Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:10

Ademhalen is niet mijn sterkste punt tijdens een wedstrijd Clown En ik weet het niet, maar ik kan me eens herinneren dat ik iemand moest voorlezen, en na elke regel moest zeggen, "blijven ademen" hahaha, wie was dat ook al weer...... Knipoog
(was ook stiekem blij dat ik een balk eraf had, want als ik gelijk een barrage had moeten rijden hadden ze me echt aan het suurstof kunnen leggen Haha! )

Anyways... Ik ga voor het eerst in tijden op dinsdag avond niet naar de manege... heb er gewoon zin in om heeeeeerlijk op de bank te gaan hangen en naar de nieuwe afleveringen van Gilmore Girls en Grey's Anatomy te gaan kijken Tong uitsteken

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:19

IK OOK!!!
Greys anatomy rules en de Gilmore Girls ook, maar is dat geen herhaling?
Wat Niels voorlas uit de varagids klonk me op zich wel bekend.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:11

Ik hooooooooooooooop zo dat het nieuwe afleveringen zijn!!
Ik heb niet gezien wat er in de gids stond, maar ik heb op net 5 wel aankondigingen van het nieuwe seizoen van beide series gezien!
Het MOETEN vanavond gewoon nieuwe afleveringen zijn, anders ga ik zo hard gillen dat jullie het in Den Helder kunnen horen!!!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:15

Ik kan mijn op een na laatste bericht niet meer edit-ten, maar jullie zullen toch heus wel snappen dat ik heus wel weet dat zuurstof met een z is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:00

Grey's Anatomy is een terugblik op afgelopen seizoen en een kleine vooruitblik op het nieuwe seizoen. Neemt niet weg dat ik ook weer op tijd thuis wil zijn, je kan nooit teveel Dr. McDreamy hebben Haha!

Enne leuke film? Pirates of the Carribean 2 Haha!
Ik ga echt piratenmeisje worden en dan trouw ik lekker met Jack Sparrow Haha! Clown

En nu moet ik heel snel naar stal wil ik om half 9 weer thuis zijn Haha!

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:24

Ik eis dus ook dat het nieuwe afleveringen zijn, maar net wat sl zegt.. je krijgt er toch geen genoeg van. (Mijn vriendje vond het wel apart dat ik zelfs de herhalingen op zondag moest opnemen als ik ze niet kon kijken.. ja duh! je moet wel goed voorbereid zijn op het nieuwe seizoen etc)

Ik had net ook een leuk moment, ik zat met Niels en mama te kijken half naar hart van Nederland en toen kwamen er mensen met boten.. dus ik zeg; dat doet de baas van Dancer nou ook, zoiets, maar dan op de Hiswa.
Toen kwam er een man in beeld met daaronder (blabla meneer op de Hiswa (maar dan net iets anders hè)) Dus ik zeg enthousiast: "Hey, dat is de Hiswa! wat toevallig!"
Komt potverdikkemie toch Henry zelf in beeld joh!! Toen vond ik het wel heel toevallig en ging mijn stem nog hoger!

Wat een pret zeg, mieters!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:54

wat pittig henry op de buis! Knipoog
Ohh ik had dat dus nog nooit gezien die serie Grey's Anatomy , maar wat ge-wel-dig zeg!! Ik, die in het ziekenhuis werkt kan mij er natuurlijk helemaaaal in inleven , dat begrijpen jullie Knipoog

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:05

En toen moesten we weer een week wachten op de volgende afleveringen Boos!

Vanavond springles... ben benieuwd wat voor commentaar ik nog van mijn instructeur ga krijgen n.a.v. de wedstrijd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:48

Oh Llover, ik kan me ook heel goed inleven hoe het zou zijn om met McDreamy te werken Schijnheilig
Hoef je niet voor in een ziekenhuis te werken Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:52

Hihi wie fietsten hier net voor langs, Llover's hubby en Bink Haha!
Ik geloof dat Bink tegen het gras aan het praten was of zo, hoorde hem iig wel, alleen er was niks te zien, ja gras Haha! Clown

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:27

Ik heb gisteravond 1.10m gesprongen!!! Dat was best eng, maar wel heel gaaf!!
Alleen jammer dat toen ik mijn moeder belde om het heugelijke nieuws te vertellen dat ik te horen kreeg dat mijn opa met spoed naar het ziekenhuis is gebracht met vocht achter zijn longen en ademhalings probremen Boos!
Ik hoop dat die ouwe man er nog voor wil knokken....

