stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:57

Ik weet wel zeker dat Ullaatje het goed bedoeld, maar jij moet doen wat jou het beste lijkt.
Ik zou mijn paard ook niet 24uur zonder water zetten.
Maar hoe ikhet wel zou doen weet ik ook niet. Ik heb vroeger wel een merrie met veulen gehad, en we haalden de merrie op, en het veulen bleef achter... Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, maar ik heb gewoon maar 'wat gedaan' denk ik... Haha!
Nu ik er over nadenk zou ik dat in elk geval niet meer op de zelfde manier doen, maar inderdaad ook met overleg van mijn DA, klaar Haha! Hij kent je paard wel Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 23:58

nee ook niet naar jou.
als jij ook gaat zeggen van je moet het zo zo en zo gaan doen dan luister ik ook niet Tong uitsteken

Tong uitstekenwij kennen elkaar toch

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 00:01

Dabo schreef:
Ik weet wel zeker dat Ullaatje het goed bedoeld, maar jij moet doen wat jou het beste lijkt.
Ik zou mijn paard ook niet 24uur zonder water zetten.
Maar hoe ikhet wel zou doen weet ik ook niet. Ik heb vroeger wel een merrie met veulen gehad, en we haalden de merrie op, en het veulen bleef achter... Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, maar ik heb gewoon maar 'wat gedaan' denk ik... Haha!
Nu ik er over nadenk zou ik dat in elk geval niet meer op de zelfde manier doen, maar inderdaad ook met overleg van mijn DA, klaar Haha! Hij kent je paard wel Haha!

hij ken pascha bo en mij Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:04

Ja, dat zeg ik, Gamma! Knipoog

[edit] Ik kijk ook wel uit om jou te gaan vertellen wat je wel of niet moet doen... Ken je inderdaad langer dan vandaag! *kijkt angstig*.. Tong uitsteken [/edit]

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:07

Heeft een van jullie naar Dancing on Ice gekeken, ik wel en ik vind het erg leuk allemaal Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:08

pascha7 schreef:
nee ook niet naar jou.
als jij ook gaat zeggen van je moet het zo zo en zo gaan doen dan luister ik ook niet Tong uitsteken

Oh ja dat is ook zo wahahahahah Haha!
Maar eh ik zeg niet wat je moet doen hoor, maar toen ik t veulen v Ilion er af haalde heb ik......... whahahahaahah. En t gaat heel goed met Missie (mooi veulen geworden)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 00:08

sjorsie schreef:
Heeft een van jullie naar Dancing on Ice gekeken, ik wel en ik vind het erg leuk allemaal Haha!

ik vindt er geen hol aan Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 00:10

Dabo schreef:
Ja, dat zeg ik, Gamma! Knipoog

[edit] Ik kijk ook wel uit om jou te gaan vertellen wat je wel of niet moet doen... Ken je inderdaad langer dan vandaag! *kijkt angstig*.. Tong uitsteken [/edit]

Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:11

sjorsie schreef:

Het stond aan terwijl ik aan t werk was op mijn lapje. Niet gezien maar ben t wel n beetje zat eigenlijk al dat gedoe met de stars.... en dan nog die srtijd vd 2 zenders. Vermoeiend.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 00:11

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:
nee ook niet naar jou.

Oh ja dat is ook zo wahahahahah Haha!
Maar eh ik zeg niet wat je moet doen hoor, maar toen ik t veulen v Ilion er af haalde heb ik......... whahahahaahah. En t gaat heel goed met Missie (mooi veulen geworden)

ja dat is zeker een mooie geworden Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:14

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:

Het stond aan terwijl ik aan t werk was op mijn lapje. Niet gezien maar ben t wel n beetje zat eigenlijk al dat gedoe met de stars.... en dan nog die srtijd vd 2 zenders. Vermoeiend.

dat is wel een beetje waar, waar je ook kijkt iedereen staat op schaatsen, hoop dat ze het niet doodmaken door deze overkill, vind het wel leuk om te zien overigens

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 00:14

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:

dat is wel een beetje waar, waar je ook kijkt iedereen staat op schaatsen, hoop dat ze het niet doodmaken door deze overkill, vind het wel leuk om te zien overigens
[/quote]
ja af en toe is het leuk maar vaak niet

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:14

sjorsie schreef:

Ik had vorig seizoen wel een stukje gezien, de eindshow ofzo, weet ik veel, maar toen ze aan een kabeltje omhoog getakeld werden, en gingen 'vliegen', knapte ik daar zo ongelovelijk van af!! Ik heb hem uitgegooid, en nooit meer gekeken Haha! Haha!

