Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mntj schreef:Dus ook gewoon lekker buiten in rijden? Ik ga er wel even over na denken. Lijkt me wel leuk om weer eens met een hele groep te gaan. In het begin van mijn wedstrijdcarrierevelsen is inderdaad zand.
er liggen op 2 banen 20/60 naast elkeer en naast de manege is er nog 1.
deden we dat nog wel eens. Geweldig als het mooi weer is, dan lekker zittend in het gras naar de andere kijken. LIQUITA schreef:mntj schreef:Dus ook gewoon lekker buiten in rijden? Ik ga er wel even over na denken. Lijkt me wel leuk om weer eens met een hele groep te gaan. In het begin van mijn wedstrijdcarrierevelsen is inderdaad zand.
er liggen op 2 banen 20/60 naast elkeer en naast de manege is er nog 1.deden we dat nog wel eens. Geweldig als het mooi weer is, dan lekker zittend in het gras naar de andere kijken.
LIQUITA schreef:mntj schreef:Dus ook gewoon lekker buiten in rijden? Ik ga er wel even over na denken. Lijkt me wel leuk om weer eens met een hele groep te gaan. In het begin van mijn wedstrijdcarrierevelsen is inderdaad zand.
er liggen op 2 banen 20/60 naast elkeer en naast de manege is er nog 1.deden we dat nog wel eens. Geweldig als het mooi weer is, dan lekker zittend in het gras naar de andere kijken.
mntj schreef:ga zo maar wat chocolade snaaien. misschien knapt mn maagje daar van op.
wie weet zijn het afkick verschijnselen.
een dag geen chocolade is een dag niet geleefd.