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:53

superlenie schreef:
Hihi wie fietsten hier net voor langs, Llover's hubby en Bink Haha!
Ik geloof dat Bink tegen het gras aan het praten was of zo, hoorde hem iig wel, alleen er was niks te zien, ja gras Haha! Clown

hahha meen je dat nou?? wat geinig, ja hij praat de oren van je kop man, en hij was voor het eerst naar schooltje geweest he, dus dat moeten we ook allemaal steeds aanhoren, leuk hoor Knipoog

Mc dreamy dat is zeker die met die mooie bruine ogen en die mooie krullen ?? tsjah ik heb het nog maar 1 keer gezien dus hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:54

Ja dat is McDreamy ja Haha!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:03

Goh ik dacht het al, knap dat ik dat meteen doorheb na 1 aflevering. Knipoog

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:04

op welke peuterspeelzaal heb je bink gedaan dan?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 21:52

Op het hummeltjeshonk, leuk hoor! En Samir??

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:20

samir zit bij het hartediefje hummeltjes honk is vet duur man

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 07:43

hartediefje?? hummeltjeshonk is niet vet duur als je niet veel verdiend maar wel als je twee verdienersbent inderdaad. maar als het goed is gaat dat toch veranderen met het nieuwe kabinet ( hoop ik). Maar waar zit het hartediefje dan?? misschien kunnen beter ff pm en want dit heeft weinig met manege bruin toppic te maken denk Knipoog
Kim heeft gisteren avond met Luc mee gedaan aan de maanrit en deze keer was ie alleen wat ongeduldig bij het kampvuur. vorige keer deed ie toch raar superlenie? En Kim vertelde dat ze eindelijk dr startkaart eens binnen heeft, dus ik ben benieuwd wanneer ze gaat starten voor het eerst. want ik ga uiteraard wel kijken. En gisterenavond was mijn zussie bij ons en toen gingen we gezellie naar de vomi boodschappen doen en samen met bink even langs een vriend van mijn zus en toen pizza eten en toen ging mijn zus met bink in bad, net of ik twee kinders had hihi Knipoog En daarna Bridget jones gekeken, altijd leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:34

Nee toen ik de maanrit met hem deed was hij ook ongeduldig bij het kampvuur... Maar er waren meer die er aan het draken waren en Lucasje vond het enig om mee te doen Clown "Let's go home!" Haha!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:44

Dat was nog met Mee....

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:58

Ja en Mee is today twee jaar geleden, en het blijft klote.
ilzas sterkte dus vandaag.
Oja hij wou mega graag naar huis, zoiets zei Kim ook dat ie stal al rook, zal ze wel dat mexe bedoelen haha.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:58

Ik kan niet in mijn mail komen, echt super irritant Scheve mond

Ik snap echt niet hoe het kan dat iedereen altijd zo lang op startkaarten enzo moet wachen Clown Heb alles altijd binnen 2 weken binnen gehad de afgelopen vijf jaar Knipoog

Maanrit is gaaf! Zou ik ook weer eens moeten doen Ja

Otje sprong vandaag fijn! Stond wel een lastig parcours, veel stuurwerk en lijntjes enzo. Eerste stuk ging heel goed, driesprong simpel. Naar de dubbel toe(richting publiek) kwam hij wat terug en daarna was het ritme een beetje weg, maar ben wel heel tevreden. Dat balkje in de dubbel en op de laatste maakt me niet zoveel uit, hij liep echt weer fijn rond, ook toen het even twee keer iets minder mooi pastte Lovers

Sterkte Ilzas!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:46

Even kort off topic hoor... wil even snel iets vertellen over mijn opa...
Hij is bijna 82 (volgende maand) en is vorige week opgenomen in het ziekenhuis ivm ademhalings moeilijkheden, veroorzaakt door vocht in (achter??) zijn longen.
Anyway, naar omstandigheden gaat het goed, ik was gister nog bij hem en het enige waar hij zich druk om kon maken is dat ALS hij aan de nierdialyse zou moeten dat hij dan niet meer op vakantie kan... Whaha, fantastisch toch, die man wil gewoon alleen nog wat van europa gaan zien!! (hij is overigens afglopen zomer ook alleen, net een jaar weduwnaar, nog naar Zuid Frankrijk geweest!!)

zo, wou ik even vertellen, ik vind hem best stoer Clown

En nu weer on topic, nog wat spannends gebeurt bij Bruin!?!?

Doei!

p.s. Ilzas hoop dat je gister de dag een beetje doorgekomen bent Scheve mond

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:52

Zo nou dat vind ik zeker ontzettend stoer van je opa. en hopen dat ie snel weer beter is he.
Nou na de maanrit is er verder niks spannends gebeurt geloof ik.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:15

Ik ben ook 1 keer meegeweest met de maanrit, op een hele stoere witte pony, weet niet meer hoe die heet...
Maar mooiste stuk vond ik bovenin de duinen dat je over J'dorp/Den Helder uit keek...

Maar verder geen spannend nieuws dus.. Clown

Opa mag morgen naar huis! En voorlopig geen nierdialyse! Joeppie!!

En ben er achter gekomen hoe groot/klein almere toch stiekum is... was de hond aan het uitlaten, kwam ik meisje uit mijn springles tegen... die woont 1 straat achter mij!! Whaha bizar....