wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne1408

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:42

Hoii!!
Gaafe fries zeg!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:03

Hee Suus, ben je er ook!

Vraagje (niet specifiek aan Suzanne, gewoon aan de eerste die het antwoord weet):
gister heb ik Annet gebeld om te vragen hoe het CBR1 wordt afgenomen. Zij wist het niet, en ook niet wat het kost. Kan iemand mij vertellen 1- of dat nog steeds gewoon in de les wordt afgenomen? en 2- wat het kost Bloos Ik heb namelijk nog steeds geen ruiterbewijs terwijl ik wellicht (weet ik vanavond of morgen) een bijrijpaardje heb gevonden en daar mag ik alleen mee naar het bos als ik een ruiterbewijs heb. Ik vind het niet erg om eerst alleen in de bak te rijden, hij is pas 6 en ik wil 'm eerst helemaal goed kennen (terwijl ik toen ik de laatste keer naar buiten ging pas voor de tweede keer op dat paard (Urnie) zat en de keer ervoor had ik het paard (Yggur) zelfs nog nooit eerder van dichtbij gezien Haha! ) maar zonder begeleiding is dat toch anders, vind ik... ook met de verzekering enzo, die mensen willen tenslotte wel dat hun paard officieel veilig is bij mij.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:06

@Pauline: Ik weet niet of ze het nu nog doen maar er komt dan op het bord te staan dat je je daar voor kan opgeven en dan doe je mee!! Niet in de les iig ik wee thet niet goed ik heb het met ruiterkamp gedaan en nu heb ik cbr 1(niet duidelijk of ik 2 nou wel heb of nietHeb diploma maar gezegt dat ik m niet gehaald heb) Ik denk dat je nog een tijd moet wachten en het kost ook aardig wat geld want volgens mij is cbr 2 al 50 en cbr 100 ofzo..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:10

Oow, da's wel veel... en Ingrid had gezegd dat 1 gewoon in de les kon maar dat dus niet alles hetzelfde is gebleven na de overname daar was ik al achter Verdrietig

op het prikbord hang een lijst met wanneer er wat gebeurt van de FNRS en daar staat ook CBR 1 t/m 3 op, met daarachter dat je je vanaf 1 januari kunt inschrijven. Net heb ik toch maar even weer gebeld, Georgette zei dat de FNRS binnenkort naar de manege komt om eea te overleggen met Annet en dat ik het daarna moest vragen. Afwachten dus! En dankjewel Georgette Knipoog

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:14

Oke is goed!! Als ingrid het zei Tong uitsteken Klopt het vast wel!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:15

hestejente schreef:
Hee Suus, ben je er ook!

Vraagje (niet specifiek aan Suzanne, gewoon aan de eerste die het antwoord weet):
gister heb ik Annet gebeld om te vragen hoe het CBR1 wordt afgenomen. Zij wist het niet, en ook niet wat het kost. Kan iemand mij vertellen 1- of dat nog steeds gewoon in de les wordt afgenomen? en 2- wat het kost Bloos Ik heb namelijk nog steeds geen ruiterbewijs terwijl ik wellicht (weet ik vanavond of morgen) een bijrijpaardje heb gevonden en daar mag ik alleen mee naar het bos als ik een ruiterbewijs heb. Ik vind het niet erg om eerst alleen in de bak te rijden, hij is pas 6 en ik wil 'm eerst helemaal goed kennen (terwijl ik toen ik de laatste keer naar buiten ging pas voor de tweede keer op dat paard (Urnie) zat en de keer ervoor had ik het paard (Yggur) zelfs nog nooit eerder van dichtbij gezien Haha! ) maar zonder begeleiding is dat toch anders, vind ik... ook met de verzekering enzo, die mensen willen tenslotte wel dat hun paard officieel veilig is bij mij.

heej ik heb deze zomer me ruiterbewijs gehaald dus misschien kan ik je wel helpen Tong uitsteken
volgens mij is cbr1 . €40 (of €60 weet niet zeker) en cbr 2 ook. en dan is cbr 3 €100. als het goed is worden ze in mei ofz al afgenomen. maar daar hangt een briefje van in de kantine..

