Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetta schreef:Suus 1 en Suus 2.....
!
, maar volgende keer ga ik anderhalf uur eerder, sleep ik iemand mee en gaan we erop uit! Was weer helemaal in mijn element, prachtig bos daar! 

Serada schreef:Wat leuk om weer foto's van Vien bij Hans te zien. Het is echt een prachtige omgeving daar, echt de moeite waard om te gaan wandelen. Fijn dat Vien weer in de winterstalling staat. Tot wanneer heeft ze nu met haar koppel op het dag en nacht land gelopen?
Twinklebel schreef:Vind ik een prima idee. Zullen we dan op een zondag gaan want dat ik vind zelf een heerlijke dag voor Leende...Tot vorig weekend, lekker lang dus! Morgen komt de smid de hoefjes weer netjes maken en ergens deze maand komt ook de tandarts! Je moet binnenkort maar weer eens meegaan die kant op als je dat leuk vind, gaan we lekker een eindje met haar wandelen en daarna wat drinken bij het fietserscafé!
Serada schreef:Twinklebel schreef:Vind ik een prima idee. Zullen we dan op een zondag gaan want dat ik vind zelf een heerlijke dag voor Leende...Tot vorig weekend, lekker lang dus! Morgen komt de smid de hoefjes weer netjes maken en ergens deze maand komt ook de tandarts! Je moet binnenkort maar weer eens meegaan die kant op als je dat leuk vind, gaan we lekker een eindje met haar wandelen en daarna wat drinken bij het fietserscafé!
spettertjuh schreef:Twinklebel schreef:En de verzorgster van Wanda toch ook? Dan wordt deze nieuwe dus nr.3!
Wist niet dat Wanda verzorgt werd? Zal ze leuk vinden![]()
Foto's van Vienna zijn leuk maar dat had ik op fb ook al gezegd

Jetta schreef:Ja..in het gebied van wegenbouw is het nu een zooitje met bermen en paden...I know! Maar erzijn meerdere fietspaden in de buurt.