Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnitaJoeri schreef:Marley ziet er zeker groot Uit Anous.
Waar staat hij eigenlijk?
en dan graag niet meer teveel groeien
waarsch een knoepert van een knol
Klap gehad op rechts voor.. Niet heel ernstig, maar ze zet hem wel iets korter weg...... 

Lay schreef:Wil naar bed, helaas mag ik er morgen ochtend om half 9 pas weer in! Pfffff.... Zo douchen....
Mijn arme Laytje is kreupelKlap gehad op rechts voor.. Niet heel ernstig, maar ze zet hem wel iets korter weg......
Schrijven, rondje, verschonen, controles, medicatie, sonde voeding, Antibiotica oplossen en aanhangen, overdragen en richting huis...

alleen de rechtergallop gaat niet lekker.. Hij wil duidelijk zijn rechter achterbeen er niet onder plaatsen en loopt met zn 2 achterbenen tegeloijk in de gallop (ziet dr erg vreemd uit
) hij staat wel weer buiten in de groep want tis geen blessure..
door de grote foto moet ik steeds heen en weer schuiven op mn mob. Is irri
Jetta schreef:En ja hoor! Ik kan het nog! Ik deed het TIEN jaren geleden voor het laatst, maar ik kan het dus nog........een paard kopen.![]()
Vandaag ben ik de trotse eigenaresse van een gaaf paard geworden. Het is een Haffaloosa, of een Appalinger, dat is nog de vraag.
Het is een boy zonder ballen, drie jaren jong, net zadelmak en heeeeeeeel leuk!![]()
Hij woont nog even in Braboland lekker in het weiland en dan komt ie hierheen. Zo aan het eind van de maand. Ik hoef me niet te vervelen de aankomende jaren......
Fotootjes komen nog, even geduld!