Super, zo'n buitenritje! Fijn dat Tence het weer goed aan kan! jullie weten het alleen wel te plannen, volgens mij stond in je bericht over de vorige buitenrit ook iets over jassen die niet waterdicht zijn...
Fijn dat Alief ook weer beter gaat lopen en dat je weer wat met haar kunt doen!!
taverno
Geplaatst: 31-07-09 10:44
Splinter schreef:
nog drooggeworden tav
alief leek gister iets beter te lopen
Er was geen droge draad meer aan mijn lijf Ik kreeg het gewoon koud in huis.
Er is een vrachtwagen tegen een motorrijder gekomen en dodelijk verongelukt.
Ik zag het bij west online
Splinter
Geplaatst: 31-07-09 14:53
ZOETERMEER - Een motorrijder is vrijdagochtend overleden na een ongeluk op de Middelweg. Hij komt uit de regio Hollands Midden. Meer informatie wil de politie nog niet geven, omdat de nabestaanden nog op de hoogte moeten worden gebracht.
De motorrijder botste op een vrachtwagen. Daardoor raakte de man van de weg en kwam in een sloot terecht.
Verkeer
Vanwege het ongeval is de N206 tussen Zoetermeer en Stompwijk afgesloten. Dat duurt nog tot ongeveer 15:00uur vanmiddag.
nikkielvis
Geplaatst: 31-07-09 15:44
Jeetje wat erg zeg. Bah ze zouden maar aanbellen bij je thuis. Ben blij dat ik niemand ken die motor rijd.
Zijn jullie toch geweest als kabouter jarrah en Ruitje?Ik heb het even vanaf mijn werk aanschouwt,de weg was aardig afgesloten.
ruitje
Geplaatst: 31-07-09 20:36
wonderworst_ schreef:
@ jarrah ik zag je net op de tv!! hahaha in je kabouteroutfit geweldig!!
Op welk net?
We werden inderdaad gelilmd hihihi!
We hebben gewoon gratis getanked en ontzettende lol gehad
wonderworst_
Geplaatst: 31-07-09 20:54
euh op rtl 4 bij editie nl kwam heel kort voorbij maar ik zag het wel
_Noah
Geplaatst: 31-07-09 21:28
Dat meen je niet, geniaal Jarrah!Ik had jullie graag gezien, zijn er fotos in omloop? En mochten jullie beide tanken of 1 auto? Triest van dat ongeluk, het is wel raak in de omgeving steeds.
Kan je weer gaan rijden splinter nu ze nieuwe schoenen heeft?
Iedereen goed opgelet, want dit is je grote kans. Luister goed naar wat ik zeg, want hier komt de Kabouterdans. Elke jongen kiest nu eerst een Kaboutermeisje uit. Neem haar vast bij de hand en doe een stap vooruit.
refrein: Draai een keer in het rond. Stamp met je voeten op de grond. Sla je armen in de lucht. Ga nu zitten met een zucht. Stap nu rond als een gans. Zo gaat de Kabouterdans!
Ja, dat ging al reuze goed, Maar we zijn nog lang niet klaar. Wij doen gewoon die dans opnieuw, maar twee keer na elkaar.
refrein 2x
Jullie dansen écht heel mooi. Ploppertjes, geloof me maar! daarom doen we 't nog een keer. nu drie keer na elkaar!
refrein
Iedereen goed opgelet, want dit is je grote kans. Luister goed naar wat ik zeg, want hier komt de Kabouterdans. Elke jongen kiest nu eerst een Kaboutermeisje uit. Neem haar vast bij de hand en doe een stap vooruit.
refrein: Draai een keer in het rond. Stamp met je voeten op de grond. Sla je armen in de lucht. Ga nu zitten met een zucht. Stap nu rond als een gans. Zo gaat de Kabouterdans!
Ja, dat ging al reuze goed, Maar we zijn nog lang niet klaar. Wij doen gewoon die dans opnieuw, maar twee keer na elkaar.
refrein 2x
Jullie dansen écht heel mooi. Ploppertjes, geloof me maar! daarom doen we 't nog een keer. nu drie keer na elkaar!
refrein
_Noah
Geplaatst: 31-07-09 21:51
Ik vond je best een leuke kabouter! Zag ik daar Dopey in je arm?
jarrah
Geplaatst: 31-07-09 22:12
Hahaha geniaal, ben ik gewoon als kabouter met mn kop op tv geweest hihihih
Noah2006 schreef:
Ik vond je best een leuke kabouter! Zag ik daar Dopey in je arm?
Wij waren ook echt hele leuke kabouters
Ik vond het echt een geweldig leuke middag! Iedereen op straat was knettergek... we hebben ons echt rotgelachen... en moet nog steeds lachen als ik aan vanmiddag denk
En ja natuurlijk de beloofde foto'tjes
Coby10
Geplaatst: 31-07-09 22:23
hahaha, geweldig! Nog nooit zulke fantastische kabouters gezien!!
Splinter
Geplaatst: 01-08-09 08:55
coole foto's!!
Leuk dat je ook op tv bent geweest!
JustMe1234
Geplaatst: 01-08-09 09:38
jarrah: Wat een gave foto's!!!
Zo ik heb een "lekker" nachtje gehad... Mijn ouders kwamen vannacht om half4 terug van vakantie, die zou ik ophalen van Schiphol. Ik had bedacht dat ik dan niet zou gaan slapen, aangezien ik mezelf ken en dan niet meer wakker wordt Helaas kregen ze vertraging... Eerst een uur, dus ik dacht dan blijf ik ook nog wel wakker. Dit werd alleen na een uur verlengd met nog een uur. Uiteindelijk kwamen ze om 8 uur de aankomsthal inlopen... Ga dus zo maar even een tukkie doen!