Fe_m_ke schreef:hier zijn onze drie mooie mannen! van oud naar jong
Fem, wat zijn ze leuk! Leuk weekend gehad?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:Stef_Winston schreef:9 geslaagd zover ik weet uit de Va2, De mensen die in de prijzen zaten en dan Liza en Yoni, kijk dat ik niet ging slagen had ik wel verwacht, reed gewoon slordig.. Had trouwens toen ik die extra sprong reed geen punt en -2 en dan daarna nog een 3...
femke heeft het ook gehaald!
Fe_m_ke schreef:Monica24 schreef:Volgende keer ga ik ook meedoen. Ga denk ik op Paraat. Die doet het normaal gesproken toch goed?
Gup moeten ze echt niet meer mee laten doen. Vond het echt zielig.
ja volgende keer wil ik ook echt mee doendan ga ik op Zorro!
Monica24 schreef:Volgende keer ga ik ook meedoen. Ga denk ik op Paraat. Die doet het normaal gesproken toch goed?
Monica24 schreef:Fe_m_ke schreef:hahahawat zien jullie toch in al die pony's!?
Absan had vandaag wel 3x prijs, en Yorick 1x. Geen verkeerde keuze dus zo'n pony (en natuurlijk hele goede ruiters![]()
Yorick springt zo leuk, met zijn voorbeentjes schuin, echt schattig.
Stef_Winston schreef:Monica24 schreef:Volgende keer ga ik ook meedoen. Ga denk ik op Paraat. Die doet het normaal gesproken toch goed?
Inderdaad, Gup heeft zoiezo wel vaker last van z'n rug.. Laat hem dan ook niet meespringen, kijk als je hem kan rijden is het wat anders...
Paraat doet het anders erg goed en vind het erg leuk, weet niet wat ie vandaag had..
Stef_Winston schreef:Monica24 schreef:Volgende keer ga ik ook meedoen. Ga denk ik op Paraat. Die doet het normaal gesproken toch goed?
Inderdaad, Gup heeft zoiezo wel vaker last van z'n rug.. Laat hem dan ook niet meespringen, kijk als je hem kan rijden is het wat anders...
Paraat doet het anders erg goed en vind het erg leuk, weet niet wat ie vandaag had..