Jolanda gave foto's hoor. Gaat het al beter met haar been nu?
Lekker rollen in de binnenbak. Nou dat was Elvis wel van plan van de week maar het is hem niet gelukt. Lekker gereden gister hij was wel een beetje stout. Erg druk en aan het bokken maar dat was gauw over.
hello hoe is het hier? Wanneer was nu de kür? Dan kom ik even kijken!
Stoute Elvis
cassandra84
Geplaatst: 29-10-10 07:50
Goedemorgen
De kür is 27 november. Je kan ipv te komen kijken ook meedoen natuurlijk. Een beetje naar je zin bij GW? Je hebt er zeker een mega binnenbak en mooie buitenbakken.
Splinter
Geplaatst: 29-10-10 07:54
ik kom wel kijken
GW is leuk binnenbak is erg briljant Lief doet het erg goed, ze wordt elke dag dapperder
De buitenbakken zijn ook erg fijn, al rij ik nu voornamelijk binnen omdat ik volgende week wedstrijd binnen heb, wordt ze lekker mak
cassandra84
Geplaatst: 29-10-10 08:02
Spannend voor je!! Alvast heel veel succes. Dat is natuurlijk ideaal dat je gewoon op stal kunt starten waar je staat. IK moet nog steeds is buurten, want ik ken verschillende mensen daar.
Splinter
Geplaatst: 29-10-10 08:04
dat is zeker lekker, scheelt een hoop gedoe met een trailer
1. Ga naar Google Maps 2. Klik op 'Routebeschrijving' 3. Tik in: van Japan naar China... 4. Kijk naar punt 43 van de route (hoewel de hele route hilarisch is )
Hallo daar iedereen die vooral niet te hard werkt en tijd over heeft om op bokt rond te rommelen. Voel me nou eindelijk weer aardig de oude en hoop morgen weer op stal rond te kunnen hopsen en van de week weer met Aniva aan de slag te gaan. Kan ik nog mensen blij maken met een kist appels of iets dergelijks? Ga morgen weer halen namelijk.
cassandra84
Geplaatst: 29-10-10 12:05
Hey Woogy gelukkkig gaat het weer een beetje met je. Nee niks nodig, maar bedankt.
Ik denk dat iedereen hard aan het werk is, maar je hebt ook ontspanning nodig of ja toch????
_baxter_
Geplaatst: 29-10-10 15:05
Cer schreef:
Oh, kijk je wel eens google maps? Moet je es doen
1. Ga naar Google Maps 2. Klik op 'Routebeschrijving' 3. Tik in: van Japan naar China... 4. Kijk naar punt 43 van de route (hoewel de hele route hilarisch is )
laten we reeel blijven...met een jetski over de grote oceaan is mogelijk...maar wordt afgeraden wegens enorme drukte op de wateren, zeg nou zelf, iedereen heeft een hekel aan files.
Ben net terug van mijn zusjes, ze waren weer blij om me te zien.
taverno
Geplaatst: 29-10-10 19:48
Ik heb weer eens op de baan gereden,dat ging best goed totdat de baas met een draver voorbij kwam. Ik had hem niet aan horen komen en ik mocht er gerust bij blijvne rijden. Nou dat leek me geen strak plan want Tence was al wakker en toen helemaal. Ik moest nog driekwartbaan en bijna bij het einde maakte hij ineens een paar sprongen,ik was blij dat ik er af kon.
Tence in het koude seizoen is ineens een heel ander paard,de griezel.
Hope is ook veranderd in een griezel, krijg opeens weer bokken tijdens het rijden. Vorig jaar winter was de laatste..
taverno
Geplaatst: 30-10-10 19:14
Jemig waar is iedereen zeg,saai wordt het hier hoor.
Spekkie heeft hard gewerkt vandaag,hij was ook erg nat geworden.Heb heeeeeeeel lang gestapt en toen ging het regenen. Dus toch maar zijn gewone deken op gedaan,gelukkig is het niet koud. Hij zal vast wel opdrogen.
Middag! Inderdaad wat een rust hier?! Iedereen lekker aan het chillen dit weekend? Ik ga zo maar eens naar stal, het is niet echt heel lekker weer trouwens..
Ik lees al een paar dagen met jullie mee, ik kom namelijk per 1 december met mijn haflinger bij jullie op stal staan! 3 andere stalgenoten van mij gaan gezellig mee
taverno
Geplaatst: 31-10-10 14:36
Nou welkom alvast hier.
Zo dan,4 stalgenoten die ineens gaan verhuizen,waar komen jullie vandaan dan?