Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:54

Sjit ja zeg, herinner me het ook altijd als ik foto's zie van Voic. Staat nog steeds eentje op toilet en 1 grote op onze slaapkamer :)

Maar hoe is het nu met Linda?

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:06

Dat zal best meis dat was ook erg indrukkend toendertijd.. pfff en maar denken gebeurt niet zomaar weer in je vrienden kring.. Nou niks is dus minder waar...

Lin heeft hersenschudding en alle spieren in haar nek en hoofd doen zeer.. maar het meeste pijn heeft ze in haar hart. Die is leeg zoals ze zegt. Ze denkt dat het allemaal nog een hele boze droom is.
Denk dat jou ook heel bekent voor komt.. Misschien kun je haar eens pb-en??

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:14

Als zij wil pben mag ze dat altijd doen. Ze mag me ook toevoegen op hyves als ze wil :) jij spreekt haar denk ik sneller als ik.

Maar vind het ook zo raar dat het gewoon nog eens gebeurd... ookal ken ik het dier niet, het voelt gewoon zo naar.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:20

nou Dees echt de tranen gingen over mijn wangen toen ik smsje gister kreeg.. Het is net als met Voice zo onwerkelijk..En nog gewoon denken als ik op stal kom is ze er gewoon.. Maar helaas is ook dit werkelijkheid..

Ze zal dit lezen en als ze behoefte heeft zal je het merken denk ik..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:27

Bij mij gingen inderdaad ook gelijk de sluizen open. Kan je nagaan wat voor een superbeest dat was. Lin, mams bezet nu de telefoonlijn maar ik bel je zodra ik deze mogelijkheid. Ik wil je graag even spreken en als het kan je zo snel mogelijk zien om je een dikke knuffel te geven...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:34

Ik vertelde het verhaal vanavond aan Paul Wilten en deze was duidelijk ontdaan. Hij werd er stil van. Het was natuurlijk ook wel een beetje zijn paardje en hij vroeg altijd hoe het met Linda en Guess ging. Vorige week zei die nog dat het echt een toppaard was die altijd met de prijzen naar huis. Eentje waar Linda erg blij mee kon zijn. En ja hoor, daar komen de tranen weer...:(

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:38

Ja jo.. hier zit ik net zo.. en het erge is heb geen BTG!! :( en baal daar nu enorm van ook ik zou haar graag even willen bellen.. Heb een doek bij me liggen!! Wat een topper was het!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:40

Jazeker. Het verhaal ging vanavond rond als een lopend vurend en was het gespreksonderwerp op de manege, de meesten waren er stil van. Lin, laat dit een troost voor je zijn. Je beste maatje halen we helaas niet terug, maar weet dat er heel veel mensen zijn die met je meeleven en aan je denken!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:32

Heey mensen.
Met mij gaat t met ups en downs..
Gister zijn de meiden van de manege hier geweest en heb een super lieve kaart en een mooie foto van guess van hun gekregen.
Ze zijn gisteravond hier wezen zwemmen en hebben een spel gedaan. om toch ff afleiding te hebben. Dan gata t eigenlijk wel redelijk goed.
Maar als ik dan weer een foto zie en eraan denk dan voelt t nog zo onwerkelijk...
.. Het kan er gewoon nog niet in dat Guessje gewoon weg is nu..
Verder heb ik een goede hersenschudding en al me spieren zijn stijf en verrekt, ik kan als ik in bed lig niet eens rechtop gaan zitten, dan moet ik hulp vragen..
Ik kreeg gister ook een smsje van herman wientjes, dat die t had gehoord, vond ik wel heel lief.
Iedereen is er voor me en dat vind ik echt super!
Guessje was voor iedereen een topper!

Ik ga vandaag ook nog een poging wagen om op Siebrand te rijden.. vind het wel moeilijk om weer op t paard te gaan zitten..
Het sleepspoor van Guess ligt nog steeds in de binnenbak in Hasselt.. dat is wel heel confronterend..

Zo ineens ben je alles kwijt.. zo onverwachts...
Kan het nog niet allemaal bevatten..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:17

Hey meis,
ik ben over 1,5 uur bij je. Wil je dat ik met je meega naar de manege?

Edit: ik vertelde het gisteren idd aan Herman en die wist niet wat die hoorde. Lief van hem dat die wat van zich heeft laten hoor!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:39

Idd wel lief dat ook herman iets van zich laat horen!! Lin als ik je ergens mee moet helpen alsjeblieft bel me en zeg het me dan doe ik het voor je! Als ik je moet helpen met Siebje zeg het me!! Of met Bootje meis ik doe het gewoon voor je en regel dan wel wat!
xxx

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:29

Lin4Life schreef:
Heey mensen.
Gister zijn de meiden van de manege hier geweest en heb een super lieve kaart en een mooie foto van guess van hun gekregen.
Ze zijn gisteravond hier wezen zwemmen en hebben een spel gedaan. om toch ff afleiding te hebben. Dan gata t eigenlijk wel redelijk goed.
Maar als ik dan weer een foto zie en eraan denk dan voelt t nog zo onwerkelijk...
Verder heb ik een goede hersenschudding en al me spieren zijn stijf en verrekt, ik kan als ik in bed lig niet eens rechtop gaan zitten, dan moet ik hulp vragen..
Ik kreeg gister ook een smsje van herman wientjes, dat die t had gehoord, vond ik wel heel lief.

