Talida schreef:Jongens week 15 is bijna afgelopen pfffffffNu is het niet grappig meer, Fluppie moet gewoon komen vanavond!De pijn in mijn rug valt mee na gister, heb wel een beetje last, maar had het veel erger verwacht!
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:Jongens week 15 is bijna afgelopen pfffffffDan lig ik eruit Ik ook Ik zag net dat ik wel een hele mooie blauwe plek op mijn rug heb en ik ben een beetje stijf
_Rijkie_ schreef:Ach arme jij Volgende keer met springen mustache kiezen Haha, Tessa zei 's avonds nog. Normaal springt ie alles
_Rijkie_ schreef:Venga...Net voor het eerst het park in geweest met Diffie, hij was zooooo zoetjes Imke had vandaag ook weer een wp!
Nee Daph je deed quote ipv edit. Leuk Marijke!Ik ben ook vandaag voor het eerst naar buiten geweest met m'n verzorgknol.
_Rijkie_ schreef:Venga...Net voor het eerst het park in geweest met Diffie, hij was zooooo zoetjes Wat goed !Leuke foto's daphne!
Leuke foto's Fijn dat hij braaf was Marijk, had ook niet anders verwacht Hij begint echt een beetje volwassen te worden En die Tal zeg, mijnhemel wat een buik! Maar op de foto ziet ze er iig nog hardstikke tevreden uit. Ik ben wel heel erg nieuwschierig naar Fluppie!
slaap lekker! Leuke foto's Ik ben ook met Opa'tje het park in geweest maar hij vond het wat spannend in zijn eentje en het pad naast het fietspad was niet echt fijn, zo hard en veel gaten