Welterusten mensen, tot morgen! (hier en op stal) Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:16

Ik ga ook slapen het is alweer 12 uur geweest, zaterdag de 13de zou het wat zeggen??? doegies Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 00:21

truste allemaal

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:31

Truste Slapen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 06:14

Begin ik lekker door iedereen een goede morgen te wensen.Brenda wat ben je opstandig joh.
Als je iets vermeld dan kun je ervanuit gaan dat mensen met de beste bedoeling je advies willen geven.
Ulaatje is dan misschien voor jou een vreemde maar het is de opfok waar Zirano staat.Deze mevrouw houd gewoon vreselijk van paarden en fokt ze ook,dus spreekt ze alleen uit ervaring.
Verder halen Paarden ook uit hooi,kuilgras hun vocht hoor.
En dat je het in overleg met de Da doet is toch ook prima,niemand bedoelt er verder iets mee.Ze wensen je alleen maar het beste.Ik hoop in ieder geval dat het zondag allemaal goed gaat.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 08:52

Goeiemorgen allemaal !
ohja ik heb wel naar het schaatsen gekeken Haha! vind de eerste shows nooit zo heel leuk maar de laatste paar, waar ze dus redelijk kunnen ijsdansen vind ik wel gaaf Lachen

mijn kleine man is tv aan het kijken, we hebben express lang gewacht met zo'n tv-kaart kopen, hadden wel een klein dvd spelertje (normaal voor in de auto) voor hem mee. maar vanaf nu kan hij dus tv kijken Haha!

shirley wat lief dat je aan hem denkt Lachen ik hoop ook echt op een wonder inmiddels, laat het nou eens echt een stuk beter gaan met hem....nou ja het komt het komt hahahaha

ik ga een bak koffie drinken dan kan ik zo weer naar het waterland!

fijne dag allemaal !

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 08:55

Het onthouden van water vind ik zelf ook ieder jaar weer zielig maar het voorkomt uierontsteking en dat is pas zielig.
Ik bedoelde het als advies, omdat ik ieder jaar met sportmerries dek en veulens heb (rijd zelfs wedstrijden met zogende merries).
weet ik uit ervaring dat uierontsteking verschtikkelijk is de merrie's zijn er echt doodziek van.
Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt en ik bedoelde het echt niet bemoeizuchtig, maar ik kreeg de indruk dat je erg twijfelde over wat en hoe je het nou moest doen.

Succes met je veulen, het komt allemaal wel goed.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:12

mogguh

He bren snap je reactie wel hoor dat je niet wilt dat iedereen zich er mee bemoeit maar mijn reacties ook over dat rijden bedoel ik niet negatief ofzo! Dat je het weet Knipoog maar dat snap je denk ik wel Haha!

Ik ga nu naar Kwadijk en dan naar stal Adiossoo Haha!

edith: Karin en Natas ik doe jullie paardjes vandaag ben ze niet vergeten

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 10:33

sjorsie schreef:
Ik ga ook slapen het is alweer 12 uur geweest, zaterdag de 13de zou het wat zeggen??? doegies Haha!
jaah, dat zegt dat het een hele fijne dag gaat worden! Haha! Haha!

mogguh! Doei!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 11:23

ullaatje schreef:
Het onthouden van water vind ik zelf ook ieder jaar weer zielig maar het voorkomt uierontsteking en dat is pas zielig.
Ik bedoelde het als advies, omdat ik ieder jaar met sportmerries dek en veulens heb (rijd zelfs wedstrijden met zogende merries).
weet ik uit ervaring dat uierontsteking verschtikkelijk is de merrie's zijn er echt doodziek van.
Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt en ik bedoelde het echt niet bemoeizuchtig, maar ik kreeg de indruk dat je erg twijfelde over wat en hoe je het nou moest doen.

Succes met je veulen, het komt allemaal wel goed.

bedankt voor je advies
maar dat was gister gewoon de druppel ik krijg van zo veel mensen advies die het beter weten en ik wordt er gewoon gestoord van. alsof ik alles alleen die maar dat is niet zo ik doe alles samen met een dierenarts en die dierenarts blijft me merrie ook controleren met haar uiers en dergelijke.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 11:52

goeie morgen iedereen
ik heb zo vrezelijk gedroomt over bo in de opfok Verdrietig
bo werd weer dood ziek en moest weer terug naar pascha maar pascha wou bo niet meer terug. en uiteindelijk ging bo dood aan de ziekte die hij had. hoop niet dat deze droom werkelijkheid wordt.

en ik krijg de pokke van dit toetsen bord.
de backspace doet het alleen wanneer het hem uitkomt Boos!
letter trek dieeeeeeeeeeeeeeeeeee langer doorrrrrrrrrrr
spaaaaaaaaaaaaaaaaaaatie doet ie niet
enteren doet het soms niet
kortom eeeeeeeeeeeeeeeeeen nieuuuuuuuuuuuuuuuuuuw toettttsen bord kooooooooooooooooooppen
anders krijg je allleen maar van zulke teeksten Boos!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:51

Zo heb de mooie sneeuwavatar die Ellen had gemaakt er weer af hoor, de kerst is voorbij mijn boom eindelijk opgeruimd. Dus ..... En nu staat mijn kleine Travertje er.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:12

Dabo schreef:
sjorsie schreef:
jaah, dat zegt dat het een hele fijne dag gaat worden! Haha! Haha!

mogguh! Doei!

zeker een fijne dag geworden, ik zag je rijden in de bak toen ik in de kantine zat.
Ging het een beetje lekker, al helemaal klaar voor je eerste wedstrijd volgende week? Pling