Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Heb een filmpje, maar dat is nog aan het uploaden.

Bleh! Ik vind er werkelijk niets aan en heb zwaar meedelijden met die dieren. Ik kan er echt niet tegen om ze in dat saaie hok te hebben staan.
We zijn dus vandaag gegaan en sinds vier uur ongeveer stuiterd hij hier het huis rond. Het vreemde is, Nimueh is heel voorzichtig met hem. Ze blaast wel tegen hem, maar voor de rest vind ze hem heel erg interessant.
Mininn daarintegen vind hem maar eng. Ik heb hem nooit horen blazen tot vanmiddag en nu heb ik hem denk ik al 20x horen blazen, maar voor de rest doet hij niet echt iets.
Er zaten heel veel speeltjes in met kattenkruid en daar hebben zij flink mee gespeeld. Fabienne1 schreef:Leuk filmpje Wendy, en gezellig die shetlanders als buren. Ulvy vermaakt zichzelf prima zo te zien
Dan kan ze 's nachts zonder staan (gaan paddock maken) en overdag met RB samen op de wei (een halve dag dan) Ik ga ze namelijk niet apart zetten.
Als t alleen blazen is, valt het me nog wel mee, dacht dat Nimueh zich wel duidelijker zou melden
Hartstikke schattig.