!Het is NIET te doen gewoon!
Ik moets van school naar huis fietsen met tegen wind...
En dan moet ik ook nog over die leuke brug bij de zaanzeschans!
Kwam er gewoon niet overheen! Ik knalde bijna tegen de brughekken aan!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!

... schiet niej op zo

meelen schreef:Zou alles nog heel zijn op Veldt

Hackie schreef:meelen schreef:Zou alles nog heel zijn op Veldt
Tuurlijk! Alles staat onder Ferro zijn tent![]()
! 
Hackie schreef:Ferro heeft een nieuwe deken, maar de achterkant staat nog heel wijd. Dus ik zo tegen Tatjana: Ferro heeft een tent!
Hackie schreef:Ferro heeft een nieuwe deken, maar de achterkant staat nog heel wijd. Dus ik zo tegen Tatjana: Ferro heeft een tent!
.
. 
LIQUITA schreef:Goede avond trouwens.
sopper schreef:Ja wat een wind zeg! Ikke vandaag met sara over de dijk heen op weg naar de manege, werd zowat van haar af gewaait! En mn zweetdekel leek net een vlieger, ging helemaal door de lucht! Gelukkig hoefde ik vandaag niet te fietsen.
heb nog nooit van een zweetdekel gehoort
LIQUITA schreef:Hackie schreef:Ferro heeft een nieuwe deken, maar de achterkant staat nog heel wijd. Dus ik zo tegen Tatjana: Ferro heeft een tent!
Ha, ik had voor Liquita ook zo'n tent gekocht, maar ik heb hem snel terug gebracht. Liquita houdt niet van koude billen.
! Echte merrie
. 
Hackie schreef:sopper schreef:Ja wat een wind zeg! Ikke vandaag met sara over de dijk heen op weg naar de manege, werd zowat van haar af gewaait! En mn zweetdekel leek net een vlieger, ging helemaal door de lucht! Gelukkig hoefde ik vandaag niet te fietsen.
Das apart,heb nog nooit van een zweetdekel gehoort

LIQUITA schreef:Inderdaad.....en zou houdt ook niet van een natte rug. Dus vandaag maar een regendeken gekocht voor in stal...er lekte vandaag iets wat water in stal.
al bezorgd.
. 
LIQUITA schreef:Hebben jullie mijn lieve filmpje gezien? Ik blijf hem leuk vinden.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Inderdaad.....en zou houdt ook niet van een natte rug. Dus vandaag maar een regendeken gekocht voor in stal...er lekte vandaag iets wat water in stal.
Dat zal gerust, het ging ook niet zo zachtjes zeg.
Gelukkig had ik alleal bezorgd.
.