meelen schreef:Nado is vandaag lekker het land op gegaan, ging lekker uit z'n dak zei Sanne.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!! Niets mooier dan blije, vrije paarden!!!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:mntj schreef:Heerlijk he, wij waren gisteren ook lekker in de tuin bezig. Zijn begonnen met de hekken in de olie te zetten en Erik gaat vrijdag beginnen met het terras op te hogen. En dan....heel misschien toch beginnen aan een buitenkeuken. Heb het plan al een tijdje in m'n hoofd, maar het is nogal wat werk. Erik wil het wel, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Niet te veel van de buitenkeuken voorstellen hoor, gewoon een afdak aan de schuur met daaronder kastjes met de gas BBQ erin.hehe. weer wat extra's in huis gedaan. morgen maar het echte werk.
lekker plantjes in mn tuin gezet.
bijna af.
op nieuw gras en mnn tegels verhogen haha.
maat ach dat wordt gewoon volgend jaar.
Dit is een beetje wat ik bedoel;
Wij krijgen - als het doorgaat tenminste - een blokhutje in de tuin, wat uiteindelijk een logeerhuisje voor Wesley wordt. Kan hij 's nachts een koppie thee maken of 's avonds z'n eigen prakkie koken, ha ha!
Shenavallie schreef:Hahha...eerst het terras ophogen en ik ben er nog steeds niet over uit of we de keuken gaan bouwen. Er moeten ook gemetselde bakken weg gehaald worden, en daaronder moeten weer nieuwe steentjes komen, dus best een hoop werk....en ik ben altijd zo twijfelachtig@ Liquita: als jullie dan toch bezig zijn met zo'n vet gave tuinkeuken.... mogen jullie bij ons in de tuin wel verder gaan hoor!Wij krijgen - als het doorgaat tenminste - een blokhutje in de tuin, wat uiteindelijk een logeerhuisje voor Wesley wordt. Kan hij 's nachts een koppie thee maken of 's avonds z'n eigen prakkie koken, ha ha!
. Maar als je geduld hebt................
. Kan hij z'n hele leven bij jullie blijven wonen
. 
LIQUITA schreef:ATE schreef:werd ik vanmorgen gebeld door me moeder ze zei je broer ligt op de eerste hulp met hart klachten zou jij er ff heen willen rijden
ja tuurlijk doe ik dat gelukkig was er niks aan de hand wel hele ochtend weg hihihiihihihih
Hmmm...wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig viel het mee.

xan schreef:Toen ik daar dus bezig was, werd Minneke teruggebracht naar haar stal, uiteraard met haar veulen.
Fay was helemaal niet van plan om netjes met haar moeder mee te lopen![]()
Die zag No dus staan, en dacht..... ha leuk een ander paard.
En ging gezellig om No heen draaien, bij zijn achterbenen staan, en hihi kijken of hij ook
een mamapaard was.
Arme No, die stond stokstijf, zwaar door zijn neus aan het ademen, maar onderging de inspectie goed.
Minneke daarentegen vond het helemaal niets, en begon uiteraard ook te dribbelen en te hinnikken.
hahaha volgens mij wil dat veulen een vader, want vanmorgen deed zij hetzelfde bij het paard van Nora.
Een lekker eigenwijs veulen hoor, daar krijgt Cindy vast nog wat mee te stellen.
.