleidingen "niet leuk" vind)
En denk maar niet dat ze dat leuk vindt. Hij werkt nu wel met enige regelmaat via een uitzendburo.
Heeft zijn Havo diploma.
Maar ze kan er niets aan doen (tot haar grote verdriet).
Wat wij (als ouders willen) kan ook wel eens anders gaan.

Maar ik snap je reactie wel hoor.
Het is alleen dat ik dit nu van heel dichtbij meemaak,
met een verdrietige zus, want dit was niet de bedoeling.

Zeker wel dat ik een hard oordeel heb,heb iets TEVEEL meegemaakt met de "family" aan de andere kant van het spoor.
Wat ook mij een dosering hoger heeft opgeleverd voor mijn epilepsie,is echt niet vreemd als ik een keer voor mezelf ga heb al veels te lang daar energie in gestoken in mensen die alleen maar van je energie vreten en niks terug geven.
Begrijp dat jij het anders meemaakt maar hier gaat het ff anders aan toe en ze zoeken het maar uit.
Zo dat moest er even uit,sorry vat het niet persoonlijk op maar heb zo genoeg van die wijzende vingertjes mijn kant op.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 11:12

winnitou schreef:
Sanniiy16 schreef:
Haha

gelukkig maar!
Ach en iedereen kan wel eens wat willen en dan toch besluiten om het niet te doen.
(ik was bijna miljonair maar had toch besloten om geen staatslot te kopen omdat het geld op was)
En ik heb al verschillende keren het besluit genomen om naar Italië te verhuizen en om in Afrika te gaan werken (niet in één besluit hoor want logistiek is dit niet echt handig nl) maar zit nog steeds in dit koude kikkerlandje.

Zo is het! Ik weet er ook alles van.

Leuk dat je blijft Sanniiy :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 11:18

Ik heb eindelijk eens een nacht goed geslapen. Ik was dan gisteravond ook doodop. Carrousel-les ging voor mij niet zo lekker, maar ben toch blij dat ik ben gegaan. Stom he, maar ik had helemaal een beetje rare buik om naar de manege te gaan.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 11:19

ATE schreef:

Ook namens mij! Hoe gaat het nu met je schoonvader?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 12:50

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

Hij ligt op een zaaltje van 4,Bert komt er net vandaan.De dokter was nog bezig met zijn ronde hopen dat hij vandaag wel naar huis mag.Loopt het gelukkig met een sisser af.Een waarschuwing van het lichaam.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:48

LIQUITA schreef:
Ik heb eindelijk eens een nacht goed geslapen. Ik was dan gisteravond ook doodop. Carrousel-les ging voor mij niet zo lekker, maar ben toch blij dat ik ben gegaan. Stom he, maar ik had helemaal een beetje rare buik om naar de manege te gaan.

fijn peet, ik heb zelf gelukkig ook lekker geslapen. rare dag vandaag, iedereen vraagt hoe het nu met mijn paardje gaat. tja, en dan moet je zeggen dat het niet goed is gekomen.
gelukkig druk dagje, houdt je gedachten beetje op andere dingen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:49

Nicole1995 schreef:
ATE schreef:

Hij ligt op een zaaltje van 4,Bert komt er net vandaan.De dokter was nog bezig met zijn ronde hopen dat hij vandaag wel naar huis mag.Loopt het gelukkig met een sisser af.Een waarschuwing van het lichaam.[/quote]
gelukkig maar, ben blij voor jullie!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:41

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

fijn peet, ik heb zelf gelukkig ook lekker geslapen. rare dag vandaag, iedereen vraagt hoe het nu met mijn paardje gaat. tja, en dan moet je zeggen dat het niet goed is gekomen.
gelukkig druk dagje, houdt je gedachten beetje op andere dingen.

worden rare dagen ff. en ook weer ff moeilijk om naar de manege te gaan.
en vooral het gevoel dat je niet heen hoeft.
sterkte.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:42

nicol.
fijn als hij weer naar huis mag. maar hoop[ dat de rest ook opgelost wordt zoals je vanmorgen al zij.