Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Damber schreef:Jeetje Sil.. ik ga duimen dat jouw barbie-paardje niets heeft

Damber schreef:Als je hulp nodig heb bij het maken van de sollicitatiebrief, mag je mij wel pm-en hoor!!
(uiteraard wel naar eigen idee aangepast,
werd nog aangenomen ook
)

Binar schreef:Sil, heb je al wat gehoord van de uitslag van de bloedtest?
Damber schreef:Sil, ik denk dat dat positief nieuws is... als het bloedonderzoek niet goed is.... dan krijg je volgens mij gelijk bericht... Of is dat alleen bij mensen zo??
sybje schreef:Damber schreef:Sil, ik denk dat dat positief nieuws is... als het bloedonderzoek niet goed is.... dan krijg je volgens mij gelijk bericht... Of is dat alleen bij mensen zo??
Dat weet ik niet zeker hoor.. Ik kreeg de spierbevangenheids onderzoek de ochtend erna als ze me diezelfde avond al niet zouden bellen. Maar hoop dat het een beetje goed nieuws is silly.
Het valt je ook allemaal niet mee he... arme Par...
) Blijf haar maar goed vertellen dat ze rustig aan moet doen, en hopenlijk knapt ze dan snel weer op, ik duim ervoor!
Dat is flink balen Sil. djinnie schreef:Zielige Barbie, Sil! Ook vanuit hier beterschap gewenst aan je schattige meisje (zou het trouwens iets haflingers zijn, dat bedelen? Die van mij kan dat ook zo goed...) Blijf haar maar goed vertellen dat ze rustig aan moet doen, en hopenlijk knapt ze dan snel weer op, ik duim ervoor!
)
is niet de enige die is wezen zwemmen katrichta heeft ook in de sloot gelegen vandaag
eerst helemaal in het midden van die brede sloot maar ze is zelf naar de kant gekomen en heeft haar voorbenen op de kant weten te krijgen de rest heeft de brandweer gedaan
steeds heel lang shool maarja niks aan te doen
woewa schreef:verder heel leuk buitenritje gemaakt op diddle samen met femke op vesje![]()
heb m'n rooster het is egt k*tsteeds heel lang shool maarja niks aan te doen
![]()
Kun je nog wel doordeweeks Diddle doen of gaat dat je ook niet lukken? (dan kan ik er rekening mee houden)

Ik heb nog een leuke maar die kan ik niet uploaden
mar kan ik donderdag m dan gewoon pakken als ik puf
en zin heb?