What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:39

meelen schreef:
Nado is vandaag lekker het land op gegaan, ging lekker uit z'n dak zei Sanne.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!! Niets mooier dan blije, vrije paarden!!!!!!! *D *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:39

meelen schreef:
Hee Shena, mag je al alleen door A'dam crossen???
(m.a.w. ben je aangenomen?)

Yep! :D Goed he?! *D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:47

Ik had ook nix anders verwacht hoor hahaha
Maarrehhhhhhhh
Afbeelding
En ik hoop dat er veel plezier in zal blijven hebben en dat je alle dagen mooi weer hebt. 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:56

Wat lief!!!!!!!! :*
Nou, dat mooie weer mag van mij inderdaad wel gaan komen, ha ha! Het is gelukkig droog, maar het windje is nog zo gemeen koud! Ik heb de afgelopen paar keer nog met Thermo-ondergoed aan gereden, ha ha! En een windjack onder m'n koetsjas! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:58

Ik ga even aan de thee met Wesley! Beetje erg laat, maar ja, hij heeft vanavond ook een voetreflex gehad en moet even wat extra's drinken! En Wes en ik zijn nu eenmaal erg gek op echte Chinese Jasmijn(parel) thee :9 , dus die hele pot gaat op! :D Dan maar wat later naar z'n bed, hi hi! :z

_sandra

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:01

hoi liquita, heb het ff nagekeken! half twee is de tijd!!! zie je donderdag!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:23

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
hehe. weer wat extra's in huis gedaan. morgen maar het echte werk.
lekker plantjes in mn tuin gezet.
bijna af.
op nieuw gras en mnn tegels verhogen haha.
maat ach dat wordt gewoon volgend jaar.
Heerlijk he, wij waren gisteren ook lekker in de tuin bezig. Zijn begonnen met de hekken in de olie te zetten en Erik gaat vrijdag beginnen met het terras op te hogen. En dan....heel misschien toch beginnen aan een buitenkeuken. Heb het plan al een tijdje in m'n hoofd, maar het is nogal wat werk. Erik wil het wel, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Niet te veel van de buitenkeuken voorstellen hoor, gewoon een afdak aan de schuur met daaronder kastjes met de gas BBQ erin.

Dit is een beetje wat ik bedoel;

Afbeelding

leuk

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:34

Shenavallie schreef:
meelen schreef:
Hee Shena, mag je al alleen door A'dam crossen???
(m.a.w. ben je aangenomen?)

Yep! :D Goed he?! *D

gefeliciteerd, ontzettend leuk voor je, Als ik geen baan meer heb mag ik dan bij jou stage lopen

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:57

Hi hi, ja gezellig de ekster was er weer. Hij was druk in de weer in een boom en al wie er keek.......Valentino niet!! Ik heb lekker gereden, met een mooie neergaande zon.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:59

Meelen, gelukkig goed afgelopen met je zwager!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:59

Super Ate, dat jullie een fijn weekend hebben gehad.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:00

Wij gaan met een groep kamperen in Sneek met de pinksteren en volgens Piet wordt het mooi weer. Ik ben blij.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 06:48

Citaat:
gefeliciteerd, ontzettend leuk voor je, Als ik geen baan meer heb mag ik dan bij jou stage lopen

Leuk!!!!!!!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 06:50

@ Liquita: als jullie dan toch bezig zijn met zo'n vet gave tuinkeuken.... mogen jullie bij ons in de tuin wel verder gaan hoor! ;) Wij krijgen - als het doorgaat tenminste - een blokhutje in de tuin, wat uiteindelijk een logeerhuisje voor Wesley wordt. Kan hij 's nachts een koppie thee maken of 's avonds z'n eigen prakkie koken, ha ha! :+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:03

werd ik vanmorgen gebeld door me moeder ze zei je broer ligt op de eerste hulp met hart klachten zou jij er ff heen willen rijden
ja tuurlijk doe ik dat gelukkig was er niks aan de hand wel hele ochtend weg hihihiihihihih

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:03

Tytje schreef:
Wij gaan met een groep kamperen in Sneek met de pinksteren en volgens Piet wordt het mooi weer. Ik ben blij.

lekker hoor gaat paard ook mee ?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 15:27

Tytje schreef:

LEUK!!! Ik ben ook blij, want als jij mooi hebt dan hebben wij dat hoogstwaarschijnlijk ook ;) . Wens je alvast veel plezier!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 15:32

Shenavallie schreef:
@ Liquita: als jullie dan toch bezig zijn met zo'n vet gave tuinkeuken.... mogen jullie bij ons in de tuin wel verder gaan hoor! ;) Wij krijgen - als het doorgaat tenminste - een blokhutje in de tuin, wat uiteindelijk een logeerhuisje voor Wesley wordt. Kan hij 's nachts een koppie thee maken of 's avonds z'n eigen prakkie koken, ha ha! :+
Hahha...eerst het terras ophogen en ik ben er nog steeds niet over uit of we de keuken gaan bouwen. Er moeten ook gemetselde bakken weg gehaald worden, en daaronder moeten weer nieuwe steentjes komen, dus best een hoop werk....en ik ben altijd zo twijfelachtig :o . Maar als je geduld hebt................ :=

