Twinklebel schreef:Stef_Winston schreef:Ze staan nu op een andere stal. Wel beter voor Bliz
Pff mis hem wel hoor!
Verzorgde jij hem?
Nee, maar wel af en toe stappen in de losgooibak spelen. elke week ff knuffel geven etc.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Stef_Winston schreef:Ze staan nu op een andere stal. Wel beter voor Bliz
Pff mis hem wel hoor!
Verzorgde jij hem?
Jonge_Monte schreef:Ik weet niet eens waar de zadelkamer is
Stef_Winston schreef:Pff moet ik nou al amanda's gelul door gaan lezen
Stef_Winston schreef:Jaa iddDaarna ben ik volgens mij niet meer gevallen
Stef_Winston schreef:Joyce wil je nog even Blizzard &ik in 1 foto zetten?
Esile schreef:Oehhh ik heb zo lekker gereden gister! Eerst een uur op Theo, die echt heel lekker liepen daarna Gupje
Hij liep eerst ontzettend te banen, omdat ie t zo koud had, maar na een kwartiertje kon ik dat eindelijk omzetten in iets goeds..en toen liep ie zo fijn
Dat wilde ik ff delen
Stef_Winston schreef:Tamara rijdt nietivm operatie ofzo? Hing vandaag briefje
DJoysDesignz schreef:Zo trouwens aman rijd pepito met jullie mee whahahahahahhahahahahaha dan kan ik die vragen
aatjuh12 schreef:DJoysDesignz schreef:Zo trouwens aman rijd pepito met jullie mee whahahahahahhahahahahaha dan kan ik die vragen
haha ik geloof van niet:P duie rijdt tussen 4 en 6 altijd mee:P
aatjuh12 schreef:nouuuu toevallig mocht ik ook een keer op pepito:p ik ging een les inhalen bij mijn opaskindje.. toen wilde ik ook op een pony.. toen ik de week daarna weer bij ze kwam inhalen.. vroegen al die meisjes: kom je nu voor vast bij ons in de les;) haha
aatjuh12 schreef:jaa ik zit ook alweer even op mijn werk! en ik merk dat ik beter iets eerder naar bed had kunnen gaan:P