Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, die komen er vast of niet Liquita ????

....he Nadine (alleen Nadine en ik durfte daarin). Ik heb gewoon spierpijn in mijn bovenarmen van het vastklemmen, hihi. 
winnitou schreef:@Liquita, gefeliciteerd met je 2 winstpunten!!!!!!!!

. we hadden wel mazzel met het weer, elke ochtend lekker buiten ontbijten in het zonnetje, dat geeft toch wel dat extra vakantiegevoel. het avondeten was ook super de luxe. Diana en Connie hebben heel erg lekker gekookt, dus ik denk dat we eerder zijn aangekomen dan afgevallen
.
. ik heb niets gemerkt dat ie traag was, hij hield de paarden in rengalop met gemak bij
en dat ging echt heel hard!!

echt super trots waren we allemaal
xan schreef:Liquita, SUPER van je hoor.
Ik weet nu hoe ontzettend spannend het kan zijn zo'n wedstrijd buiten de deur.
En je had helemaal gelijk hoor, al zaten er 1000 mensen, dan nog had ik niets gezien. Tjemig wat was ik met Xandra en mezelf bezig. Zo zelfs dat ik Winnitou amper kon horen, en die kan toch wel een volume bereiken![]()
Ik vond het enorm leuk om te doen, maar onze jury was erg streng. Tamara en Saskia hadden dat ook al ondervonden. Er stonden dingen op mijn protocol waarvan ik denk, ik reed toch in de B of niet dan ???? Maar ach daar leer je weer veel van.
Maar wel een 7 voor verzorging, met een uitgezakte vlecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nog even mijn punten dan: 164 en 169.
Nr 1. had 180 punten (in 1 proef haar 2e proef onder de 180) dus de jury was niet echt scheutig met punten.
Sanniiy16 schreef:Hallo allemaal
het is hier een beetje stil de laatste paar dagen..
Gister naar Kwadijk geweest om naar chantal te kijken op Tara
En ze was 2x 1e gewordenecht super trots waren we allemaal
leuk he dat chantal het zo knap heeft gedaan op tara LIQUITA schreef:winnitou schreef:@Liquita, gefeliciteerd met je 2 winstpunten!!!!!!!!
THANKS!!!!!
al hebben we je wel zien afgroeten