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:31

SannevdM schreef:
Hé Anandi,

Wat leuk om weer 's wat van je te horen.
Jammer dat het met Maurits niet werkte, helaas kan dat gebeuren.
Maar deze spetter ziet erg goed uit zeg!! Wel erg aparte naam!
Nou ben beniueuwd of deze het wordt, laat je wat vaker wat van je horen hier...
Haha Knipoog
Ja, vind het ook wel jammer van Maurits, maar 't is zo wel beter, denk ik. Hij wordt nu maandag opgehaald, maar Mette komt pas over 2 weken, waarschijnlijk...
Want hij wordt nu eerst gecastreerd, en nog wat doorgereden voor hij hierheen komt.
Hoe gaat het eigenlijk met je schouder? Nog last van? En al op zoek naar een leuk paardje? (BTW: jammer van Lady, zeg... Was echt een mooi paard...)
Nou ja, hoor 't wel Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:38

Met mijn schouder gaat het redelijk, het is nog lang niet wat het zou moeten wezen.
Ben dus ook nog niet op zoek naar een paardje, ben dit voorlopig ook nog niet van plan.
Ik ga in Maart in A'dam studeren, dus dat wordt sowieso best druk, dus ik weet ook niet in hoeverre dat nog goed te combineren is met een paard. Even aankijken.
Maar ik wilde sowieso even geen eigen paard meer voorlopig, even genoeg ellende met ze gehad.
Dus ik denk al met al dat het nog wel een poos gaat duren! Lachen

Ik kom je nieuwe aanwinst wel een keer bewonderen! Bloos Haha!
Sterkte maandag, zal best even moeilijk wezen!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:46

Hoi,

Ik heb zo les!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:48

Veel plezier!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:51

Dank.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:55

leuk veel plezier joh! Lachen

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:06

veel plezier Tong uitsteken

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:27

SannevdM schreef:
Met mijn schouder gaat het redelijk, het is nog lang niet wat het zou moeten wezen.
Ben dus ook nog niet op zoek naar een paardje, ben dit voorlopig ook nog niet van plan.
Ik ga in Maart in A'dam studeren, dus dat wordt sowieso best druk, dus ik weet ook niet in hoeverre dat nog goed te combineren is met een paard. Even aankijken.
Maar ik wilde sowieso even geen eigen paard meer voorlopig, even genoeg ellende met ze gehad.
Dus ik denk al met al dat het nog wel een poos gaat duren! Lachen

Ik kom je nieuwe aanwinst wel een keer bewonderen! Bloos Haha!
Sterkte maandag, zal best even moeilijk wezen!
't Zit je ook echt niet mee... Ach gut Niet met de paarden en ook niet met je schouder... Balen, zeg... Iig leuk dat je dan gaat studeren, welke studie ga je volgen?
Kom denk ik ook zeker een keer bij Hagenauwe (oja, manege De Vier Hoeven Knipoog ) starten, als dat tenminste blijft gaan zoals het gaat. Wordt wel binnenseizoen, dus september ofzo, maar hij is ook nog hartstikke groen. Denk ook wel dat het maandag niet heel leuk gaat worden, maar denk dat hij ergens anders nog veel gelukkiger zou kunnen worden.
En ik heb een leuk vooruitzicht, dus dat scheelt ook weer.
Nou ja, je weet wat ze zeggen, na regen komt zonneschijn! (Heb de zon vandaag nog niet gezien, maar dat is weer een ander verhaal Knipoog )

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:43

@ Anneke: dank je wel, er hangt inderdaad een briefje op het prikbord en CBR 3 is dacht ik ergens in de zomer, en daarvoor nog 1 en 2.

@ Annemiek: hoe ging je les? Was Tommie weer zo fris?

@ _Maurits_: allereerst: hoi! Ik vind die Fries ook erg mooi Ja Vroeg me ook af wie je bent, ik rijd nog maar pas een paar maanden bij de manege en ik denk niet dat ik je ooit gezien heb... heb je soms ook bij Hagenauwe gereden?

