Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ga jij meedoen dan? Oh trouwens, ik heb 18 juni niets te doen dus ik kan best mee om je te supporten.
Romana01 schreef:Sabinee__ schreef:Echt kansloos.. Er zijn allemaal hyves met ' We (L) Twingo' 'We (L) Astor' en dan zo'n beetje alle manege paarden![]()
En de 'wij missen parade' hyves.. Hehehe.
I knowwerd er de hele tijd voor uitgenodigt
trouwens gaat er iemand meedoen met de springcursesweek??
skyline schreef:Nou omdat het toch niet zo klikt als ik hoop ,
Want ik kan niet met der naar buiten en ze is gewoon een beetje onbetrouwbaar.
Want haar schrikbuien komen echt uit het niets .
En omdat ik zocht naar een paard waar ik een beetje alles mee kon klikt het gewoon niet met rijden
. Hoelang heb je sens eigenlijk al?? ga je wel een ander paardje nemen?? Romana01 schreef:skyline schreef:Nou omdat het toch niet zo klikt als ik hoop ,
Want ik kan niet met der naar buiten en ze is gewoon een beetje onbetrouwbaar.
Want haar schrikbuien komen echt uit het niets .
En omdat ik zocht naar een paard waar ik een beetje alles mee kon klikt het gewoon niet met rijden
OOH balen zeg. Hoelang heb je sens eigenlijk al?? ga je wel een ander paardje nemen??
skyline schreef:OOH balen zeg. Hoelang heb je sens eigenlijk al?? ga je wel een ander paardje nemen??

Kirsten_S schreef:Wel moeilijk hoor Channah! Is toch niet een beslissing die je zomaar neemt!
Hopelijk vind je hierna wel een paardje die beter bij je past!

Romana01 schreef:skyline schreef:OOH balen zeg. Hoelang heb je sens eigenlijk al?? ga je wel een ander paardje nemen??
Euhm ik heb der sinds 10 oktober dus nu bijna 9 maanden.
En ik wil wel voor een ander paardje gaan kijken omdat ik het anders gewoon heel erg ga missen .
Maja ik vind het wel echt jammer dat het rijden met sens zo poedersuiker gaat want voorderest is ze echt geweldig .
En als ze haar dag heeft ook .

Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Voor de geïnteresseerde, met Alyssa gaat het goed. Ze heeft wel veel pijn maar er is niks ernstigs gevonden..
Ohhh dat is fijn om te horen! Ze heeft een hersenschudding ofzo ?