antoinetje schreef:Dan had je niet zo'n groot paard moeten nemen maar een shetlander.weet jij wat een nieuwe deken kost?? dan ga je vanzelf hobbyen
Alleen daar kan je dan weer niet op zitten maar je hebt wel goedkopere dekens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antoinetje schreef:Dan had je niet zo'n groot paard moeten nemen maar een shetlander.weet jij wat een nieuwe deken kost?? dan ga je vanzelf hobbyen
Alleen daar kan je dan weer niet op zitten maar je hebt wel goedkopere dekens.
(toch Sas
).
(maar ja, dat is ook weer zo . . . geen paard he)
malle_pietje schreef:antoinetje schreef:Dan had je niet zo'n groot paard moeten nemen maar een shetlander.weet jij wat een nieuwe deken kost?? dan ga je vanzelf hobbyenAlleen daar kan je dan weer niet op zitten maar je hebt wel goedkopere dekens.
kooslover schreef:Je bent op tijd thuis Fen. Ging bij ons nog lastig, en dan maar denken dat Den Haag dichter bij is. Laat je de intieme details hier maar weg?
(en toen stond Tijl ook nog opeens naast me)
. maar waar blijven de foto's (van de lama's en van geschoren mazzel
).
).
.

kooslover schreef:Zeg uhh wij hadden ook een verslag, dus Fen of Wen, typen!
).
en daarna al allerlei schietspelletjes. Was wel heel leuk, echt onwijs veel gelachen. Ik wil graag zien de 13 grootste hits voor groentemannen
Werd erg flauw. Toen Moordspel, waarbij ik niet op durfde staan. Vanwege mijn korte rokje
Daarna was het pauze en na de pauze moesten we briefjes in een lamadoos doen. Dus wij toen we weer op het zelfde verhoginkje zaten te wachten een zin opschrijven: 'niet de glimlach op je allerslechtste grap'
niet heel sterk, maar ik wist zo vlug even niets. Gingen ze de papierronde doen, zeggen ze die zin!
Ik: 'nee, vind ik leuk
' Was daarna echt super vrolijk. Verder nog heel erg gelachen en toen was alweer het laatst.

Tijl deed een dansje, met uhh There's no business like showbusiness. Maar dat was inderaad hetzelfde. Ruben N. kan trouwens niet zo goed zingen hoor Fen 

en ik had ooit gezegd dat de camera niet belangrijk was. Ow
Ik gaf toch antwoord
(Met een kleurtje bijvoorbeeld
)