hestejente schreef:Later als jullie groot zijnkunnen jullie altijd nog jullie paarden samen stallen
Haha, jup.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze hadden ook een hele leuke hond lopen, genaamd Doggie. Maar ook veel pony's en een paar paarden. Zelf was ik gek op Kamahl, een schimmel welshje. Ze hadden best veel pony's, die stonden allemaal in een grote stal naast elkaar. Niet met de hoofden naar de muur hoor, soort van koeien stal, maar ipv die stalen rekken hadden ze een houten schot gemaakt waar ze met hun hoofden overheen konden.
), ik weet het nog precies! En zo heb ik al die tijd daar gereden totdat ze gingen stoppen en de gemeente geen plek had voor een nieuwe manege, dus Geen hagenauwe meer. De meeste paarden zijn verkocht, ze hebben er zelf nog een stuk of 6 meegenomen, ze gingen in Achterveld wonen op een boerderijtje en daar stonden die laatste paarden. Daar kon je ze eventueel leasen. Kamahl was ook met hun mee, maar ik mocht haar niet leasen van mijn ouders. Dus die heb ik nog een paar keer gezien en toen kwam ik daar op een gegeven moment niet meer. Haha wat een drama einde he?
En denk maar niet dat ze er iets van een landje hadden, die paarden kwamen denk ik een paar keer per jaar buiten, verder waren ze altijd in de hal waar de bak, wat stallen en een hele rij stands waren. 

Jippie. Nu gaat het dus echt druk worden voor mij om 2 paarden te rijden... Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. 

Dominiqueee schreef:Wat super nieuws voor jullie Xandra!
Ga je ook weer les nemen met haar? Of houd je het puur reacreatief? Enne, over het combineren heb je hopelijk al na gedacht hoe je het gaat doen toen je Tana kocht?

belde je daarom? (sorry dat ik niet opnam
) Dominiqueee schreef:Klinkt als super leuk voor kids! En wat een wonder dat die beesten niet allemaal peesproblemen kregen van ie zware bak dan.
Maar als ik het goed begrijp heb je toen 6 pony's gekocht?
En toen weer aan die boer verkocht of is het zo niet gegaan.