Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:48

16,1 dat is een best stuk lopen. Je hebt nog even te gaan, de 10 km heb je gehaald, nu nog 6 km erbij. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat jou dat gaat lukken! Ik vind het knap wat je presteert!

En Sas, het was een geweldig foto model, hij zat er mooi bij en bleef keurig stilzitten. Beter kan niet. Die vissen waren stukrampzaliger, die bleven maar bewegen. Ik ben erg blij mee hoe de foto's geworden zijn met de camera. Nu lekker verder oefenen en spelen met de instellingen. Soms mag ik wel iets meer scherp hebben op een foto.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 20:02

Ik had het je nooit nagedaan Milou die 10km ;). Mijn ronde van Katwijk was de meest lange wedstrijdloop en dat was iets van 5/6km :P. In training wel over de 10km gelopen maar denk nooit binnen die tijd wat jij loopt ;). En ik ga m proberen te onthouden die 22 september, kan ik nog combineren met bezoekje aan een vriendin. Herinner me er nog even aan :D.

Wendy, mooie foto's hoor! Wat voor camera heb je? Ik wil een nieuwe maar alleen de body is al over de 1000 en dan ga ik het maar nog niet over de lenzen hebben die ik wil :').

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:15

Dat is wel een erg duur grapje! ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 22:34

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:46

Ik zou wel willen maar dan ben ik in Duitsland voor mijn werk -O-

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:51

Mocht het in de ochtend zijn, dan kan ik wel kijken of ik die kant op kan. Heb namelijk avonddiensten dit weekend!
Morgen laatste dagje vrij en dan weer aan het werk.
Vanochtend wakker geworden met een stralend blauwe lucht met zon! Ben dus eerst een paar uur op mijn balkon gaan liggen....
Werd gebeld door Yvonne! Morgen een half uurtje later, eerste groep gaat ook 1,5u vanaf morgen....
Enne, Esther, zal je wel een aantal maal herinneren, haha ;)!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 23:42

Als het goed is heb je nog wel een mooie dag morgen. Geniet ervan!

Ben bang dat ik zondag wat krap in mijn tijd zit. Maar laat de tijd maar even weten ;)
Wat is ponyrennen? :o

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 07:31

Rij je dan pas om 0900 Milou?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 07:37

ponyrennen, vanaf stilstand naar galop en dan over een baan van 160m de ander eruit rennen :').

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 10:17

Ik heb een sony A58. De lenzen die ik gebruikt heb, zijn van mijn vader. Die had al een sony, dus vandaar dat ik voor sony gegaan ben. Ik weet in ieder geval wel dat ik nu ook op zoek ga naar een telelens, erg leuke lens vind ik dat. Helaas staat ie momenteel niet op mp. Dat is wel dure body, Es en wat voor lenzen wil je erbij dan? Ik vind zo'n spiegelreflex al snel in vergelijking met de compact camera's. Nu dus nog zelf lenzen bij elkaar gaan sparen.

En leuk dat shaggy mee doet. Ik ga zondag in ieder geval naar Mazzel toe.

Lekker Milou om zo wakker te worden. Ik ga even kort rondje met de hond doen en dan werken en als ik op tijd ben vanmiddag weer langer rondje, als ik te laat ben, dan is mijn vader al weg met d'r. Geniet lekker van het mooie weer. Lekker dat jullie 1,5u gaan rijden, heerlijk om naar het strand te kunnen.

Met Mazzel ben ik gisteren lekker stuk over het strand geweest, het ging zo lekker. Vanaf opgang bij noordwijk naar langevelderslag en weer terug gereden. Mazzel vond het wel heel vreemd zo ver over het strand en voelde zich vooral eenzaam, zonder paardenvriendjes. Maar hij heeft zich wel super gedragen en stand was erg mooi en het was lekker warm.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 11:48

We vertrekken inderdaad om 9u Antoinette!
En Wendy, wij reden al 1,5u, alleen de eerste groep nog niet. Maar nu dus ook!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 13:34

Pffffff, nog andere boekingen bij de vakantie. Heb net wel de bevestiging gekregen dat de week wel doorgaat als ik alleen ben, maar geen trektocht!
Toch een opluchting dat de week wel doorgaat en vanuit de manege uit zijn er prachtige tochten te maken!
Heb dus net nog maar een advertentie op de markt gezet en de oproep in mijn onderschrift wat groter gemaakt!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:01

Maar een aanmelding in zo'n drukke periode? De zaken gaan dan waarschijnlijk ook niet al te best.
Hoop dat je nog iemand vindt :)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:06

Ponyrennen klinkt leuk btw. Lijkt me wel lachen om te zien.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:46

Ponyrennen, dat zou ik ook wel willen zien! Es, Zorg je ervoor dat je gefilmd wordt?
Wen, die lenzen zijn echt heel erg duur, wij hebben een canon eos 400 en de grote lens, 50-70mm geloof ik was toen in de aanbieding anders had ik het denk ik niet gekocht. Een telelens staat (net zoals vele andere dingen) ook op mijn verlanglijstje.

