Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

woewa

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:12

nouja doei doei Doei!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:36

Zaar en Marieke Par lag vanmorgen in de sloot en is er idd door de brandweer uitgehaald, mijn blonde meisje was gaan liggen in de sloot en toen zat ze vast.
Dus John heeft mij en brandweer gebeld, en ik kwam nog net op tijd.
Vond wel dat ze het supernetjes en snel voor elkaar hadden, voor mijn gevoel tenminste, toen ik uiteindelijk de klok weer zag was het half 12 dus misschien dat het langer duurde dan ik dacht maar ondanks Par der rare houding ging het vrij soepel.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 07:46

Jeetje Sil.. ik ga duimen dat jouw barbie-paardje niets heeft Ach gut

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:05

Damber schreef:
Jeetje Sil.. ik ga duimen dat jouw barbie-paardje niets heeft Ach gut

ik ook hoor *LOL*

ik ben trouwens weer terug uit frankrijk en krijg vandaag mijn rooster.
pas om half 3 dus kom eerst naar stal Knipoog
ga vandaag ook een solicitatiebrief maken voor een kleding winkel.
hoop dat het wat wordt.

xxx mij

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:08

Als je hulp nodig heb bij het maken van de sollicitatiebrief, mag je mij wel pm-en hoor!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:15

Damber schreef:
Als je hulp nodig heb bij het maken van de sollicitatiebrief, mag je mij wel pm-en hoor!!

Ik heb ooit mijn sollicitatiebrief van internet geplukt Bloos Bloos (uiteraard wel naar eigen idee aangepast, Clown werd nog aangenomen ook Haha! )
Tess, bij welke kledingwinkel?? Is wel leuker als de mac denk ik Knipoog

Sil, heb je al wat gehoord van de uitslag van de bloedtest?

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:21

nous het is bij no13 en het lijkt me veeel leuker dan de nac Knipoog
en damber hulp is altijd handig dus tips zijn altijd welkom je kan me dus pb-en ofzo Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:48

via google kun je op sites komen met voorbeelden van sollicitatiebrieven Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:25

jemig, ik duim mee. Nagelbijten / Gniffelen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:37

Binar schreef:
Sil, heb je al wat gehoord van de uitslag van de bloedtest?

Nee nog niet, zat me net af te vragen of ik nou de hele dag moet wachten Bloos

Die modder is trouwens echt erg, krijg het niet eens onder mijn nagels vandaan.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:54

Sil, ik denk dat dat positief nieuws is... als het bloedonderzoek niet goed is.... dan krijg je volgens mij gelijk bericht... Of is dat alleen bij mensen zo??

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 11:54

hoi

tes ik hoop dat je aangenomen wordt kledingwinkel is veel beter dan de mac Knipoog
syl hoop dat alles goed is met parretje Pling

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:08

Damber schreef:
Sil, ik denk dat dat positief nieuws is... als het bloedonderzoek niet goed is.... dan krijg je volgens mij gelijk bericht... Of is dat alleen bij mensen zo??

Dat weet ik niet zeker hoor.. Ik kreeg de spierbevangenheids onderzoek de ochtend erna als ze me diezelfde avond al niet zouden bellen. Maar hoop dat het een beetje goed nieuws is silly.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:49

sybje schreef:
Damber schreef:

Dat weet ik niet zeker hoor.. Ik kreeg de spierbevangenheids onderzoek de ochtend erna als ze me diezelfde avond al niet zouden bellen. Maar hoop dat het een beetje goed nieuws is silly.

Waarschijnlijk denk ik dan te positief... houdt niet in dat ik niet blijf duimen hoor

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:21

Hè, wat een TAKKEWEER! Kom net van stal, Warenko zag er erg vies uit....blubberbadje genomen Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:55

Damber had ook zoiets van ooww als het heel erg was hadden ze a la seconde wel contact opgenomen, blijkbaar zijn ze er vanuit gegaan dat ik me toch wel aan de preventieve regels zou houden want Par blijkt uit de bloedtest flink spierbevangen te zijn.

Ze mag alleen oud hooi, heeft super E, neutradex en krijgt morgen nog een antibiotica pasta, dat mag door wat zemelen gemengd worden en verders helemaal niets, boxrust tot iig volgende week en eigenlijk mag ze ook niet teveel bewegen op stal, heb dit al aan der gemeld maar mevrouw luisterde weer eens niet.
Morgen komt de da nog even langs en neemt dan wat bloed weer af, en dan over een week weer, tot die tijd verboden te lopen en lekker te eten (arme mop he)
Als het bloed dan beter is dan mogen we het langzaam weer opbouwen en als ze dan meer beweegt mag ze ook weer wat meer eten.

