Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb namelijk nog steeds geen ruiterbewijs terwijl ik wellicht (weet ik vanavond of morgen) een bijrijpaardje heb gevonden en daar mag ik alleen mee naar het bos als ik een ruiterbewijs heb. Ik vind het niet erg om eerst alleen in de bak te rijden, hij is pas 6 en ik wil 'm eerst helemaal goed kennen (terwijl ik toen ik de laatste keer naar buiten ging pas voor de tweede keer op dat paard (Urnie) zat en de keer ervoor had ik het paard (Yggur) zelfs nog nooit eerder van dichtbij gezien
) maar zonder begeleiding is dat toch anders, vind ik... ook met de verzekering enzo, die mensen willen tenslotte wel dat hun paard officieel veilig is bij mij.
Klopt het vast wel! hestejente schreef:Hee Suus, ben je er ook!
Vraagje (niet specifiek aan Suzanne, gewoon aan de eerste die het antwoord weet):
gister heb ik Annet gebeld om te vragen hoe het CBR1 wordt afgenomen. Zij wist het niet, en ook niet wat het kost. Kan iemand mij vertellen 1- of dat nog steeds gewoon in de les wordt afgenomen? en 2- wat het kostIk heb namelijk nog steeds geen ruiterbewijs terwijl ik wellicht (weet ik vanavond of morgen) een bijrijpaardje heb gevonden en daar mag ik alleen mee naar het bos als ik een ruiterbewijs heb. Ik vind het niet erg om eerst alleen in de bak te rijden, hij is pas 6 en ik wil 'm eerst helemaal goed kennen (terwijl ik toen ik de laatste keer naar buiten ging pas voor de tweede keer op dat paard (Urnie) zat en de keer ervoor had ik het paard (Yggur) zelfs nog nooit eerder van dichtbij gezien
) maar zonder begeleiding is dat toch anders, vind ik... ook met de verzekering enzo, die mensen willen tenslotte wel dat hun paard officieel veilig is bij mij.

SannevdM schreef:HahaHé Anandi,
Wat leuk om weer 's wat van je te horen.
Jammer dat het met Maurits niet werkte, helaas kan dat gebeuren.
Maar deze spetter ziet erg goed uit zeg!! Wel erg aparte naam!
Nou ben beniueuwd of deze het wordt, laat je wat vaker wat van je horen hier...

SannevdM schreef:'t Zit je ook echt niet mee...Met mijn schouder gaat het redelijk, het is nog lang niet wat het zou moeten wezen.
Ben dus ook nog niet op zoek naar een paardje, ben dit voorlopig ook nog niet van plan.
Ik ga in Maart in A'dam studeren, dus dat wordt sowieso best druk, dus ik weet ook niet in hoeverre dat nog goed te combineren is met een paard. Even aankijken.
Maar ik wilde sowieso even geen eigen paard meer voorlopig, even genoeg ellende met ze gehad.
Dus ik denk al met al dat het nog wel een poos gaat duren!
Ik kom je nieuwe aanwinst wel een keer bewonderen!![]()
![]()
Sterkte maandag, zal best even moeilijk wezen!
Niet met de paarden en ook niet met je schouder... Balen, zeg... Iig leuk dat je dan gaat studeren, welke studie ga je volgen?
) starten, als dat tenminste blijft gaan zoals het gaat. Wordt wel binnenseizoen, dus september ofzo, maar hij is ook nog hartstikke groen. Denk ook wel dat het maandag niet heel leuk gaat worden, maar denk dat hij ergens anders nog veel gelukkiger zou kunnen worden.
)
Vroeg me ook af wie je bent, ik rijd nog maar pas een paar maanden bij de manege en ik denk niet dat ik je ooit gezien heb... heb je soms ook bij Hagenauwe gereden? 
_Roosmarijn_ schreef:Haha ja Max is een typische shet en helemaal nergens bang voor!
x_kelsey_x schreef:_Roosmarijn_ schreef:Haha ja Max is een typische shet en helemaal nergens bang voor!
Haha Behalve voor een vrachtwagen die toch net iets te dichtbij komt he roos?
dus dat ik allemaal positief. er kwamen zelfs 2 meisjes bij dr kijken echt supa cute
heel misschien ga ik morgen (samen met de eigenaresse) even kijken of mij toelaat op haar rug
dus we zullen zien hoe dat gaat lopen...
_Anneke_ schreef:het ging echt supergoed vandaag bij semmie. ze doet het steeds beter. ze begint het nu geloof ik ook ne snappen. vandaag weer met zadel gelongeerd om haar aan de longe een beetje zadelmak te krijgen. en dat ging super. heb woensdag voor de eerste keer al met zadel gelongeerd en toen was ze ook superbraaf. dus vandaag heb ik de beugels en maar aan gehangen zodat ze niet gaat schrikken van iets aan haar buik ofz. maar daar was ze ook heel braaf bij!dus dat ik allemaal positief. er kwamen zelfs 2 meisjes bij dr kijken echt supa cute
heel misschien ga ik morgen (samen met de eigenaresse) even kijken of mij toelaat op haar rug
mAnDyXX schreef:cool anneke ik kom wel een keer snel kijken!!
Mooie fries trouwens!!
@hestejente volgens mij waren het idd de prijzen die anneke zei en je kan dan ook nog een boek kopen of huren kopen kost dacht ik 20 euro ofz. ik heb ook mijn CBR gehaald alleen ben ik hem nu kwijt haha!!
) hestejente schreef:_Anneke_ schreef:het ging echt supergoed vandaag bij semmie. ze doet het steeds beter. ze begint het nu geloof ik ook ne snappen. vandaag weer met zadel gelongeerd om haar aan de longe een beetje zadelmak te krijgen. en dat ging super. heb woensdag voor de eerste keer al met zadel gelongeerd en toen was ze ook superbraaf. dus vandaag heb ik de beugels en maar aan gehangen zodat ze niet gaat schrikken van iets aan haar buik ofz. maar daar was ze ook heel braaf bij!dus dat ik allemaal positief. er kwamen zelfs 2 meisjes bij dr kijken echt supa cute
Cool! Leuk dat 't zo goed gaat!
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:cool anneke ik kom wel een keer snel kijken!!
Mooie fries trouwens!!
@hestejente volgens mij waren het idd de prijzen die anneke zei en je kan dan ook nog een boek kopen of huren kopen kost dacht ik 20 euro ofz. ik heb ook mijn CBR gehaald alleen ben ik hem nu kwijt haha!!
ja idd!!
ben je hem nu al kwijt?? whaha echt een actie voor jou!.. (oeps waar was die van mij ook al weer??)