Ik ga vandaag ook nog een poging wagen om op Siebrand te rijden.. vind het wel moeilijk om weer op t paard te gaan zitten..
Het sleepspoor van Guess ligt nog steeds in de binnenbak in Hasselt.. dat is wel heel confronterend..

:(:) wel heel knap dat je er gelijk weer op gaat. Ben toen zelf direct de dag erna ook op Investment gestapt. Zal wel heel raar aanvoelen. Als je je ei kwijt wil of iets mag je me altijd pben!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:30

Jolien87 schreef:
Ik vertelde het verhaal vanavond aan Paul Wilten en deze was duidelijk ontdaan. Hij werd er stil van. Het was natuurlijk ook wel een beetje zijn paardje en hij vroeg altijd hoe het met Linda en Guess ging. Vorige week zei die nog dat het echt een toppaard was die altijd met de prijzen naar huis. Eentje waar Linda erg blij mee kon zijn. En ja hoor, daar komen de tranen weer...:(

Hoe vaak komt dit eigenlijk voor denk je? Ik bedoel mensen zoals Paul zien natuurlijk suuuuuuuper veel paarden maar de kans dat je dit vaker meemaakt.... pffff....

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:32

Ja idd dit maak je normaal niet vaak mee maar ja kijk eens naar jezelf en Voicy.. kijk eens naar Gwydion ook hij stierf in het harnas.. en dan nu die lieve Guess.. Ook in het harnas... voor je gaan tot haar dood!!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:38

hoe is dat met die lieve gwydion gegaan?
Wat een superpony was dat! Mijn allerliefste lievelingspony!
Heb mn kamer vol hangen met foto's van gwydion en mij. (penny :+)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:00

Heey dames,
vandaag bij Mill geweest!
Het bot is niet meer zichtbaar, dus bedekt met weefsel.
Gaat dus de goeie kant op :):)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:03

Heej, kijk, dat is goed nieuws!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:04

Hey dat is goed nieuws Kirsten!
Fijn dat Milly het zo goed doet:)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:04

ja hé! :)
Ik dacht dat willen jullie vast wel weten.
Het verband is inmiddels groen! :+
(we hebben blauw en rood al gehad haha)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:06

Lin4Life schreef:
Heey mensen.

Heey meis,
ik ken je dan niet zo maar dat maakt niet uit..
Héél veel sterkte.
Ik snap dat het allemaal nog zo onwerkelijk is!

Gecondoleerd meid.
xx

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:06

Wil iedereen vast ook weten :)

Maargoed, er heerst nou een verdrietige sfeer i.v.m. het overlijden van Guess. Misschien dat je daar ook een beetje rekening mee kan houden. :)

Verder wel heel fijn dat het de goede kant op gaat met Millennium!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:08

Miss_Blimm schreef:
Jolien87 schreef:

Hoe vaak komt dit eigenlijk voor denk je? Ik bedoel mensen zoals Paul zien natuurlijk suuuuuuuper veel paarden maar de kans dat je dit vaker meemaakt.... pffff....

Mn oom kan wel aardig zijn voor anderen :(:)
Hij zegt het idd niet vaak hoor! Ik heb ook wel is over Guess gehoord, nog maals sterkte meis :*

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:33

Nou het was wel ff een grote stap om erop te gaan hooor.. maar moest wel van mezelf anders was k bang dat k er nooit meer op zou gaan.. maandag had k zoiets van k stop er helemaal mee..

Ik reed in de binnenbak.. en dan ben je toch constant met die plek bezig waar t gebeurd is..
Sieb had t stiekem ook wel een beetje door en was gelukkig super lief.

Vandaag naar Walibi met me klas van deurne.. ben benieuwd want kan nergens in met me nek..

Super dat t met Milly beter gaat!!!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:37

Super van je Linda dat je weer te paard bent gegaan!

Hoop dat je wat afleiding kan vinden in Walibi. Vast wel! Je hebt een lieve klas dus dat komt wel goed.

Veel plezier vandaag!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:59

millennium schreef:
Wil iedereen vast ook weten :)

Maargoed, er heerst nou een verdrietige sfeer i.v.m. het overlijden van Guess. Misschien dat je daar ook een beetje rekening mee kan houden. :)

Verder wel heel fijn dat het de goede kant op gaat met Millennium!

Dat doet ze toch ook? Ik snap dat het moeilijk is voor Linda, dat weet ze zelf ook.
Maar ik denk niet dat we nu ineens niet meer over andere dingen mogen praten, zoals de kleur van Milly's verband...