LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Hahha...eerst het terras ophogen en ik ben er nog steeds niet over uit of we de keuken gaan bouwen. Er moeten ook gemetselde bakken weg gehaald worden, en daaronder moeten weer nieuwe steentjes komen, dus best een hoop werk....en ik ben altijd zo twijfelachtig@ Liquita: als jullie dan toch bezig zijn met zo'n vet gave tuinkeuken.... mogen jullie bij ons in de tuin wel verder gaan hoor!Wij krijgen - als het doorgaat tenminste - een blokhutje in de tuin, wat uiteindelijk een logeerhuisje voor Wesley wordt. Kan hij 's nachts een koppie thee maken of 's avonds z'n eigen prakkie koken, ha ha!
. Maar als je geduld hebt................
![]()
Leuk een logeerhuisje voor Wesley. Kan hij z'n hele leven bij jullie blijven wonen
.
Dat is uiteindelijk niet zijn bedoeling, want hij heeft z'n toekomst al helemaal voor zich gezien: groot huis (met een stukje voor pappa en mamma), giga-badkamer met ligbad en marmeren stenen (met van die hotelglimmers erin), stukje weiland voor mamma, grote knutselloods voor pappa, kleine hangar voor een vliegtuigje, tennisveldje...
Gelukkig wil hij piloot worden, anders ben ik bang dat het bij alleen z'n bouwtekeningen blijft!
Wij krijgen - als het doorgaat tenminste - een blokhutje in de tuin, wat uiteindelijk een logeerhuisje voor Wesley wordt. Kan hij 's nachts een koppie thee maken of 's avonds z'n eigen prakkie koken, ha ha! 
. Maar als je geduld hebt................
. Kan hij z'n hele leven bij jullie blijven wonen
.