Belangrijk is dus het stilstaan en niets anders eten dan hooi en zemeltjes, ga straks nog even zoeken op spierbevangenheid.
Er hangt briefje op der deur dat ze niets mag, en bij deze gooi ik het ook even in ons topic neer, we hebben met mooi weer natuurlijk nog weleens aardige mensen, zouden jullie ook een beetje op willen letten dat deze aardige mensen niet goedbedoeld wat lekkers geven aan de verschrikkelijk hongerige Par.
Volgens de da is het heel belangrijk dat ze verders niets naar binnen krijgt maar zoals het een echte barbie betaamt is ze erg bedreven in bedelen kwamen we vandaag achter.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 07:50

Jeetje Sil Ach gut Het valt je ook allemaal niet mee he... arme Par...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 08:02

jeutje Syl, sterkte hoor, en als ik in de buurt ben dan doe ik wel even knuffen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 09:03

Zielige Barbie, Sil! Ook vanuit hier beterschap gewenst aan je schattige meisje (zou het trouwens iets haflingers zijn, dat bedelen? Die van mij kan dat ook zo goed... Knipoog ) Blijf haar maar goed vertellen dat ze rustig aan moet doen, en hopenlijk knapt ze dan snel weer op, ik duim ervoor!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 13:06

Boos! Dat is flink balen Sil.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:02

djinnie schreef:
Zielige Barbie, Sil! Ook vanuit hier beterschap gewenst aan je schattige meisje (zou het trouwens iets haflingers zijn, dat bedelen? Die van mij kan dat ook zo goed... Knipoog ) Blijf haar maar goed vertellen dat ze rustig aan moet doen, en hopenlijk knapt ze dan snel weer op, ik duim ervoor!

Kweet niet...ze was nooit zo erg....zal jouw hafje het aan mijn hafje geleerd hebben dan?
Denk dat het komt omdat ze echt echt echt serieus echt waar hele ernstige honger heeft Haha!
Der box ligt dan wel vol met hooi maar das niet de juiste hongerstiller he Duivel Tong uitsteken

Gekke pony, de da is vanmiddag nog een keer geweest, weer spuitjes en nog meer (o joy) medicijnen, mijn kast is vol nu.
Heb de uitslagen ook van haar gekregen en ze zat idd wel erg hoog met der waardes.
Straks weer gezellig langs, medicijntjes geven. boxje schoonmaken en koorts opnemen.
Wat zal ik eens meenemen op ziekenbezoek (geen snoepjes of andere leuke dingen iig, dat mag ze allemaal niet Ach gut )

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:04

barbie Blond is niet de enige die is wezen zwemmen katrichta heeft ook in de sloot gelegen vandaag Boos! eerst helemaal in het midden van die brede sloot maar ze is zelf naar de kant gekomen en heeft haar voorbenen op de kant weten te krijgen de rest heeft de brandweer gedaan Knipoog
ze staat nu lekker rustig op stal Dromen
t was me wel een avontuurtje Ach gut

verder heel leuk buitenritje gemaakt op diddle samen met femke op vesje Haha!
heb m'n rooster het is egt k*t Boos! steeds heel lang shool maarja niks aan te doen Huilen

Doei!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:47

woewa schreef:
verder heel leuk buitenritje gemaakt op diddle samen met femke op vesje Haha!
heb m'n rooster het is egt k*t Boos! steeds heel lang shool maarja niks aan te doen Huilen

Doei!

Ahh balen joh dat je rooster kl*te is Ach gut Kun je nog wel doordeweeks Diddle doen of gaat dat je ook niet lukken? (dan kan ik er rekening mee houden)

Heb wat leuke foto's gehad van Rielle, ben ze nu aan het uploaden Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:51

Het zwarte monster Lovers
Afbeelding
Afbeelding

deze vind ik echt lief Lachen Ik heb nog een leuke maar die kan ik niet uploaden
Afbeelding

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:56

aagh egt leuke foto's met ons kleine zwarte fotomodel Pling Cool

nou op woensdag kan ik diddle iniedergeval niet meer doen
miss op donderdag dan ben ik om half 3 uit dan ben ik half 4 thuis en als ik dan puf heb wil ik m nog wel graag doen Clown
maar wwet nie of ik dat elke week kan doen Stoom uit je oren mar kan ik donderdag m dan gewoon pakken als ik puf Ziek en zin heb?