Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:40

hihihi die van mij heeft vanochtend haar oortjes uitgespoten gekregen........... die heeft geen excuus meer

ennuh ikke is druk bezig lampies ophangen, muziek uitkiezen en me geestelijk voorbereiden op het niet meer roken morgen

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:42

nou succes dan maar, word zeker een latertje vandaag?
hihi ik weet nog wel toen ik probeerde te stoppen ging die avond ontzettend laat naar bed om al mijn peuken op te krijgen.
maar hou vol hoor ik ga het eerdaags ook weer proberen.

gr shir

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:46

ik moet wel stoppen, volgens mij worden John en Anoes s'morgens wakker van mijn gehoest

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:47

hahaha, is het zo erg,
heb ik ook wel eens ontzettende hoestbui en het erge is dat het na een peukie over is hihi,

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 20:18

Gewoon stoppen met die kl.otesigaretten, het voegt niks aan je gezondheid toe en je kan er alleen maar ziek van worden.

Hier een forum om je te helpen door de moeilijke tijden

http://tegenkanker.net/stoppenmetroken

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:22

Voor degene die gaan stoppen met roken......heel veel succes en we zullen de snoeppotten verstoppen op stal......... Heb er veel respect voor hoor voor de mensen die kunnen stoppen met roken.

Ik kan het niet (wil het ook niet echt geloof ik)

VEEL SUCCES

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:44

Alle stoppers heel veel succes! Knap hoor!

He Anous Dennis (zo heet hij toch??hihihi) is net weg! Wat een goede uitleg zeg! Helemaal toppie
Nog bedankt voor het regelen!

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 22:54

In februari rook ik 2 jaar niet meer. Het is nog vaak moeilijk...maar ben wel blij dat de ergste verslavingsverschijnselen over zijn. Eigenlijk heb ik een groter deel van mijn leven wel gerookt, dan niet gerookt.
Het is wat Karin zegt, je moet echt niet meer willen roken, anders redt je nooit en is het onzinnig leiden om te stoppen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 09:43

moossie schreef:
Alle stoppers heel veel succes! Knap hoor!

He Anous Dennis (zo heet hij toch??hihihi) is net weg! Wat een goede uitleg zeg! Helemaal toppie
Nog bedankt voor het regelen!

Graag gedaan hoor Is het nu allemaal wat meer duidelijk?

Gisteren weer voor het eerst met Ko gereden sinds de wedstrijd Ko begon niet zo lekker, maar we zijn erg goed geëindigd. Ko liep uiteindelijk grote stukken voorwaarts, lekker rond en licht in de handen, kreeg hem zelfs in galop stukjes nageeflijk. De bak was ook erg lekker te rijden.

Kim, succes en zoveel last heb ik nou ook weer niet van jou hoor

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 09:51

Ja het is inderdaad een stuk duidelijker nu voor me! ben er helemaal blij mee!

Wat is het trouwens koud vandaag! pffff Wordt nu echt tijd voor handschoenen.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 09:53

ja he het is erg koud.
wilde vanmorgen bijna met handschoenen in de auto stappen haha.
en het word nog kouder brrrrrr.

en ehm bin mijn auto starte vanmorgen gewoon weer hoor, en had je er geen last van gisteren avond van die draaiende auto,
ik vond het maar niks ik bleef een beetje in de buurt van de auto.
maar ja zo effe een nieuwe accu erin laten zetten en klaar is kees.

gr

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:05

Zoo eindelijk op mijn werk, ik moest net (weer) naar een schoolgesprek van mijn oudste zoon. Het is ook zo'n pretletter in de klas he

Anous, ik zag je rijden gister en dat zag er inderdaad relaxed uit met Ko. Heb je je proeven al een keer gereden? Ik moet hard aan de slag maar ik heb het de laatste tijd zo druk met de kids en mijn werk dat het er allemaal een beetje bij in schiet. Ik ga Slingeland zometeen ook nog even bellen om te checken hoe het nu met die inschrijvingen voor de 18e geregeld is.

Kim, kan jij ook aan een zadeltas komen waar ik mijn dressuurzadel in kan doen voor transport?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:06

jarno schreef:
en had je er geen last van gisteren avond van die draaiende auto,

Wat was er dan Shir?

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:10

Heeey Lin, ook weer hard aan het werk vandaag??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:15

Serada schreef:
Zoo eindelijk op mijn werk, ik moest net (weer) naar een schoolgesprek van mijn oudste zoon. Het is ook zo'n pretletter in de klas he

Anous, ik zag je rijden gister en dat zag er inderdaad relaxed uit met Ko. Heb je je proeven al een keer gereden? Ik moet hard aan de slag maar ik heb het de laatste tijd zo druk met de kids en mijn werk dat het er allemaal een beetje bij in schiet. Ik ga Slingeland zometeen ook nog even bellen om te checken hoe het nu met die inschrijvingen voor de 18e geregeld is.

Kim, kan jij ook aan een zadeltas komen waar ik mijn dressuurzadel in kan doen voor transport?

Nee ik heb de proeven nog niet gereden. Ik heb gisteren voornamelijk gewerkt aan de nageeflijkheid en de overgangen, Ko begon niet zo lekker maar dat veranderde gelukkig wel snel...
Pff volgend weekend zijn die wedstrijden alweer Die tijd gaat gewoon zo snel..
Hoop dat de les morgen doorgaat, ik heb al 2 weken geen les gehad met Ko Gezien de weersvoorspellingen heb ik er wel een hard hoofd in.
Missch kunnen we de proefjes van het weekend samen oefenen?

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:35

Oje wat zijn de weersvoorspellingen?

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:41

moossie schreef:
Oje wat zijn de weersvoorspellingen?

