het was supaaah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xLoki schreef:een kwartier voor inladen?![]()
ik doe er hooguit 3 minuten over.
als hij niet wil, snel longeerlijnen en zweep erachter, nou, dan staat ie er zo in.

Springfoto's van laatst.

. Desiree_1993 schreef:
Fanatiek meeleester meld zich weer eens xD.
Gewoon je Reelaer t-shirt(s) meenemen inderdaad! Ik doe dat ook altijd. Vind ze heerlijk voor trektocht.
@Eefje, over 3 weken en 2 dagen mogen wij. Al enig idee op welke IJsco jij wilt?
Zou wel leuk zijn als we samen met Christien bij elkaar in de JTC zitten haha, allemaal ijsco's dan.

Christien heeft er deze week even op gezeten en hij zit goddelijk maar reageert nog erg jong overal op. Dus Christien wil Margarita nog uitproberen, denk dat zij qua karakter beter bij elkaar passen en die schijnt ook heel lekker te zitten! Maar als 't niet bevalt ruilen we gewoon om haha... we willen ze iig mee hebben 
Misschien dat Meidur ook nog meegaat, hebben we een viertal.

Wist niet dat ze dat konden 
Kon hem niet laten liggen haha. Dus mocht ik me reelaer shirts zat zijn, denk ik dat deze ook wel mogen 

. 

Gehehe. 
We noemen haar wel gewoon Marga.. of Karma, hoe ze echt heet. Maar ik vind Frutti wel leuker klinken dan Ylmur, dat kan je gewoon niet liefkozend zeggen 

Die van christien zitten meestal veel lekkerder, maar ik houd wel van een apart karakter en dat had die van mij toch meer 
.
)
) 

ik ben het vergeten 

Met Desiree

)
die achter de longeercirkel?