Leuk een logeerhuisje voor Wesley :j . Kan hij z'n hele leven bij jullie blijven wonen ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 15:34

ATE schreef:
werd ik vanmorgen gebeld door me moeder ze zei je broer ligt op de eerste hulp met hart klachten zou jij er ff heen willen rijden
ja tuurlijk doe ik dat gelukkig was er niks aan de hand wel hele ochtend weg hihihiihihihih

Hmmm...wat zullen jullie geschrokken zijn :(:) . Gelukkig viel het mee.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:56

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

Hmmm...wat zullen jullie geschrokken zijn :(:) . Gelukkig viel het mee.

TJemig, ff schrikken natuurlijk, kan je er net niet bijhebben.
Maar gelukkig niks aan de hand dus.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:01

Heb No vanmiddag op de "ouderwetse" manier gewassen. :D

Tuinslang met koud water, No buiten vastgemaakt aan de ring die daar nog in de muur zit.
Hij vond het maar niets. Ziet al dat witte schuim voorbij komen, iehhh wat eng :Y)

Er was iemand bezig met het warme water en een nieuwe geiser enzo, dus daar kon ik geen
water krijgen. Toen hebben we de hogedrukspuit van Grardus ontmanteld en die slang aangesloten
op het kraantje in de binnenstal. Spuitkop erop, en wassen maar.
Ik heb in ieder geval zijn benen en hoeven schoon kunnen krijgen.
Zijn staart had ik alleen nat gemaakt, niet in het sop.
No vond het maar eng daar aan de muur en kon geen seconde stil staan.
Verwend paard is het geworden :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:06

Toen ik daar dus bezig was, werd Minneke teruggebracht naar haar stal, uiteraard met haar veulen.
Fay was helemaal niet van plan om netjes met haar moeder mee te lopen :D

Die zag No dus staan, en dacht..... ha leuk een ander paard.
En ging gezellig om No heen draaien, bij zijn achterbenen staan, en hihi kijken of hij ook
een mamapaard was.
Arme No, die stond stokstijf, zwaar door zijn neus aan het ademen, maar onderging de inspectie goed.
Minneke daarentegen vond het helemaal niets, en begon uiteraard ook te dribbelen en te hinnikken.
hahaha volgens mij wil dat veulen een vader, want vanmorgen deed zij hetzelfde bij het paard van Nora.
Een lekker eigenwijs veulen hoor, daar krijgt Cindy vast nog wat mee te stellen. :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:16

xan schreef:
Toen ik daar dus bezig was, werd Minneke teruggebracht naar haar stal, uiteraard met haar veulen.
Fay was helemaal niet van plan om netjes met haar moeder mee te lopen :D

Die zag No dus staan, en dacht..... ha leuk een ander paard.
En ging gezellig om No heen draaien, bij zijn achterbenen staan, en hihi kijken of hij ook
een mamapaard was.
Arme No, die stond stokstijf, zwaar door zijn neus aan het ademen, maar onderging de inspectie goed.
Minneke daarentegen vond het helemaal niets, en begon uiteraard ook te dribbelen en te hinnikken.
hahaha volgens mij wil dat veulen een vader, want vanmorgen deed zij hetzelfde bij het paard van Nora.
Een lekker eigenwijs veulen hoor, daar krijgt Cindy vast nog wat mee te stellen. :D

whaaaaaaaaaaa van de week haalde het veulen uit naar jerome

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 16:21

Hahahha...geweldig he die beesten.

Ik kreeg vandaag de spullen die ik voor de vakantie besteld had bij http://www.agradi.nl binnen. Daar zat ook een nieuw mandje voor Cloë bij om mee te nemen naar haar logeeradres tijdens onze vakantie. Maar omdat de bestelling op zich liet wachten (vanwege een artikel dat niet op voorraad was) had ik een nieuw kussen bij de dierenwinkel gekocht. Nu wil ik dat mandje bewaren voor als deze weer vies/op is. Maar Cloë is het er niet mee eens. Mandje lag eerst in de keuken en ze was daar niet weg te krijgen. Dus ik lag het mandje op de trap om het straks mee naar zolder te nemen. Nu was ik Cloë al een tijdje kwijt...ik zoeken, ligt ze op de trap naast het mandje (wat nog in de verpakking zit). Hahahaha...echt zielig, maar ze krijgt het toch nog niet :P .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 16:22

Hoi Jo...hoe is het nou met je? Was zeker schrikken he, van je broer?