Volgens de weersberichten veel snertweer Mir. Regen en winterse buien dus dat wordt weer fijn (not) Jij bent ook weer 'hard' aan de slag? Ach dat bokken tussendoor is nou eenmaal erg leuk he

Binar schreef:
Missch kunnen we de proefjes van het weekend samen oefenen?

Lijkt me een goed idee want van het voorlezen en naar elkaar kijken, kunnen we ook weer wat opsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:45

Citaat:
Vandaag start de dag in Limburg met mist. Het weer wordt bepaald door een warmtefront dat vrijwel stilligt boven het oosten van Nederland. Het is daardoor grijs en verspreid over het land kan het wat (mot)regenen. Alleen in het zuidoosten kan de zon af en toe schijnen. Er staat niet of nauwelijks wind uit veranderlijke richting. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 4 graden in Limburg tot 10 graden in het noordwesten.

Vanavond kan er nog steeds lokaal een spatje vallen. In de kustprovincies daalt het kwik naar omstreeks 4 graden en in het oosten en zuidoosten duikt de temperatuur net onder nul.

Morgen vormt een overgangsdag naar een koudere en wisselvallige periode met een winters tintje. 's Ochtends wordt de bewolking vanuit het westen dikker, gevolgd door flink wat regen in de middag. In het oosten van het land kan de neerslag een winters karakter hebben. De wind wakkert aan naar matig boven land en naar krachtig aan zee. Met slechts een graad of 7 voelt het fris aan buiten.

Vrijdag wordt een zeer wisselvallige dag. De kern van een lagedrukgebied komt net ten noorden van Nederland te liggen. Onweer, fikse buien, sneeuw of natte sneeuw en hagel zijn allemaal mogelijk. Daarbij waait het flink uit een westelijke richting. En alsof het nog niet genoeg is zakt de maximumtemperatuur naar slechts 3 graden.

Tijdens het weekend wordt het behoorlijk koud en de kans op winterse neerslag blijft bestaan. De maximumtemperatuur ligt rond nul en 's nachts gaat het op uitgebreide schaal licht tot matig vriezen.

Bron weeronline

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:18

brrrrrrrrr veel te koud!!!!

Ik ga mijn wintermuts maar weer eens opzoeken!

Ja heerlijk dat bokken tussendoor Lin! hihihi moet kunnen toch?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:18

Haha nou dat zegt genoeg he

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:58

Ik heb gelukkig een boeiende baan en kan en WIL ook niet BOKKEN tussendoor

Irene, nog bedankt voor je goede zorgen voor Warenko gisteren. Ik had twee lange dagen achter de rug met de nodige troubles rondom een stagiaire ....... zonder hersens of in ieder geval niet met de hersens die ze nodig heeft voor dit werk.....pfffff....ze zou het heel leuk doen achter de kassa bij de AH ....., maar goed, ik ben best aardig dus ze krijgt nog een kans. Jammer dat ze niet lijkt te beseffen dat mijn aanbod behoorlijk genereus is .....

Lieve allemaal, wat is het toch leuk hè, op Stal Midden Delfland!
Warenko bederft de boel alleen door steeds zijn stal vol te schijten!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:19

Jetta schreef:
Ik heb gelukkig een boeiende baan en kan en WIL ook niet BOKKEN tussendoor

Ooh een boeiende baan heb ik ook, maar ik zit nou eenmaal voor mijn werk veel voor de pc en dan is het leuk om dit tussendoor ''ff" te doen. Het doet in mijn functie totaal geen afbreuk aan mijn continuïteit/motivatie van mijn werkzaamheden en daar gaat het uiteindelijk om.

Er zijn veel mensen die overal een praatje maken, vaak een peukje buiten gaan roken, tig keer koffie gaan halen of gewoon later op hun werk komen en eerder weggaan. Of in het allerlaatste geval gewoon ziekmelden als het hun zo uitkomt en zo werkt het natuurlijk ook niet

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:33

Gelukkig Linda! Stel je voor dat je werk eronder lijdt of dat je je werk niet leuk vindt! Zit je vele uren per week te balen...

Die laatste mensen werken niet bij ons! Wel af en toe dat er een collega even een bakkie gaat halen of een sigaretje gaat roken, maar niet om tijd te rekken en werk te laten liggen voor anderen! Ik bevind me in een bijzondere werksituatie met een geweldig team, daar ben ik me wel van bewust, je hoort vaak anders!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:38

Serada schreef:
jarno schreef:
en had je er geen last van gisteren avond van die draaiende auto,

Wat was er dan Shir?

nou ik stond gisteren met de laatste leerling effe na te praten en wat dingentjes in de auto uit te leggen, zonder draaiende motor en ja dan krijg je dat je accu het niet meer doet als je ook nog je lichten aan laat staan hihi, stond ik daar een uur te wachten in de kou tot er hulp kwam,
en ik moest verna nog doen en het waw al laat dus ben ik maar naar stal gereden en heb de auto al draaiende bij de stallen neergezet voordat ik daar ook niet meer wegrijden kon hihi.

maar ben vanmorgen naar de garage geweest en er zit een nieuwe accu in.

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:05

Ik bok eigenlijk alleen als ik in de wacht hang bij een bank of verzekeringsmaatschappij.
Thee en koffie haal ik tussendoor ook en wordt ook weer gehaald voor mij
Als iemand een extra praatje gaat maken met collega of extra lang doet over koffie/thee halen dan is dat zijn/haar probleem. Wij hebben ons eigen werk en dat kan dus niet overgedragen worden!
Ik heb wel een collega die zich snel ziekmeld als ze niet zo lekker in haar vel zit, denk dat ze gemiddeld toch wel 1x per 2 maanden één of meerdere dagen "ziek" is en dat is wel irri