Fijn Milou dat de vakantie in ieder geval doorgaat, jammer van de trektocht maar wie weet..

2100 rijden, wel laat maarja je rijdt normaliter om 2130 dus dan valt het ook weer wel mee :-)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:37

Op zich staan er wel telelenzen op mp, maar die kwaliteit is minder, dus ik zit nu te azen op een telelens van betere kwaliteit, ik hoop voor zo'n 100-150 euro een leuke telelens te kunnen vinden (75-300 minolta). Als dat niet lukt kijk ik denk ik voor 100-300, wel echt tele, kan je helaas dichtbij minder mee. Misschien dan nog maar voor lensje ergens in de rang 50 - 100 - 200 kijken. Ik heb het geluk dat ik de lenzen verzameling van mijn vader kan gebruiken. Maar ja, we kunnen niet allebei de telelens gebruiken.

Wel jammer milou als de trektocht niet door zou gaan. Al is het wel gaaf om in een andere omgeving te gaan rijden.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 23:25

ik raak bijna nog van mijn hoogtevrees af! Zat op Arko vandaag. Ben er over uit, zowel binnen als buiten is het niet mijn paard. Echt veels te slowmotion en daar blijf ik in achter.....
Hij wilde nog even meestuiteren met Anouk toen die ging stuiteren bij aanspringen 2e galop op het strand. Zag mezelf bijna gaan....haha!

en voor Adje krijg ik concurrentie. Vriendinnetje zat er vandaag op en die kwam er met een big smile af, met de woorden: 'Hij is leeeeuuuukkk!!!!' O jee, nu moet ik dus gaan oppassen, haha!

jeetje, wat een prijzen voor die lenzen zeg. Misschien een tip, morgen en overmorgen of donderdag en vrijdag (uit mijn hoofd) is er hunt bij ibood (ibood.nl dacht ik). Dit zijn dan vaak producten die refurbished zijn (hebben in etalage gelegen enzo, maar zijn helemaal nagekeken en dan voor spotprijsjes. Normaalgesproken hebben ze per dag 3 dingen in de aanbieding, tijdens de hunt bieden ze producten aan en als het op is (en dat gaat soms belachelijk snel....enkele minuten bijvoorbeeld), dan krijg je de volgende aanbieding.

die vakantie: ben allang superblij dat het sowieso doorgaat! En tja, dan maar geen trektocht....staat tegenover dat ik een privévakantie heb, ook leuk :D!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 00:07

Aah, je zat op leuke Arko. Geef die slowmotion dan maar aan mij :))

Vertel maar snel een paar slechte verhalen over Adje, voordat ze je paard pikt ;)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 09:23

Nu Alex nog Milou? En dat gestuiter heb je toch maar weer uitgezeten. En om de week op Adje kan toch ook?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:36

Om de week op Adje? Heb nu al twee weken achtereenvolgens alleen in de stand kunnen knuffelen met het lieve beestje! Wil er eigenlijk wel weer op! Is al weer veels te lang geleden! Krijg bijna afkickverschijnselen!!!!!
En ach, een keer een relaxed ritje op good old Alex..........

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 21:47

Ik voel met je mee, ik had vaak wel om de week Bowie, altijd fijn als er niemand anders op wil. Dan is het al veel te lang geleden als je al 2 weken op een ander hebt moeten rijden.

En ik heb een telelens (75-300 mm) en nog ander lensje (30-70) zat er ook bij. Beide 2e hands, maar in goede staat. Lenzen verliezen hun waarde niet.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 23:01

Leuk! Nu lekker oefenen :)

Alexje is wEl leuk. Altijd lachen met dat paard. Maar ik snap wel dat je weer op Adje wil hoor. Wilde ook altijd alleen maar op Koos ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:38

En Antoinette, op welke ster mocht jij vandaag rijden???

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 18:22

Mocht je op zonnetje rijden?
En ik was altijd erg blij met Sas, die graag op Koos reed, hoefde ik er tenminste niet op :)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:29

Nee geen Zonnetje, helaas..... Die was mee op dagtocht.
Ik mocht op... Drumroffel.... Omar!
Bleek dat ik ingedeeld stond op Adele maar dat de ruiter van Omar niet kon rijden en besloten werd dat Adele een dagje vrij zou krijgen.... Aan de ene kant wel jammer want ik wil Adele wel een keer proberen. Maar ik heb lekker relaxed gereden, erg lastig paard om netjes te rijden omdat de automatische pilootknop heel moeilijk uitgaat. Maar een superbraaf beestje, zelfs met opzadelen was hij niet al te nukkig!

Milou 2 weken niet op Adje, tril je al??