Yinari schreef:Hmmm....geen plek meer voorOf je neemt je parachute mee?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Yinari schreef:Hmmm....geen plek meer voorOf je neemt je parachute mee?

Yinari schreef:LiefAch, ik ben toch in de buurt bij haar dus een aai kan er wel af hoor haha

LIQUITA schreef:Yinari schreef:Hmmm....geen plek meer voorOf je neemt je parachute mee?

Yinari schreef:Of je neemt je parachute mee?
meelen schreef:Dan kom ik vast niet door de douaneLIQUITA schreef:Hmmm....geen plek meer voor
Doe je hem vast om/aan whahaha
. 
meelen schreef:Nee, zo is het ookMaar er gaat helemaal niks gebeuren met Petra en Erik, dus waar hebben we het over.
. 
LIQUITA schreef:xan schreef:GRAAGMoeten wij volgende week ook nog even knuffelen ?????!!!!! Al is Liquita niet zo'n knuffelpaard
.

meelen schreef:Nou, lekker is dat dan. Aardig van zeIk had ook weer wat vandaag.
Ik had vandaag 2 wijken toch?
Kom ik vanochtend de post ophalen, staan mijn tassen er helemaal niet bij. Ik bellen hoe of wat, blijkt dat een ander de wijk loopt. Zijn die sukkels mij vergeten af te bellen. VOOR NIKS VROEG M'N BED UIT DUS![]()
En dan niets eens sorry 10 zeggen.
.
.
LIQUITA schreef:xan schreef:GRAAG
Moeten wij volgende week ook nog even knuffelen ?????!!!!! Als is Liquita niet zo'n knuffelpaard
.

. 

LIQUITA schreef:Jaah en nog even lekker gepoetst en opgezadeld voor Juul.
. Ach, ik haal het wel weer in op m'n ligbedje op et strand of aan het zwembad
. xan schreef:Ik zag Jo net nog online...maar heeft zeker niks te meldenIk heb Johanna al weer even een tijdje niet gezien in de avond, en Linde eigenlijk ook niet.
Ik zie wel dat ze 's morgens vroeg ff inloggen, en waarschijnlijk even bijlezen.
. xan schreef:Nee, eigenlijk niet...heb nog wel even hier en daar staan kletsenLIQUITA schreef:Jaah en nog even lekker gepoetst en opgezadeld voor Juul.
Ben je ook nog even blijven kijken bij het rijden ?
Woensdagavond is natuurlijk altijd zo'n gezellige club die dan rijdt.
.