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:44

_Roosmarijn_ schreef:
Haha ja Max is een typische shet en helemaal nergens bang voor! Tong uitsteken

Haha Behalve voor een vrachtwagen die toch net iets te dichtbij komt he roos? Clown

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:47

x_kelsey_x schreef:
_Roosmarijn_ schreef:
Haha ja Max is een typische shet en helemaal nergens bang voor! Tong uitsteken

Haha Behalve voor een vrachtwagen die toch net iets te dichtbij komt he roos? Clown

Hahaha!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:00

het ging echt supergoed vandaag bij semmie. ze doet het steeds beter. ze begint het nu geloof ik ook ne snappen. vandaag weer met zadel gelongeerd om haar aan de longe een beetje zadelmak te krijgen. en dat ging super. heb woensdag voor de eerste keer al met zadel gelongeerd en toen was ze ook superbraaf. dus vandaag heb ik de beugels en maar aan gehangen zodat ze niet gaat schrikken van iets aan haar buik ofz. maar daar was ze ook heel braaf bij! Haha! dus dat ik allemaal positief. er kwamen zelfs 2 meisjes bij dr kijken echt supa cute Lachen heel misschien ga ik morgen (samen met de eigenaresse) even kijken of mij toelaat op haar rug Tong uitsteken dus we zullen zien hoe dat gaat lopen...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:16

@ Anandi: Ik kom niet meer op Hagenauwe (De 4 hoeven). Knipoog
En ik ga Verpleegkunde studeren in A'dam. Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:22

_Anneke_ schreef:
het ging echt supergoed vandaag bij semmie. ze doet het steeds beter. ze begint het nu geloof ik ook ne snappen. vandaag weer met zadel gelongeerd om haar aan de longe een beetje zadelmak te krijgen. en dat ging super. heb woensdag voor de eerste keer al met zadel gelongeerd en toen was ze ook superbraaf. dus vandaag heb ik de beugels en maar aan gehangen zodat ze niet gaat schrikken van iets aan haar buik ofz. maar daar was ze ook heel braaf bij! Haha! dus dat ik allemaal positief. er kwamen zelfs 2 meisjes bij dr kijken echt supa cute Lachen heel misschien ga ik morgen (samen met de eigenaresse) even kijken of mij toelaat op haar rug Tong uitsteken dus we zullen zien hoe dat gaat lopen...

Cool! Leuk dat 't zo goed gaat!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:43

cool anneke ik kom wel een keer snel kijken!!
Mooie fries trouwens!!
@hestejente volgens mij waren het idd de prijzen die anneke zei en je kan dan ook nog een boek kopen of huren kopen kost dacht ik 20 euro ofz. ik heb ook mijn CBR gehaald alleen ben ik hem nu kwijt haha!!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:55

mAnDyXX schreef:
Mooie fries trouwens!!
@hestejente volgens mij waren het idd de prijzen die anneke zei en je kan dan ook nog een boek kopen of huren kopen kost dacht ik 20 euro ofz. ik heb ook mijn CBR gehaald alleen ben ik hem nu kwijt haha!!

ja idd!!
ben je hem nu al kwijt?? whaha echt een actie voor jou!.. (oeps waar was die van mij ook al weer?? Tong uitsteken )

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:55

hestejente schreef:
_Anneke_ schreef:

Cool! Leuk dat 't zo goed gaat!

dankjee. ja ik vind het ook echt super Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:02

_Anneke_ schreef:
mAnDyXX schreef:
Mooie fries trouwens!!

ja idd!!
ben je hem nu al kwijt?? whaha echt een actie voor jou!.. (oeps waar was die van mij ook al weer?? Tong uitsteken )

Ja ik ben hem nu al kwijt echt zo stom ben ik ook af en toe! Weet jij of je ook nieuwe kan bestellen ik heb wel zo stikker gekregen voor in mijn FNRS paspoort

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:08

Leuk anneke dat het zo goed gaat!