meelen schreef:Sandra
dit geldt ook voor mij!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:san gaat het weer een beetje. toch een dag met een randje,
liquita ook al weer wat bij getrokken.
lekker stel druiven zijn we he.
. Voel helemaal leeg, heb nergens zin in en heb knallende koppijn. Sanniiy16 schreef:ik heb ook weer een nieuwtje..
ja jullie zullen wel denken wat nou weer hahah
maar ik blijf toch lekker op veldt met nado..
puur omdat ik t gewoon niet prettig vond om weg te gaan.
ik kom nu al zolang op veldt
en mijn scooter is ook niet meer voor de 100% te vertrouwen nou ik zag het al helemaal voor me dat ik dan lekker in de beemster stil stond en lopend naar huis kon gaan.
ik weet t ik snap ook niet waarom ik dit niet eerder bedacht heb (haha)
maar ik ben blij dat ik er optijd achter ben gekomen dat dit niet is wat ik wil!
Sandra nogmaals heel veel sterkte!
en ook de rest natuurlijk!
LIQUITA schreef:mntj schreef:san gaat het weer een beetje. toch een dag met een randje,
Tja, wat zal ik zeggen....nee, nog niet echt. Voel helemaal leeg, heb nergens zin in en heb knallende koppijn.
Moet straks toch echt boodschappen doen, en vanavond carrouselles. Misschien wel ff lekker, maar echt zin heb ik er niet in.
Sanniiy16 schreef:ik heb ook weer een nieuwtje..
en mijn scooter is ook niet meer voor de 100% te vertrouwen nou ik zag het al helemaal voor me dat ik dan lekker in de beemster stil stond en lopend naar huis kon gaan.
maar ik ben blij dat ik er optijd achter ben gekomen dat dit niet is wat ik wil!
mntj schreef:san gaat het weer een beetje. toch een dag met een randje,

Sanniiy16 schreef:ik heb ook weer een nieuwtje..

Nicole1995 schreef:Kregen net telefoontje van Bert zijn broer,schoonvader ligt op de hartbewaking met hartritmestoornissen komen er net vandaan.Ze beginnen met medicijnen zo,lijkt mee te vallen.Hij werd niet lekker tussen de middag end e huisarts heeft hem op laten halen hij had last van druk op de borst en benauwd.

Nicole1995 schreef:Bert zijn oudste zoon heeft op eigen initiatief besloten dat het wel genoeg was school,nieuwe stage was niet leuk????!!!!Hij was al van school af kregen een sms gister????Ik zal het wel niet begrijpen............en leef in een andere wereld zeker.