ennuh ikke is druk bezig lampies ophangen, muziek uitkiezen en me geestelijk voorbereiden op het niet meer roken morgen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moossie schreef:Alle stoppers heel veel succes! Knap hoor!
He Anous Dennis (zo heet hij toch??hihihi) is net weg! Wat een goede uitleg zeg! Helemaal toppie![]()
Nog bedankt voor het regelen!
Is het nu allemaal wat meer duidelijk?
Ko begon niet zo lekker, maar we zijn erg goed geëindigd. Ko liep uiteindelijk grote stukken voorwaarts, lekker rond en licht in de handen, kreeg hem zelfs in galop stukjes nageeflijk. De bak was ook erg lekker te rijden.
jarno schreef:en had je er geen last van gisteren avond van die draaiende auto,
ik vond het maar niks ik bleef een beetje in de buurt van de auto.
Serada schreef:Zoo eindelijk op mijn werk, ik moest net (weer) naar een schoolgesprek van mijn oudste zoon. Het is ook zo'n pretletter in de klas he![]()
Anous, ik zag je rijden gister en dat zag er inderdaad relaxed uit met Ko. Heb je je proeven al een keer gereden? Ik moet hard aan de slag maar ik heb het de laatste tijd zo druk met de kids en mijn werk dat het er allemaal een beetje bij in schiet. Ik ga Slingeland zometeen ook nog even bellen om te checken hoe het nu met die inschrijvingen voor de 18e geregeld is.
Kim, kan jij ook aan een zadeltas komen waar ik mijn dressuurzadel in kan doen voor transport?
Die tijd gaat gewoon zo snel..
Gezien de weersvoorspellingen heb ik er wel een hard hoofd in.
moossie schreef:Oje wat zijn de weersvoorspellingen?
Jij bent ook weer 'hard' aan de slag? Ach dat bokken tussendoor is nou eenmaal erg leuk he 
Binar schreef:Missch kunnen we de proefjes van het weekend samen oefenen?
Citaat:Vandaag start de dag in Limburg met mist. Het weer wordt bepaald door een warmtefront dat vrijwel stilligt boven het oosten van Nederland. Het is daardoor grijs en verspreid over het land kan het wat (mot)regenen. Alleen in het zuidoosten kan de zon af en toe schijnen. Er staat niet of nauwelijks wind uit veranderlijke richting. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 4 graden in Limburg tot 10 graden in het noordwesten.
Vanavond kan er nog steeds lokaal een spatje vallen. In de kustprovincies daalt het kwik naar omstreeks 4 graden en in het oosten en zuidoosten duikt de temperatuur net onder nul.
Morgen vormt een overgangsdag naar een koudere en wisselvallige periode met een winters tintje. 's Ochtends wordt de bewolking vanuit het westen dikker, gevolgd door flink wat regen in de middag. In het oosten van het land kan de neerslag een winters karakter hebben. De wind wakkert aan naar matig boven land en naar krachtig aan zee. Met slechts een graad of 7 voelt het fris aan buiten.
Vrijdag wordt een zeer wisselvallige dag. De kern van een lagedrukgebied komt net ten noorden van Nederland te liggen. Onweer, fikse buien, sneeuw of natte sneeuw en hagel zijn allemaal mogelijk. Daarbij waait het flink uit een westelijke richting. En alsof het nog niet genoeg is zakt de maximumtemperatuur naar slechts 3 graden.
Tijdens het weekend wordt het behoorlijk koud en de kans op winterse neerslag blijft bestaan. De maximumtemperatuur ligt rond nul en 's nachts gaat het op uitgebreide schaal licht tot matig vriezen.
dus ze krijgt nog een kans. Jammer dat ze niet lijkt te beseffen dat mijn aanbod behoorlijk genereus is
.....
Jetta schreef:Ik heb gelukkig een boeiende baan en kan en WIL ook niet BOKKEN tussendoor![]()
Serada schreef:jarno schreef:en had je er geen last van gisteren avond van die draaiende auto,
ik vond het maar niks ik bleef een beetje in de buurt van de auto.
Wat was er dan Shir?