Relax! Ik moet wel naar school, heb bespreking van die toets die ik ga herkansen en daarna ast goed is wel les, maar weet niet egt wat en of ik daar echt bij moet zijn...
brrr, wat heb ik t koud... ik denk dat ik mn elektrische deken maar weer eens tevoorschijn haal
hahahaha dat heb ik iderdaad ook overwogen, heb het koud gehad afgelopen nacht!!! Maar heb zo een 4 seizoenendekbed, dus een zomer deel en een herfts/lente deel (dat samen vormt dus het winter deel) en ik had afgelopen nacht t zomer deel er nog in, maar heb heb vanavond toch echt het herfst/lente deel er in gedaan, veel warmer en nu gaat ik lekker slapen, Truste!!
Oh en Lin, volgens mij deed Marissa psychologie. @ Marissa, waarom ga je nu werken dan?
MRIIIS
Geplaatst: 07-09-10 23:33
Ik deed inderdaad psychologie.
Ik ga nu een jaar werken, omdat ik in eerste instantie helemaal geen zin had in weer naar school, maar het meer voor m'n ouders deed (die wilde het graag, zodat ik snel weer klaar was). Toen ben ik niet over gegaan (niet genoeg punten, BSA etc.) en ga ik alsnog een jaar werken, omdat ik hierdoor al helemaal geen zin meer had. Dus nu een jaar werken en goed nadenken wat ik wil doen
Lucy; jaloers ! Ik hoef zo maar voor anderhalf uur naar school, maar is zo midden op de dag
_Lucy
Geplaatst: 08-09-10 11:37
lekker lang uitgeslapen, net ff wat gegeten ben heel erg verkouden, echt vervelend!! vanacht vet vaak wakker geworden, omdat ik nauwelijks kon ademen..
Oke Maris, nou iig heel erg suc6 met je sollicitatie ik hoef morgen lekker maar van half 11 tot half 2, en dan half 4 naar de kapper is wel weer nodig hihi. Maja moet wel t een en ander aan huiswerk doen
Ik heb morgen een excusie naar een zorgboerderij waar we een checklist van een veiligheidsaudit na moeten gaan...dus ik neem wss om 1 uur de trein. En dan 's avonds gaan we hier eten met een paar huisgenoten.
net gerede, ging neit echt super goed, maar je kan natuurlijk niet altijd vooruit gaan ze had nogal spierpijn van gister volgens mij toen hoge balkjes gelopen, dus moets ze haar benen heel hoog optrekken, wat ze niet gewent is
zaterdag weer les, hopelijk gaat het dan wel weer beter
K U T ik vervloek me leraar!! Hij heeft een les verplaatst naar de maandag na de meeting om 9.15 's morgens!!! Dus nu MOET ik egt op zondag weer in Leeuwarden zijn.... Maar ik wil wel egt mee naar de meeting! Scheisse, hoe ga ik dat oplossen...